Δείτε Εδώ

Το περιεχόμενο δεν περιορίζεται μόνο στο γραπτό λόγο – Όπως λέει και η γνωστή φράση, μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.

Στην iServices, μιλάμε συχνά για τη σημασία του περιεχομένου στις ιατρικές ιστοσελίδες. Όμως το περιεχόμενο δεν περιορίζεται μόνο στο γραπτό λόγο – περιλαμβάνει επίσης βίντεο και εικόνες. Τα σωστά βίντεο και εικόνες μπορούν να μεταφέρουν συναίσθημα, αξιοπιστία και επαγγελματισμό με έναν τρόπο που το κείμενο από μόνο του δεν μπορεί.

Αν είστε ιατρός ή διαχειρίζεστε ένα ιατρικό κέντρο, η επιλογή των κατάλληλων εικόνων μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια ιστοσελίδα που απλώς “υπάρχει” σε σχέση με μια ιστοσελίδα που προσελκύει περισσότερους ασθενείς και ενισχύει τα ραντεβού σας.

Οι εικόνες που χρησιμοποιείτε επηρεάζουν το πώς αντιλαμβάνονται οι επισκέπτες την αξιοπιστία, την εξειδίκευση και την ανθρώπινη πλευρά των ιατρικών σας υπηρεσιών.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε και θα εξηγήσουμε, ποιες εικόνες είναι καλό να αποφεύγετε ή να περιορίζετε, πώς μπορείτε να αντικαταστήσετε τις τυποποιημένες stock εικόνες με πιο αυθεντικές και ελκυστικές επιλογές, και γιατί ο σωστός συνδυασμός εικόνων μπορεί να κάνει την ιστοσελίδα σας πιο φιλόξενη, επαγγελματική και αποτελεσματική στην προσέλκυση νέων επισκεπτών.

Πίνακας Περιεχομένων:

    Περιορισμός χρήσης σε Stock εικόνες

    Οι stock εικόνες έχουν σίγουρα τη θέση τους στις ιατρικές ιστοσελίδες, όμως πιστεύουμε ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο. Παρατηρούμε συχνά ιατρεία ή ιατρικά κέντρα που βασίζονται υπερβολικά σε stock εικόνες για να προσθέσουν οπτικά στοιχεία στις ιστοσελίδες τους, συνήθως επειδή δεν διαθέτουν άλλο υλικό άμεσα διαθέσιμο.

    Οι stock εικόνες μπορούν να βοηθήσουν να καλυφθούν ορισμένα κενά σε εικόνες, αλλά δεν αποτυπώνουν πραγματικά ούτε αναδεικνύουν την ταυτότητα και την ιστορία της δικής σας ιατρικής πρακτικής.

    Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν περιπτώσεις όπου η χρήση τους μπορεί να έχει νόημα όπως:

    Εικόνες Φόντου ή Banner

    Παράδειγμα εικόνας φόντου σε μία ιατρική ιστοσελίδα
    Παράδειγμα εικόνας φόντου σε μία ιατρική ιστοσελίδα

    Κάποιες φορές χρειάζεστε μια εικόνα με συγκεκριμένη σύνθεση ώστε να προσθέσετε οπτικό ενδιαφέρον σε μια σελίδα, για παράδειγμα ως banner ή εικόνα φόντου. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι stock εικόνεςμπορούν να αποτελέσουν μια καλή επιλογή, καθώς συνήθως υπάρχουν πολλές παραλλαγές για το ίδιο σενάριο εικόνας, επιτρέποντάς σας να επιλέξετε εκείνη που ταιριάζει καλύτερα.

    Η εικόνα πρέπει φυσικά να ταιριάζει στο κοινό σας, αλλά επειδή έχει περισσότερο διακοσμητικό χαρακτήρα, δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι μοναδικό ή αποκλειστικό για τη δική σας ιατρική πρακτική.

    Αspirational Εικόνες

    Παράδειγμα μίας εικόνας έμπνευσης σε μία ιατρική ιστοσελίδα
    Παράδειγμα μίας εικόνας έμπνευσης σε μία ιατρική ιστοσελίδα

    Μπορεί να είναι χρήσιμο να προσθέσετε μερικές εικόνες στην ιστοσελίδα σας που να δείχνουν στους ασθενείς πώς μπορεί να είναι η ζωή τους μετά τη θεραπεία. Οι stock φωτογραφίες σάς δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξετε εικόνες που ταιριάζουν στο προφίλ των ασθενών σας.

    Για παράδειγμα, αν ειδικεύεστε σε επεμβάσεις αρθρώσεων ή φυσικοθεραπεία και θέλετε να δείξετε τη βελτιωμένη κινητικότητα των ασθενών σας, μπορείτε να επιλέξετε μια εικόνα ενός ατόμου που περπατά χαρούμενο σε πάρκο ή σε αστικό περιβάλλον, αποπνέοντας έτσι υγεία, ενεργητικότητα και ποιότητα ζωής μετά τη θεραπεία.

    Όταν δεν έχετε άλλες εικόνες

    Κάποιες φορές μπορεί να μην έχετε διαθέσιμες πραγματικές ή προσαρμοσμένες εικόνες για ορισμένες σελίδες της ιστοσελίδας σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσετε μια stock φωτογραφία παρά να μην υπάρχει καθόλου εικόνα. Παρ’ όλα αυτά, αν η ιστοσελίδα σας περιλαμβάνει μόνο stock φωτογραφίες, χωρίς αυθεντικές εικόνες του ιατρείου σας ή της ομάδας σας αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη που αποπνέει η ιστοσελίδα.

    Θα αναρωτηθείτε, τι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αντί για stock φωτογραφίες; Ας εξετάσουμε μερικές διαφορετικές επιλογές.

    Τι να Χρησιμοποιήσετε Αντί για Stock εικόνες

    Όπως και με το γραπτό περιεχόμενο, όσο περισσότερες φωτογραφίες χρησιμοποιείτε που είναι άμεσα σχετικές και μοναδικές για την πρακτική σας, τόσο το καλύτερο. Ακολουθούν μερικές ιδέες για εικόνες που μπορείτε να δοκιμάσετε αντί για stock φωτογραφίες.

    Εν δράσει φωτογραφίες ιατρού & Ασθενούς

    Παράδειγμα μίας εικόνας ιατρού με έναν ασθενή
    Παράδειγμα μίας εικόνας ιατρού με έναν ασθενή

    Οι φωτογραφίες γιατρών με ασθενείς «εν δράσει» δεν είναι απλώς εικόνες — είναι ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας για την ιστοσελίδα σας. Δείχνουν στους επισκέπτες ότι η πρακτική σας δεν είναι μόνο επαγγελματική, αλλά ανθρώπινη και φιλική.

    Αυτού του είδους οι εικόνες δημιουργούν άμεση σύνδεση με τους υποψήφιους ασθενείς, ενισχύουν την αξιοπιστία σας και κάνουν την εμπειρία της ιστοσελίδας πιο ζωντανή και ελκυστική.

    Σε αντίθεση με ένα κείμενο που απλά περιγράφει τη φροντίδα ή την υπηρεσία την οποία παρέχεται στο ιατρείο σας, οι φωτογραφίες επιτρέπουν στους επισκέπτες να «δουν» και να νιώσουν την εμπειρία.

    Εν τέλη, το μήνυμα θα είναι ξεκάθαρο: εδώ η φροντίδα είναι προσωπική, εσείς ή η ομάδα σας είστε επαγγελματίες και οι ασθενείς σας αντιμετωπίζονται με σεβασμό και προσοχή. Αυτό όχι μόνο ενισχύει την εμπιστοσύνη, αλλά μπορεί να οδηγήσει και σε περισσότερα ραντεβού, καθώς οι υποψήφιοι ασθενείς αισθάνονται πιο άνετα και ασφαλείς.

    Φυσικά για να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες ασθενών πρέπει να έχετε τη συγκατάθεση τους. Ακόμη και αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε πραγματικούς ασθενείς, μπορείτε να σκηνοθετήσετε φωτογραφίες με κάποιον “ηθοποιό” διατηρώντας το ίδιο αποτέλεσμα: μια ιστοσελίδα που επικοινωνεί αξιοπιστία, φροντίδα και επαγγελματισμό με μια ματιά.

    Φωτογραφίες του Ιατρείου σας

    Παράδειγμα με εικόνες εξωτερικού ή εσωτερικού ιατρείου
    Παράδειγμα με εικόνες εξωτερικού ή εσωτερικού ιατρείου

    Οι φωτογραφίες του ιατρείου σας δεν αποτελούν απλώς όμορφα στιγμιότυπα — είναι ένα από τα σημαντικά «μηνύματα» που λαμβάνει ο ασθενής για την πρακτική σας. Είναι κρίσιμο να δείχνετε τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του χώρου με όσο καλύτερο τρόπο γίνετε.

    Μια εικόνα του εξωτερικού κτιρίου βοηθά τους ασθενείς να βρουν εύκολα το ιατρείο, κάτι που γίνεται ιδιαίτερα σημαντικό αν η πρόσβαση είναι περίπλοκη ή η έδρα του ιατρείου σας βρίσκεται σε πολυκατοικία. Οι φωτογραφίες του εσωτερικού δημιουργούν μια αίσθηση οικειότητας και ασφάλειας, μειώνοντας το άγχος των νέων επισκεπτών και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη τους στη φροντίδα που θα λάβουν.

    Όμως, πέρα από το περιεχόμενο των φωτογραφιών, η συνέπεια στη μορφή και τις διαστάσεις τους είναι εξίσου σημαντική. Όταν ανεβάζετε εικόνες ή τις δίνετε στον διαχειριστή για ανάρτηση, φροντίστε όλες να είναι ίδιου μεγέθους και προσανατολισμού.

    Εάν ανακατεύονται κάθετες και οριζόντιες φωτογραφίες σε διαφορετικά μεγέθη, η ιστοσελίδα φαίνεται αταίριαστη και πρόχειρη, οι σελίδες θα φορτώνουν ασύμμετρα και οι επισκέπτες θα δυσκολεύονται να επικεντρωθούν στο μήνυμα σας.

    Το αποτέλεσμα δεν είναι μόνο αισθητικό: προδίδει ασυνέπεια και χαμηλή προσοχή στη λεπτομέρεια, κάτι που υποσυνείδητα επηρεάζει την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη των ασθενών.

    Με άλλα λόγια, σωστά επιλεγμένες και καλά διαμορφωμένες φωτογραφίες του χώρου σας κάνουν την ιστοσελίδα πιο επαγγελματική, φιλική και εύκολη στην πλοήγηση, και ενισχύουν θετικά στη διάθεση των επισκεπτών να κλείσουν ραντεβού.

    Φωτογραφίες του Ιατρού & του Προσωπικού

    Παράδειγμα μίας εικόνας προσωπικού με έναν ασθενή
    Παράδειγμα μίας εικόνας προσωπικού με έναν ασθενή

    Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για ατομικό ιατρείο ή πολυιατρείο, το προσωπικό είναι συχνά το no.1 που θα προσέξει ο ασθενής, ακόμα και πριν συναντήσει τον γιατρό. Οι φωτογραφίες του προσωπικού γίνονται λοιπόν κρίσιμες για την πρώτη εντύπωση που δίνει η ιστοσελίδα σας.

    Η καλύτερη δυνατή μετάδοση του μηνύματος προς τον ασθενή επιτυγχάνεται με τη χρήση επαγγελματικής φωτογράφισης, η οποία είναι καθοριστική γιατί:

    • οι φωτογραφίες είναι υψηλής ποιότητας,
    • είναι με καλό φωτισμό,
    • είναι με σωστό framing και ομοιομορφία στο στυλ,
    • δείχνουν φιλικότητα,
    • δείχνουν επαγγελματισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια.

    Σε ένα ατομικό ιατρείο, τέτοιες επαγγελματικές φωτογραφίες ενισχύουν την προσωπική σύνδεση του ιατρού με τον ασθενή, ενώ σε πολυιατρείο μεταδίδει την αξιοπιστία και τη συνοχή μιας μεγαλύτερης ομάδας.

    Αντίθετα, φωτογραφίες τραβηγμένες πρόχειρα με κινητό ή χωρίς ομοιομορφία υπονοούν ασυνέπεια και πρόχειρη διαχείριση, ακόμα κι αν οι υπηρεσίες σας είναι εξαιρετικές. Οι ασθενείς μπορεί να νιώσουν υποσυνείδητα ανασφάλεια ή αμφιβολία για την αξιοπιστία της ομάδας πριν καν επισκεφθούν το ιατρείο.

    Σωστός και λάθος προσανατολισμός σε εικόνες ιατρείου
    Σωστός και λάθος προσανατολισμός σε εικόνες ιατρείου

    Με τη σωστή επαγγελματική φωτογράφιση του προσωπικού μαζί με ασθενείς ή σε χώρους του ιατρείου ή πολυιατρείου, η ιστοσελίδα σας μεταδίδει επαγγελματισμό, φιλικότητα και εμπιστοσύνη, καθιστώντας τον πρώτο ψηφιακό “διάλογο” με τον ασθενή θετικό και αυξάνοντας την πιθανότητα να σας επιλέξει.

    Εικόνες «Πριν & Μετά»

    Παράδειγμα μίας σειράς από εικόνες που δείχνουν το αποτέλεσμα πριν και μετά χειρουργικής επέμβασης λαγόχειλου και ουρανίσκου
    Παράδειγμα μίας σειράς από εικόνες που δείχνουν το αποτέλεσμα πριν και μετά χειρουργικής επέμβασης λαγόχειλου και ουρανίσκου

    Οι φωτογραφίες «πριν και μετά» είναι ιδανικές για θεραπείες με ορατά εξωτερικά αποτελέσματα, όπως στην αισθητική χειρουργική, την οδοντιατρική ή σε ειδικότητες που διορθώνουν συγγενείς παραμορφώσεις.

    Με αυτόν τον τρόπο, οι φωτογραφίες δείχνουν τα αποτελέσματα της φροντίδας σας με καθαρό, φιλικό και ασφαλή τρόπο για όλους τους επισκέπτες.

    Φυσικά, πάντα πρέπει να έχετε άδεια από τον ασθενή πριν χρησιμοποιήσετε τις φωτογραφίες και να κάνετε ό,τι μπορείτε για να διατηρήσετε την ανωνυμία τους όταν χρειάζεται.

    Φωτογραφίες Νέου Εξοπλισμού ή Τεχνολογίας

    Παράδειγμα εικόνας εξοπλισμού στο ιατρείο
    Παράδειγμα εικόνας εξοπλισμού στο ιατρείο

    Αν διαθέτετε νέο “state-of-the-art” εξοπλισμό, οι φωτογραφίες τους είναι σημαντικό να προστεθούν σε σχετικές σελίδες της ιστοσελίδας σας. Για παράδειγμα, αν έχετε μια σελίδα για νέες τεχνικές με τη χρήση λέιζερ για δερματολογικές θεραπείες, μερικές εικόνες του μηχανήματος βοηθούν τους ασθενείς να κατανοήσουν πώς φαίνεται η διαδικασία και να την οπτικοποιήσουν καλύτερα.

    Η παρουσία φωτογραφιών σύγχρονου εξοπλισμού δείχνει επαγγελματισμό, τεχνολογική υπεροχή και φροντίδα για την ποιότητα της θεραπείας, ενώ βοηθά τους ασθενείς να αισθανθούν πιο σίγουροι και ενημερωμένοι πριν από την επίσκεψή τους.

    Infographics

    Παράδειγμα εικόνας infographic για πως περνάει η ημικρανία
    Παράδειγμα εικόνας infographic για πως περνάει η ημικρανία

    Για τα infographics δεν χρειάζεστε επαγγελματία φωτογράφο, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμο να συνεργαστείτε με κάποιον που έχει εμπειρία στον σχεδιασμό ή η εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε παρέχει μία τέτοιου είδους υπηρεσία.

    Τα infographics μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναδείξουν οπτικά, βασικά σημεία σχετικά με μια συγκεκριμένη πάθηση ή διαδικασία, και μπορούν να προστεθούν τόσο στην ιστοσελίδα σας όσο και στα social media.

    Επιπλέον, τα infographics είναι ιδιαίτερα χρήσιμα όταν θέλετε να εξηγήσετε πιο σύνθετες έννοιες, όπως για παράδειγμα τη διαδικασία ενός διαγνωστικού τεστ ή μια πάθηση. Οι επισκέπτες συχνά κατανοούν καλύτερα τέτοιες έννοιες όταν υπάρχει οπτικό στοιχείο, σε αντίθεση με την απλή ανάγνωση κειμένου.

    Συνδυασμός εικόνων στην Ιατρική ιστοσελίδα σας

    Δεν είμαστε ενάντια στις stock εικόνες – στην πραγματικότητα τις χρησιμοποιούμε και εμείς στις δικές μας καμπάνιες marketing και ιστοσελίδες. Ωστόσο, δεν είναι πάντα η πιο αποδοτική επιλογή για τον στόχο που θέλετε να πετύχετε.

    Καθώς επιλέγετε τις εικόνες για την ιστοσελίδα σας, σκεφτείτε πώς μπορείτε να προσφέρετε ποικιλία εικόνων που να υποστηρίζουν καλύτερα το περιεχόμενο κειμένου και να ενισχύουν το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους υποψήφιους ασθενείς σας.

    Μπορεί να προσθέτει επιπλέον κόστος η συνεργασία με επαγγελματίες φωτογράφους και σχεδιαστές για τη δημιουργία και λήψη μοναδικών εικόνων, αλλά αξίζει να το δείτε ως μια σημαντική επένδυση που θα σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

    Η ιατρική ιστοσελίδα που δημιουργείτε είναι το μέσο επικοινωνίας σας με τον υποψήφιο ασθενή. Οι εικόνες και η συνολική αισθητική πρέπει να είναι προσιτές και ελκυστικές για τον ασθενή, δημιουργώντας εμπιστοσύνη και διευκολύνοντας τη λήψη απόφασης για ραντεβού.

    Επένδυση σε Σωστές Εικόνες και Περιεχόμενο

    Η σωστή επιλογή εικόνων και το ύφος του περιεχομένου στην ιατρική σας ιστοσελίδα δεν είναι απλώς θέμα αισθητικής, είναι επένδυση που φέρνει αποτελέσματα. Με επαγγελματικές φωτογραφίες και στοχευμένο περιεχόμενο κειμένου, η ιστοσελίδα σας γίνεται εργαλείο που ενισχύει την εμπιστοσύνη των ασθενών σας και αυξάνει τα ραντεβού.

    Στην iServices μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε πλήρως αυτήν την επένδυση. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και κάντε την ιατρική ιστοσελίδα σας πιο αποτελεσματική και προσιτή για τους υποψήφιους ασθενείς σας.

    Γνωρίστε τις Υπηρεσίες μας

    Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη | iServices