Διαφήμιση Google Ads (Adwords)
Ποια είναι τα διαφορετικά είδη Google Ads διαφημίσεων
GOOGLE ADS
?
01
Google Search Ads
02
Display Ads
Τα display ads (ή αλλιώς banners ads) μέσω της Google, είναι διαφημίσεις σε χιλιάδες ιστοσελίδες με τις οποίες συνεργάζεται η Google. Οι διαφημίσεις αυτές είναι σε μορφή banner και μπορεί να περιέχουν εικόνες, βίντεο, animation και κείμενο. Αυτό το είδος διαφήμισης είναι ιδανικό κυρίως για προϊόντα όπως ρούχα, παπούτσια, άλλα και ταξιδιωτικά καταλύματα ή και άλλες υπηρεσίες, που η εικόνα παίζει σημαντικό ρόλο ώστε να πείσει για να πραγματοποιηθεί η αγορά.
03
Youtube Ads
Τα Youtube Ads είναι διαφημίσεις σε μορφή βίντεο (συνήθως) αλλά και σε εικόνα που εμφανίζονται στην πλατφόρμα του Youtube, είτε όταν παρακολουθείτε κάποιο βίντεο, είτε στην δεξιά στήλη. Το Youtube ανήκει στην Google και για αυτό οι καμπάνιες του θεωρούνται ως ένα είδος Google Ads. Mην ξεχνάτε ότι το Youtube είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη πλατφόρμα social media και άρα είναι ιδανικό για να προβάλετε τις διαφημίσεις σας.
Διαφήμιση Google Ads - Η μέθοδος μας
- Αναλυτική συζήτηση με τον πελάτη για να καταλάβουμε τους στόχους του, το κοινό που τον ενδιαφέρει, αλλά και το budget που είναι διατεθειμένος να διαθέσει.
- Κάνουμε έρευνα με (επί πληρωμή) εργαλεία, για να δούμε τον ανταγωνισμό σε διάφορα keywords, την δημοφιλία τους, την οργανική απόδοση της επιχείρησής (SEO) και τις τάσεις της αγοράς.
- Δημιουργούμε τις καμπάνιες Google Ads, επιλέγοντας αν πρέπει να είναι μόνο Search Ads ή/και Display, Υοutube Ads, με ανάλογη εμφάνιση και σε κινητά.
- Συνδέουμε τον λογαριασμό Google Ads με τους λογαριασμούς Google Analytics, Google Search Console του πελάτη για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη και λεπτομερή εικόνα της απόδοσης της καμπάνιας.
- Στο τέλος κάθε μήνα ή σε τακτά διαστήματα, στέλνουμε Report απόδοσης στον πελάτη μας, για να ξέρει πως και πόσο αποδίδουν τα λεφτά που επενδύει για διαφημιστική προβολή.
- Kάνουμε βελτιώσεις στις καμπάνιες, όταν απαιτείται, για να πετύχουμε ακόμα καλύτερο (CPC) κόστος ανά κλικ και να αυξήσουμε την κερδοφορία του πελάτη.
Θέλετε να μάθετε τιμή για διαφημίσεις σε Google Ads (Adwords) ;
FAQ
Συχνές Ερωτήσεις για διαφημίσεις Google Ads
FAQ
Όχι, η διαφήμιση στην Google είναι πάντα επί πληρωμή. Μπορείτε να βγείτε όμως ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, κάνοντας τις κατάλληλες εργασίες βελτιστοποιήσεις SEO. Βέβαια για να επιτύχετε την μεγαλύτερη δυνατή επισκεψιμότητα και την βέλτιστη απόδοση, ιδανικό είναι να συνδυάσετε τις λεπτομερείς εργασίες SEO με την στοχευμένη προβολή σε Google Ads ώστε να βγαίνετε ψηλά σε ακόμα περισσότερες λέξεις-κλειδιά και να προσελκύετε το κοινό που επιθυμείτε.
Το CPC σημαίνει Cost Per Click (κόστος ανά κλικ). Eίναι το κόστος που πληρώνετε στην Google κάθε φορά που κάποιος πατάει πάνω στην διαφήμισή σας και οδηγείται στην ιστοσελίδα ή στο eShop σας. Ένας έμπειρος PPC marketer μπορεί να βρει το βέλτιστο CPC για τις καμπάνιες σας στη Google ώστε να έχετε την μεγαλύτερη και καλύτερη (ποιοτικά) επισκεψιμότητα, που φέρνει πωλήσεις, με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Το AdSense είναι ένα πρόγραμμα της Google που σας επιτρέπει να διαφημίσετε άλλες εταιρίες στην ιστοσελίδα σας και έτσι να αποκτήσετε έξτρα εισόδημα. Βέβαια προϋπόθεση είναι να έχει σημαντική επισκεψιμότητα η ιστοσελίδα σας.
Η ξεκάθαρη απάντηση είναι ότι χρειάζεστε και τα δύο για βέλτιστα αποτελέσματα. Πρέπει να κάνετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πλήρεις εργασίες προώθησης SEO ώστε να βγαίνετε ψηλά σε πολλές λέξεις και φράσεις – κλειδιά χωρίς να χρειάζεται να πληρώνετε συνέχεια. Ωστόσο, επειδή δεν είναι δυνατόν να βγαίνετε στα πρώτα αποτελέσματα για όλες τις λέξεις και φράσεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, και εμπεριέχονται στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας ή του eshop σας και επειδή υπάρχουν λέξεις και φράσεις στις οποίες ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος, εκεί πρέπει να επιστρατεύσετε την διαφήμιση με Google Ads. Σε αυτή την περίπτωση η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα (στην κορυφή ή στο τέλος) σε keywords που είναι σημαντικά για εσάς και τα οποία αναζητούν οι πελάτες σας. Και στις δύο περιπτώσεις (SEO και Google Ads) στόχος είναι να αυξηθούν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα ή στο eShop σας και να μετατραπούν σε πελάτες.
Δεν υπάρχει σταθερό κόστος καθώς αυτό ορίζεται από το budget που θέλετε να διαθέσετε για διαφήμιση αλλά και από το CPC (κόστος ανά κλικ) στις λέξεις και φράσεις που στοχεύετε. Το ελάχιστο όριο που μπορείτε να ξοδεύετε είναι 10 ευρώ την ήμερα (300 ευρώ το μήνα) αλλά αυτό το ποσό είναι μικρό για τις περισσότερες των επιχειρήσεων. Αν θέλετε να μάθετε το ακριβές κόστος διαφήμισης Google Ads επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να καταλάβουμε τους στόχους σας και το περιθώριο κέρδους και να σας προτείνουμε το ιδανικό budget για τις δικές σας καμπάνιες