Η διαφήμιση ασφαλώς βοηθάει και μπορεί να εκτινάξει τις πωλήσεις σας. Αλλά, δεν αποτελεί μονόδρομο για αύξηση των πωλήσεών σας και κυρίως για απόκτηση σταθερού – πιστού επαναλαμβανόμενου πελατολογίου.
Εάν πληρούνται οι υπόλοιπες προϋποθέσεις που περιγράφονται στην προηγούμενη ερώτηση, και κυρίως αν το e-shop σας έχει πλούσιο περιεχόμενο, σωστά δομημένο και διαρθρωμένο και έχουν γίνει πλήρεις και σωστές εργασίες SEO (Search Engine Otimization) τότε μπορείτε να εξασφαλίσετε μεγάλο αριθμό επισκεπτών στον e-shop από τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης της Google.
Σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν βέβαια και τα social media. Πόσο και πως τα χρησιμοποιείτε. Εάν καταφέρετε να δημιουργήσετε ένα συνεχώς διευρυνόμενο κύκλο ακολούθων θα έχετε και από εδώ αξιοσημείωτη ροή επισκεπτών στο e-shop σας.
Μία άλλη πηγή προσέλκυσης πελατών είναι το newsletter marketing. Εάν δημιουργήσετε σταδιακά μία σημαντική λίστα πελατών που θα θέλουν να ενημερώνονται για τα νέα προϊόντα σας και τις προσφορές σας θα αυξήσετε τους επαναλαμβανόμενους – πιστούς πελάτες σας.
Φυσικά η ενίσχυση της αξιοπιστίας του e-shop σας θα λειτουργεί ως πολλαπλασιαστικά και η φήμη του θα μεταφέρεται από στόμα σε στόμα και από mail σε mail.
Έχει σημασία επίσης τι πουλάτε. Όσο μικρότερος ο ανταγωνισμός και όσο μεγαλύτερη η ζήτηση για τα προϊόντα σας τόσο λιγότερη διαφήμιση θα χρειάζεστε.
Αν λοιπόν επιτύχετε τα παραπάνω θα χρειάζεστε μόνο στοχευμένη διαφήμιση.
Αν όχι, θα πρέπει να πληρώνεται συνεχώς στην Google και στο Facebook.