Skip to content
Τι περιλαμβάνει το ιατρικό digital marketing
Πίνακας περιεχομένων

Τι περιλαμβάνει το Ιατρικό Digital marketing – Γιατί είναι αναγκαίο

To ιατρικό digital marketing plan αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της επικοινωνιακής πολιτικής (δηλαδή του συνολικού επεξεργασμένου σχεδίου marketing) ενός γιατρού ή μιας κλινικής και για να είμαστε σαφείς, το πλέον κρίσιμο.

Σχεδιάζοντας ένα ολοκληρωμένο ιατρικό digital marketing plan για ιατρό, διαγνωστικό κέντρο, κλινική, κλπ με βάση τους στόχους καθενός και το κοινό στο οποίο θέλει να απευθυνθεί -αναλόγως των ιατρικών υπηρεσιών που προσφέρει και της ιατρικής ειδικότητας ή των ειδικοτήτων που περιλαμβάνει- θα πρέπει να δίδεται ιδιαίτερη προσοχή και σημασία στις εξειδικεύσεις κάθε ιατρού, τα ιατρικά μηχανήματα που διαθέτει και τις θεραπευτικές ή επεμβατικές μεθόδους στις οποίες έχει ιδιαίτερη εμπειρία.

Το ιατρικό digital marketing plan για να είναι πλήρες μπορεί να περιλαμβάνει:

Κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας & σχεδιασμό περιεχομένου ιστοσελίδας

Έρευνα στο διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο που αναζητούν οι χρήστες του internet πληροφορίες σχετικές με συγκεκριμένη ιατρική ειδικότητα, παθήσεις, θεραπείες, επεμβατικές μεθόδους, σύγχρονες ιατρικές τεχνολογίες κλπ.

Συγγραφή ιατρικών κειμένων ώστε να είναι κατάλληλα για να αποδίδει η ιστοσελίδα

Πλήρες πακέτο εργασιών SEO (search engine optimization) για να αξιολογείτε θετικά από την Google η ιστοσελίδα σας και να την βρίσκουν όσοι δεν γνωρίζουν την συγκεκριμένη ιστοσελίδα αλλά αναζητούν πληροφορίες για την ειδικότητα ή τις ειδικότητες, τις παθήσεις, τις θεραπευτικές η επεμβατικές μεθόδους κλπ.

Ανάπτυξη και προώθηση στα Social media (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube)

Σχεδιασμός και ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών σε Google Adwords (με τρόπο που να είναι αποδεκτός από τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας)

Σχέδιο και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών στο εξωτερικό, σε στοχευμένο κοινό

Το marketing plan είναι το εργαλείο με το οποίο χαράσσεται η γραμμή προωθητικών ενεργειών και επικοινωνιακής πολιτικής για την επίτευξη του Στρατηγικού στόχου. Μας βοηθά δηλαδή, να ευθυγραμμιστούν οι στόχοι μας με τη στρατηγική μας, και να επιτευχθούν με προγραμματισμό και την υλοποίηση πλάνου πολλαπλών προωθητικών ενεργειών.

Το Ψηφιακό Marketing ή Digital Marketing ή Web Marketing δεν είναι κάτι ξεχωριστό, αλλά το σημαντικότερο κομμάτι της σχεδιαζόμενης επικοινωνιακής πολιτικής, αφού πλέον στην αναζήτηση πληροφοριών, την επικοινωνία, την ενημέρωση και την προώθηση το διαδίκτυο είναι ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής και κυρίαρχος. Ουσιαστικά η υλοποίηση ενός καλοσχεδιασμένου digital marketing plan εξασφαλίζει τη δυνατότητα να ενισχυθεί το ιατρικό brand name, να αποκτήσετε αξιόπιστη και εντυπωσιακή παρουσίαση της ιατρικής επιχειρηματικής σας δραστηριότητας, να φτάσει η φήμη σας στο δυνητικό πελατειακό σας κοινό και να προβληθείτε στοχευμένα στο κοινό που επιλέγετε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.

Η ιατρική ιστοσελίδα είναι η ταυτότητα και ο διαδικτυακός προθάλαμος για κάθε γιατρό, διαγνωστικό κέντρο ή κλινική. Εκεί πρέπει να βρίσκει κάθε ασθενής που αγωνιά τις πληροφορίες για την πάθησή του και την μέθοδο αντιμετώπισής της. Πρέπει επίσης να μάθει γιατί μπορεί να εμπιστευθεί τον συγκεκριμένο γιατρό ή την συγκεκριμένη κλινική. Σε ποιους δηλαδή θα εμπιστευθεί την υγεία του ή την υγεία των αγαπημένων του.

Πως θα πεισθεί; Μα από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας η οποία θα πρέπει να του παρέχει με τρόπο σοβαρό και αξιόπιστο όλες τις πληροφορίες για το επιστημονικό βιογραφικό του ιατρού ή των ιατρών, στοιχεία που θα αποδεικνύουν την εμπειρία τους (με άρθρα, video, ιατρικά περιστατικά κλπ.) αλλά και τον σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό που διαθέτει. Με λίγα λόγια μια ιατρική ιστοσελίδα πρέπει να αποτελεί μια συνοπτική ψηφιακή ιατρική εγκυκλοπαίδεια για την ειδικότητα του ιατρού ή τις ειδικότητες (όταν πρόκειται για κλινική). Να εντυπωσιάζει, να ενημερώνει και να πείθει.

Για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα δεν είναι αναγκαίος μόνο ο άρτιος – σύγχρονος σχεδιασμός της (responsive για να είναι κατάλληλη και για κινητά) αλλά και η συγγραφή κατάλληλου περιεχομένου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Και όταν λέμε περιεχόμενο εννοούμε κείμενα, φωτογραφίες, video, animation, infographics και ότι απαιτείται για να είναι πλήρες, ουσιαστικό, εύπεπτο και πειστικό. Το πλούσιο, σωστά γραμμένο και σωστά δομημένο περιεχόμενο καθιστά μια ιστοσελίδα εντυπωσιακή, πειστική και το σημαντικότερο υψηλής αξίας για την μηχανή αναζήτησης και αξιολόγησης της Google εφόσον βέβαια στην ιστοσελίδα έχουν υλοποιηθεί και πλήρεις εργασίες SEO.Αξιοποίηση των social media, προωθητικές ενέργειες μέσω Google Adwords και σχεδιασμός και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών στο εξωτερικό, φυσικά σε στοχευμένο κοινό.

Βήμα πρώτο: Έρευνα στο διαδίκτυο
Βήμα δεύτερο: Επιλογή στοχευμένου κοινού
Βήμα τρίτο: Σχεδιασμός καμπάνιας προωθητικών ενεργειών
Βήμα τέταρτο: Υλοποίηση καμπάνιας προωθητικών ενεργειών
Βήμα πέμπτο: Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και εξαγωγή συμπερασμάτων για τον σχεδιασμό της επόμενης καμπάνιας προωθητικών ενεργειών

Προσοχή:

Οι ιατρικές υπηρεσίες δεν είναι αξεσουάρ, προϊόντα τεχνολογίας, ένδυσης ή διασκέδασης. Η προβολή και προώθησή τους τόσο μέσω των social media όσων και μέσω Adwords της Google απαιτεί στοχευμένο σχεδιασμό, σοβαρότητα, και ως εκ τούτου κείμενα, εικόνες και video που θα χαρακτηρίζονται από επιστημονική αρτιότητα και όχι από ανάλαφρη διαφημιστική προσέγγιση. Που θα πληροφορούν και δεν θα παραπλανούν. Ο κώδικας ιατρικής δεοντολογίας είναι αυστηρός και καλά κάνει καθώς η υγεία των πολιτών δεν είναι καταναλωτικό προϊόν.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας