
Για να καταλάβετε εύκολα γιατί χρειάζεται πλήρεις εργασίες SEO η ιστοσελίδα ή το e-shop σας, πρέπει να κατανοήσετε πρώτα πως λειτουργεί η μηχανή αναζήτησης της Google.
Θα θεωρήσω καταφατική την απάντησή σας στο ερώτημα αν θέλετε να αξιολογείται θετικά η ιστοσελίδα σας από την Google και να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης στις λέξεις ή μικροφράσεις με τις οποίες οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες ή πληροφορίες όπως αυτές που το δικό σας site ή e-shop προσφέρει.
Τι χρειάζεται όμως για να επιτευχθεί αυτό;
Είναι απλό. Θα πρέπει η ιστοσελίδα ή το e-shop σας να περιλαμβάνει στο περιεχόμενο και στον κώδικά της όσα ζητά ο αλγόριθμος της Google για να την αξιολογήσει θετικά στην ζητούμενη μικροφράση και να την στείλει στις κορυφαίες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Πώς λειτουργεί η Αναζήτηση της Google
Η Google ανακαλύπτει, ανιχνεύει και προβάλλει όλες τις ιστοσελίδες και τα e-shop με βάση την αξιολόγηση που κάνει η ίδια.
Δεν υπάρχει κάποιο κεντρικό μητρώο όλων των ιστοσελίδων, οπότε η Google πρέπει συνεχώς να αναζητά νέες ιστοσελίδες και να τις προσθέτει στη λίστα των ήδη γνωστών ιστοσελίδων. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται crawling.
Αφού ανακαλυφθεί μια ιστοσελίδα, η Google προσπαθεί να καταλάβει τι είναι αυτή η ιστοσελίδα. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται ευρετηρίαση. Η Google δηλαδή αναλύει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, καταγράφει εικόνες, κείμενα και αρχεία βίντεο και προσπαθεί διαφορετικά να κατανοήσει την ιστοσελίδα και να την κατατάξει.
Όταν λοιπόν ένας χρήστης πληκτρολογεί ένα ερώτημα στην μηχανή αναζήτησης, το Googlebot ανιχνεύει τον ιστό και προσπαθεί να βρει την πιο σχετική απάντηση αξιολογώντας όλες τις σελίδες ιστοσελίδων με πολύπλοκο αλγόριθμο. Με αυτό τον τρόπο η Google προσπαθεί να προσδιορίσει τις απαντήσεις που θεωρεί υψηλότερης ποιότητας και να τις κατατάξει.
Τι θέλουμε να πετύχουμε με τις εργασίες SEO
Δίνουμε λοιπόν στην Google με οργανωμένο και σαφή τρόπο όλα τα στοιχεία που αναζητά -στο περιεχόμενο και στον κώδικα της ιστοσελίδας, σε άλλες ιστοσελίδες, καταλόγους και μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά δίκτυα, ώστε να αξιολογήσει όσο γίνετε θετικότερα και να κατατάξει όσο γίνεται υψηλότερα, την ιστοσελίδα σας και κάθε μία σελίδα της ξεχωριστά.
Τι ζητάει η Google για να κατατάξει θετικά μια ιστοσελίδα:
- Να έχει πλούσιο, σαφές περιεχόμενο, χρήσιμο στους επισκέπτες και κυρίως πρωτότυπο
- Να είναι εύχρηστη η διάρθρωση του περιεχομένου και η πλοήγηση του χρήστη στην ιστοσελίδα
- Να υπάρχουν σε κάθε σελίδα σύντομοι, ουσιαστικοί τίτλοι που θα απηχούν το περιεχόμενο της συγκεκριμένης σελίδας
- Να υπάρχει alt κείμενο που να συνοδεύει και να εξηγεί κάθε φωτογραφία και video
- Να ενημερώνεται συχνά το περιεχόμενο και να μην εμφανίζεται αδρανής η ιστοσελίδα
- Να φορτώνει γρήγορα
- Να είναι φιλική στα κινητά τηλέφωνα, με ειδικό mobile σχεδιασμό, ταχεία απόκριση και εύχρηστο για πλοήγηση μενού
- Να είναι ασφαλής και να το δείχνει
- Να υπάρχουν metadata (title, description) σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας ειδικά διαμορφωμένα σε μέγεθος και περιεχόμενο ώστε να αντικατοπτρίζουν με σαφήνεια το περιεχόμενο της συγκεκριμένης σελίδας.
- Να υπάρχουν αντιστοίχως σωστά και ποιοτικά metatags στην αρχική και σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας
- Να υπάρχουν παραπομπές από άλλες ποιοτικές ιστοσελίδες καθότι αυτό πιστοποιεί την δυναμική της ιστοσελίδας και τη σημασία του περιεχομένου της
Φυσικά για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω είναι απαραίτητο να γίνουν πολλές εξειδικευμένες εργασίες, που σε κάθε ιστοσελίδα πρέπει να είναι ειδικά προσαρμοσμένες με βάση τους στόχους και τις επιδιώξεις του συγκεκριμένου επιχειρηματικού internet business plan.
Το επιτυχημένο και αποδοτικό SEO δεν μπορεί να υλοποιηθεί με αυτοματοποιημένο τρόπο ούτε με copy paste εργασίες.
Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε να κατανοήσετε και να ξεκαθαρίσετε γιατί χρειάζεται πλήρεις εργασίες SEO για να αποδώσει ένας διαδικτυακός τόπος.
Ωστόσο για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Η iservices προσφέρει 26 υπηρεσίες διαδικτύου και επικοινωνιακής πολιτικής καλύπτοντας αποτελεσματικά όλες τις ανάγκες σας.