Skip to content
Ιατρικές Ιστοσελίδες: Πως να Εφαρμόσετε Τις Νέες Τάσεις
Πίνακας περιεχομένων

Ιατρικές Ιστοσελίδες: Πως να Εφαρμόσετε Τις Νέες Τάσεις

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ & ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Στις μέρες μας το διαδίκτυο αποτελεί το απόλυτο εργαλείο που τόσο οι μικρές όσο και οι μεγαλύτερες ηλικίες, συμβουλεύονται για αναρίθμητα θέματα, καθημερινά.

Είναι γνωστό πως ακόμη και για ζητήματα υγείας απλά ή σύνθετα, οι χρήστες συνηθίζουν να καταφεύγουν στις μηχανές αναζήτησης για να ψάξουν πληροφορίες και τους καταλληλότερους ιατρούς.

Επιπλέον, οι ίδιοι οι χρήστες έχουν εκπαιδευτεί αρκετά και αποζητούν πλέον την επιβεβαίωση των πληροφοριών από ειδικούς. Πιο συγκεκριμένα, αν ένας χρήστης έψαχνε μία πληροφορία για κάποια δερματική πάθηση στο διαδίκτυο, σήμερα θα επιλέξει να την αναζητήσει στην σελίδα κάποιου ιατρού που ειδικεύεται στις δερματικές παθήσεις.

Φυσικά, και η Google προτιμά να βγάζει στα πρώτα αποτελέσματα, περιεχόμενο από ειδικούς του ιατρικού κλάδου και όχι από τυχαίες ιστοσελίδες. Αυτό έδωσε την ώθηση σε πολλούς επιστήμονες του τομέα υγείας, να αποκτήσουν ενεργή παρουσία στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια.

Το βασικό ερώτημα λοιπόν είναι, τι εννοούμε όταν αναφερόμαστε σε ενεργή παρουσία ενός ιατρού; Πολλοί είναι οι ιατροί που επιλέγουν την προβολή τους σε κάποια πλατφόρμα των social media, είτε σε καταλόγους (vrisko, doctor any time), ωστόσο μπορεί αυτό να είναι αρκετό στις μέρες μας; μπορεί να θεωρηθεί μια τέτοιου είδους παρουσία επαγγελματική;
Μάλλον όχι.

Η απόκτηση μιας σύγχρονης προσωπικής ιατρικής ιστοσελίδας είναι το βασικό θεμέλιο γύρω από το οποίο θα “χτίσει” την ψηφιακή του παρουσία ένας ιατρός που θέλει να προσδίδει κύρος και επαγγελματισμό στο διαδίκτυο.

Γύρω από την προσωπική του ιστοσελίδα θα δημιουργηθούν οι σελίδες στα social media, το google business προφιλ του ιατρείου του, οι καταχωρήσεις σε ψηφιακούς κατάλόγους και οι ενέργειες ιατρικού μάρκετινγκ που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο το όνομα του στο διαδίκτυο.

ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΙΑΤΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Ας αρχίσουμε από τα βασικά, ο πρώτος λόγος που ένας ενδιαφερόμενος θα μπει στην ιστοσελίδα ενός ιατρού, είναι να δει τον ίδιο και να μάθει για την εμπειρία του, το έργο και τις εξειδικεύσεις του αλλά και να διαβάσεις reviews και testimonials.

Στη συνέχεια θέλει να δει το ιατρείο του αλλά και να ενημερωθεί για τον εξοπλισμό του. Επομένως, η προβολή του ιατρού και του επαγγελματικού χώρου του, είναι ένας πρωταρχικός λόγος για την δημιουργία προσωπικής ιστοσελίδας.

Επίσης, στην προσωπική του σελίδα, ένας ιατρός μπορεί να ενημερώνει τον κάθε ενδιαφερόμενο, για την συμμετοχή του σε κάποιο συνέδριο, νέο επιστημονικό έργο, μία νέα ανακοίνωση ή οποιαδήποτε προσθήκη στο περιεχόμενο του βιογραφικού του, μία επαγγελματική- χειρουργική επιτυχία/ πρωτοπορία και πολλά άλλα. Όλα αυτά με τον καιρό συντελούν στο να αυξάνεται το κύρος που “εκπέμπει” η ιστοσελίδα του στους επισκέπτες αλλά και στη Google.

Μέσω μίας επαγγελματικής παρουσίας ο ιατρός μπορεί να προσελκύσει περισσότερο κόσμο στην περιοχή που βρίσκεται το ιατρείο του και να γίνει ευρύτερα γνωστός στο διαδικτυακό κοινό της περιοχής αυτής. Μία ιατρική ιστοσελίδα στην οποία έχει εφαρμοστεί SEO, οδηγεί στο να εμφανίζεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης και οργανικά να προσελκύει όλο και περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Σε μία προσωπική ιστοσελίδα επίσης, ένας ιατρός έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει επίσημα, επεξηγηματικά και οργανωμένα νέες θεραπείες, νέα μηχανήματα ή νέες τεχνικές. Σαφώς μία τέτοια επίσημη προβολή όλων αυτών, μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη διάδοση και γνωστοποίηση των υπηρεσιών του, εν αντιθέσει με την διαδικασία κοινοποίησης από στόμα σε στόμα.

Ακόμη, μία επίσημη προσωπική ιστοσελίδα μπορεί να εμπεριέχει τις κλινικές και τα ιδρύματα με τα οποία συνεργάζεται ένας ιατρός ή ενδεχομένως κάποια άλλη πόλη στην οποία ιδιωτεύει. Περισσότερες δηλαδή πληροφορίες και μάλιστα συγκεντρωτικά, όπου ένας ενδιαφερόμενος θα μπορέσει εύκολα να ενημερωθεί και να αποφασίσει αν ο γιατρός είναι αυτό που αναζητά.

Τέλος, είναι σημαντικό να αναφερθεί, πως μια σύγχρονη και καλαίσθητη ιατρική ιστοσελίδα με πλούσιο ιατρικό περιεχόμενο μπορεί να ενισχύσει το κύρος ενός ιατρού είτε έχει δεκάδες χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης, είτε κάνει τα πρώτα του βήματα επαγγελματικά.

Αντίστοιχα μια παλιά και ξεπερασμένη ιστοσελίδα μπορεί να βλάψει το προφίλ ενός ιατρού, που μπορεί να εξαιρετικός επιστήμονας αλλά η αρνητική εικόνα που δημιουργεί το website του, αποτρέπει τους επισκέπτες από το να επικοινωνήσουν μαζί του.

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Στις μέρες υπάρχουν ήδη πολλοί ιατροί, όλων των ειδικοτήτων, με διαδικτυακή παρουσία και προσεγμένες προσωπικές ιστοσελίδες. Τι είναι όμως αυτό που κάνει κάποιους γιατρούς να προσελκύουν περισσότερο κόσμο μέσω του διαδικτύου και να γίνονται ταχύτερα και ευρύτερα γνωστοί; Η απάντηση είναι απλή, ενδιαφέρονται για τα νέα δεδομένα που επικρατούν στο διαδίκτυο και προσαρμόζονται σε αυτά.

Αναλυτικότερα, είναι σημαντικό σε μία ιατρική ιστοσελίδα να έχει εφαρμοστεί SEO, δηλαδή να έχει προηγηθεί έρευνα σχετικά με τι αναζητά το κοινό και έτσι να προσαρμοστούν και οι τίτλοι, τα κείμενα και οι εικόνες στην ιστοσελίδα. Η επιλογή εφαρμογής SEO μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά οργανικά αποτελέσματα.

Είναι σαφές πως σε μία σύγχρονη εποχή απαιτείται και ένα σύγχρονο design. Οι ιστοσελίδες πλέον είναι δυναμικές, με κείμενα, φωτογραφικό υλικό, βίντεο και σελίδες περιεχομένων, με αποτέλεσμα να προσελκύουν το ενδιαφέρον του αναγνώστη να μείνει περισσότερο εντός της ιστοσελίδας και να ενημερωθεί για θέματα που τον ενδιαφέρουν.

Είναι πολύ πιθανό να γνωρίζετε για το UI/UX όπως συνηθίζεται να αναφέρεται. Το UI πρόκειται για το πως φαίνεται και πως λειτουργεί η ιστοσελίδα, ενώ το UX αφορά την εμπειρία που αποκομίζει ο χρήστης κατά την χρήση της ιστοσελίδας, και πώς μπορεί να είναι η βέλτιστη. Σε μία μοντέρνα λοιπόν ιατρική ιστοσελίδα, ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί εύκολα ανάμεσα σε θεματικές, να βρει αυτό που αναζητά χάρη σε μία δομή που τον διευκολύνει, τα κλικ του να ανταποκρίνονται και να έχει μία συνολικά ευχάριστη περιήγηση.

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, δεν είναι λίγοι οι γιατροί που επιλέγουν να συμπεριλάβουν στην ιστοσελίδα τους εφαρμογές, όπως μία εφαρμογή για αναγνώριση συμπτωμάτων, είτε εκπαιδευτικού περιεχομένου, ακόμη και τηλεϊατρικής ή προγραμματισμού online ραντεβού. Λειτουργίες που δεν επιβαρύνουν σε χρόνο και κόπο έναν ιατρό, είναι ικανές να προσελκύουν νέο κόσμο, ώστε να γίνουν πελάτες, αλλά και να διατηρεί τους υπάρχοντες πελάτες ενός ιατρείου.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Σίγουρα όλα τα παραπάνω ακούγονται ενδεχομένως δύσκολα ή χρονοβόρα για έναν πολυάσχολο και αφοσιωμένο στην επιστήμη του, ιατρό. Η αναζήτηση συνεργατών που θα μπορούν να κατανοήσουν το αντικείμενο της ιατρικής, αλλά και θα μπορούν να υλοποιήσουν ένα τέτοιο έργο, διακριτικά και αποτελεσματικά, είναι εξαιρετικά σημαντικό βήμα πριν την ανάθεση. Είναι γνωστό πως για την κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων μπορεί κανείς να απευθυνθεί σε εκατοντάδες εταιρείες σε όλη την Ελλάδα. Πρέπει όμως να σημειωθεί πως η κατασκευή μία προσωπικής ιστοσελίδας ενός ιατρού χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και επιμέλεια, καθώς πραγματεύεται ευαίσθητα θέματα.

Στην iServices διαθέτουμε πολύχρονη εμπειρία στην κατασκευή, συγκεκριμένα, ιατρικών ιστοσελίδων και μας έχουν εμπιστευτεί εκατοντάδες ιατροί από όλη την Ελλάδα. Πέραν της κατασκευής, εξειδικευόμαστε και στη επιμέλεια ιατρικών κειμένων, από έμπειρους κειμενογράφους, όπως και στο SEO.
Από την πρώτη επαφή μαζί μας ο ιατρός μπορεί να μας εκφράσει τι χρειάζεται και τι επιθυμεί για την προσωπική του ιστοσελίδα και έτσι να βρούμε τις καταλληλότερες ιδέες και λύσεις, βάση του αντικειμένου του και των εξειδικεύσεων του.

Κατασκευή Ιατρικών Ιστοσελίδων | Ιατρικό Marketing
Προώθηση SEO Ιστοσελίδας
Τεχνική Υποστήριξη Ιστοσελίδων & Eshop

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το κύρος ενός ιατρού, η αφοσίωση και η επιστημονική του προσφορά, είναι πράγματα που δεν πραγματεύονται. Σε έναν όμως διαδικτυακό τόπο όπου ο καθένας μπορεί να εκφράσει τις πεποιθήσεις του, αυτό ενδεχομένως να καταφέρει να δημιουργήσει κλίμα δυσφορίας έναντι κάποιου ιατρού. Φανταστείτε αυθαίρετα σχόλια, προσβλητικά και πολλές φορές αναληθή, που μπορεί κάποιος να αφήσει κάτω από μία φωτογραφία ενός ιατρού, σε κάποια πλατφόρμα ή σε μία ιατρική επιχείρηση στη google, πόσο μπορούν να πλήξουν την φήμη του.

Η κατασκευή επομένως, μίας προσωπικής ιστοσελίδας, ιδιαίτερα όταν μετράει και κάποια χρόνια λειτουργίας, υποστηρίζει την θωράκιση του κύρους ενός ιατρού και δίνει την δυνατότητα να προστατεύσει την φήμη του, μέσω του χειρισμού της προβολής του, από τον ίδιο.

Το διαδίκτυο καλώς ή κακώς μπορεί να επηρεάσει σε πολλές περιπτώσεις. Είναι ιδιαίτερης σημασίας να αναλογιστεί κανείς πως μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων, αναζητά απάντηση για το πρόβλημα του στο ίντερνετ, πριν επισκεφτεί τον ιατρό. Επομένως, αυτός είναι και ο λόγος όπου οι τάσεις κατασκευής και απόδοσης ιατρικών ιστοσελίδων, προσαρμόζονται στα δεδομένα, με αποτέλεσμα να αναδύονται διαδικτυακά εργαλεία και εφαρμογές για ιατρούς, που μπορούν να δώσουν νέα κατεύθυνση στα πράγματα.

Iservices
[custom_acf_data_career]

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας