Ανακαλύψτε έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο να, διαχειρίζεστε τις υπηρεσίες σας στην iServices!
IServices Hub Application
Στην iServices προσπαθούμε να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρουμε στους πελάτες μας και να δίνουμε πιο άμεσες λύσεις σε κάθε πρόβλημα. Για αυτό δημιουργήσαμε το iServices Hub, μια σύγχρονη εφαρμογή διαχείρισης υπηρεσιών, αποκλειστικά για τους πελάτες μας που προσφέρει ενημέρωση και διαφάνεια και διευκολύνει την οργάνωση, την έγκαιρη ανανέωση και την αίτηση για νέες υπηρεσίες.

Διαχείριση των Υπηρεσιών σας
Με την εφαρμογή της iServices, έχετε πλήρη έλεγχο σε όλες τις υπηρεσίες σας.
- Hosting & Υπηρεσίες: Μέσα από την εφαρμογή, μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το hosting σας και τις επιπλέον υπηρεσίες σας, όπως Webinars και Consent Mode. Συγκεκριμένα, μπορείτε να ελέγξετε τη χρήση δίσκου, το bandwidth, καθώς και λεπτομέρειες για κάθε υπηρεσία σας, όπως το πακέτο που περιλαμβάνει, την κατάστασή του, την ημερομηνία λήξης και την τιμή ανανέωσης.
- Domain Management: Δείτε όλα τα domain σας, την κατάστασή τους, την ημερομηνία λήξης και τον κύκλο ανανέωσης.
- Email Hosting: Διαχειριστείτε τις email θυρίδες σας και ελέγξτε τη χωρητικότητά τους.

Οικονομικές Συναλλαγές & Ειδοποιήσεις
Η εφαρμογή σας παρέχει πλήρη ενημέρωση για τις πληρωμές σας.
- Πληρωμές & Οφειλές: Δείτε τις προγραμματισμένες πληρωμές σας, τις εκκρεμείς οφειλές και τις τιμές ανανέωσης των υπηρεσιών σας.
- Push Notifications: Μην ανησυχείτε για ξεχασμένες πληρωμές! Η εφαρμογή σας ειδοποιεί όταν πλησιάζει η ημερομηνία λήξης μιας υπηρεσίας ή domain. (παράλληλα με τα αυτοματοποιημένα email που λαμβάνετε).

Επικοινωνία & Προσωπικές Ρυθμίσεις
Η διαχείριση του προφίλ σας και η επικοινωνία με την iServices γίνεται πιο εύκολη από ποτέ.
- Σελίδα Προφίλ: Ενημερώστε και ελέγξτε τα προσωπικά σας στοιχεία με ευκολία.
- Επικοινωνία: Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email απευθείας από την εφαρμογή και ζητήστε μας ότι χρειάζεστε.
