Skip to content
14 Συχνές ερωτήσεις για eshop
Πίνακας περιεχομένων

14 συχνές ερωτήσεις για τα eshop (Λίστα)

Συγκεντρώσαμε 14 από τις πιο συχνές ερωτήσεις για τα eshop και απαντήσαμε αναλυτικά για να γνωρίζεις τα πάντα πριν κάνεις το μεγάλο βήμα με την κατασκευή του e-shop σου.

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις, τι πρέπει να λάβεις υπόψη σου, τι θα απαιτηθεί για να αποδώσει το e-shop σου και να μη χαθεί στο αχανές διαδικτυακό περιβάλλον;

Τι είναι το e-shop;

Το e–shop είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Δηλαδή, ένα ψηφιακό κατάστημα το οποίο λειτουργεί στο διαδίκτυο χωρίς να έχει σημασία αν η ιδιοκτήτρια εταιρία διαθέτει ή όχι και φυσικά καταστήματα. Ο χρήστης μπορεί να επισκεφθεί το e-shop από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone του, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, χωρίς να έχει σημασία που βρίσκεται ή τι ώρα είναι.

Μπορεί να δει και πιθανόν να συγκρίνει προϊόντα, να τα προσθέσει στο καλάθι αγορών και να ολοκληρώσει την αγορά του, επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους τρόπους εξ αποστάσεως πληρωμής. Επιλέγει επίσης αν θα παραλάβει το προϊόν από το κατάστημα ή αν θα του παραδοθεί στο χώρο του.

Τι προσφέρει το eshop σε μια επιχείρηση;

Η δημιουργία ενός eshop διευρύνει τους τρόπους και το δίκτυο πωλήσεων μιας επιχείρησης και της δίνει την δυνατότητα να απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό χωρίς χρονικούς, γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς. Πρόκειται για ένα κατάστημα της επιχείρησης που – υπό προϋποθέσεις – μπορεί να αυξήσει με γεωμετρική πρόοδο τους πελάτες και τις πωλήσεις της.

Το eshop δεν αποτελεί ισχυρό προωθητικό εργαλείο για πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, μόνο κατά την περίοδο της πανδημίας αλλά προσφέρει σε μια επιχείρηση τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης του πελατειακού της κοινού, μειώνοντας παράλληλα τα έξοδά της και προσφέροντας τη δυνατότητα να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της.

Ποια είναι τα είδη e-shop;

Κλασσικά e–shop είναι εκείνα που πωλούν προϊόντα είτε στη λιανική αγορά (B2C) είτε στη χονδρική (B2B) είτε και στη λιανική και στη χονδρική αγορά. Ωστόσο κάθε ιστοσελίδα που διαθέτει δυνατότητα online αγορών και πληρωμών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί e-shop αν και κυριολεκτικά ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία του e-commerce. Τέτοιες ιστοσελίδες είναι όσες πωλούν online υπηρεσίες (πχ φροντιστηρίου που προσφέρει δυνατότητα online αγοράς e-learning μαθημάτων).

Πως σχεδιάζεται το eshop;

Η διαδικασία σχεδιασμού είναι ιδιαιτέρως σημαντική αφού θα καθορίσει το ύφος, το αισθητικό αποτύπωμα και τη λειτουργικότητα του e-shop σου.

Γι’ αυτό πρέπει να προηγείται αναλυτική συζήτηση με τον πελάτη για να προσδιοριστούν οι στόχοι, οι ιδιαιτερότητες και λειτουργίες που θα χαρακτηρίζουν το νέο eshop, οι κατηγορίες και υποκατηγορίες των προϊόντων, ο αριθμός και ο τρόπος ανάρτησης των προϊόντων καθώς και το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθεί και να πουλήσει.

Στην iservices σχεδιάζουμε τα eshop με τρεις τρόπους, αναλόγως των αναγκών και των επιλογών του πελάτη μας:

  1. Με αγορά ποιοτικού template (σχεδιαστικού προτύπου) και πιστή τήρηση της αισθητικής και της λειτουργικότητάς του. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση δεν πρόκειται ουσιαστικά για σχεδιασμό του e-shop, αφού εφαρμόζουμε τον σχεδιασμό του template που επιλέξαμε και αγοράσαμε, αλλά για κατασκευή του e-shop με σχεδιαστικό πρότυπο.
  2. Με αγορά ποιοτικού template (σχεδιαστικού προτύπου) και custom σχεδιαστική και λειτουργική προσαρμογή του από εμάς, ώστε να είναι κατάλληλο για τις απαιτήσεις (αισθητικές και λειτουργικές) του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος και να το καθιστά Μοναδικό.
  3. Custom σχεδιασμός του e-shop σας εκ του μηδενός (αυτή η επιλογή έχει πολλαπλάσιο κόστος και απευθύνεται σε ελάχιστες εταιρίες).

Πως κατασκευάζεται το e-shop;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κατασκευαστεί ένα e-shop. Με πλατφόρμα ανοιχτού λογισμικού (Woocommerce, Magento, Prestashop, Virtuemart, Opencart, Cs-cart και πολλές άλλες), με πλατφόρμα κλειστού λογισμικού (που έχει κατασκευαστεί και χρησιμοποιείται μόνο από συγκεκριμένη εταιρία) ή custom.

Η iservices έχει επιλέξει να κατασκευάζει eshop με Woocommerce ή Magento ή με Custom κώδικα αναλόγως των αναγκών κάθε επιχείρησης, ώστε να μπορεί να επιτευχθεί η καλύτερη αναλογία δυνατότητας μέγιστης απόδοσης προς κόστος κατασκευής και υποστήριξης.

 

Πως αναρτώνται τα προϊόντα σε ένα e-shop;

Και εδώ η απάντηση εξαρτάται από το είδος και το μέγεθος του e–shop και τον αριθμό των προϊόντων που φιλοξενεί. Πόσα είναι τα προϊόντα; Παράγονται από την επιχείρηση ή προέρχονται από προμηθευτή;

Εάν πρόκειται για μικρό e-shop που έχει σχετικά περιορισμένο αριθμό προϊόντων το καλύτερο είναι να αναρτηθούν τα προϊόντα ένα – ένα με το χέρι, ώστε να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις φωτογραφίες, τον τίτλο, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, τη σύνδεσή του με τα φίλτρα του e–shop, την ορθή περιγραφή των metadata και των metatags.

Εάν πρόκειται για e-shop με χιλιάδες προϊόντα έχει σημασία εάν βρίσκονται καταχωρημένα (και πως) σε κάποιο εμπορικό πρόγραμμα της επιχείρησης ή αν προέρχονται από προμηθευτή (ή προμηθευτές) ο οποίος διαθέτει xml ή json αρχεία τα οποία μπορούν να συνδεθούν με το e-shop. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί κάποιου είδους online σύνδεση (γέφυρα) μονής ή διπλής κατεύθυνσης.

Τι είναι το καλάθι αγορών και πως λειτουργεί;

Το καλάθι στο eshop λειτουργεί όπως περίπου και στα φυσικά καταστήματα. Μπορείς με το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» να τοποθετήσεις εκεί όποιο προϊόν σε ενδιαφέρει να αγοράσεις, αλλά και να το αφαιρέσεις με το κουμπί «Διαγραφή» αν το μετανιώσεις.

Είναι δηλαδή ο χώρος που ακουμπάς προσωρινά τα προϊόντα που επιλέγεις να αγοράσεις. Στο καλάθι υπάρχει η δυνατότητα να δεις τι έχεις επιλέξει και πόσο κοστίζει το κάθε προϊόν ξεχωριστά, αλλά και όλα μαζί. Για να ολοκληρώσεις την αγορά προχωράς στην παραγγελία για την επιλογή τρόπου πληρωμής, παραλαβής και ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Ποιοι οι τρόποι πληρωμής σε ένα eshop;

Κάθε eshop μπορεί να διαθέτει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  1. Online πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Για να υπάρχει δυνατότητα online πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα το e-shop πρέπει να συνδεθεί είτε με το ασφαλές περιβάλλον κάποιας από τις τράπεζες που διαθέτουν σύνδεση e–pos είτε με το αντίστοιχο ασφαλές περιβάλλον κάποιας εκ των Neobank (διαδικτυακοί πάροχοι online συναλλαγών) όπως Stripe, Vivawallet, είτε με το Paypal.
  2. Πληρωμή με αντικαταβολή
  3. Πληρωμή στο φυσικό κατάστημα, αν επιλεγεί από τον χρήστη αυτός ο τρόπος παραλαβής.
  4. Κατάθεση σε λογαριασμό (συνήθως μέσω e-banking ή και στην τράπεζα). Αυτός είναι ο μόνος τρόπος πληρωμής με τον οποίο η διαδικασία αγοράς δεν ολοκληρώνεται αυτομάτως αλλά αφού ο διαχειριστής του e-shop επιβεβαιώσει ότι έχει γίνει πράγματι η πληρωμή.

Ποιοι οι τρόποι παραλαβής προϊόντος από e-shop;

Κάθε eshop μπορεί να διαθέτει τους παρακάτω τρόπους παραλαβής:

  1. Παραλαβή στο χώρο επιλογής του πελάτη μέσω courier.
  2. Παραλαβή μέσω μεταφορικής στο χώρο επιλογής του πελάτη ή στα γραφεία της μεταφορικής.
  3. Παραλαβή από το κατάστημα (εάν η επιχείρηση διαθέτει και φυσικό κατάστημα).
  4. Παραλαβή με μέθοδο ClickAway (έξω από το κατάστημα σε συνθήκες ειδικών μέτρων όπως με Covid-19).

 

Ποια είναι η τιμή ενός eshop;

Δεν υπάρχει απάντηση γιατί η ερώτηση είναι υπερβολικά αόριστη. Το κόστος ενός eshop καθορίζεται από πολλούς παράγοντες που σχετίζονται με τις πραγματικές ανάγκες κάθε επιχείρησης. Έχει σημασία ποιος τρόπος σχεδιασμού θα επιλεγεί, με ποιο τρόπο θα αναρτηθούν τα προϊόντα, ποιες οι λειτουργικότητες του eshop, εάν θα υπάρχουν συνθέσεις (γέφυρες) που θα αλληλεπιδρούν με εξωτερικά software και πολλά άλλα.

Βέβαια εκτός από το κόστος κατασκευής, υπάρχει το κόστος προωθητικών εργασιών SEO ώστε να αξιολογείται θετικά από την Google και τις μηχανές κατάταξης, το κόστος του συνόλου προωθητικών ενεργειών (digital marketing) και φυσικά το κόστος διαχείρισης και υποστήριξης. Με λίγα λόγια μπορεί ένα e-shop να κοστίσει ελάχιστα και ένα άλλο δεκάδες χιλιάδες ευρώ, όπως άλλωστε συμβαίνει και στα φυσικά καταστήματα.

Τι χρειάζεται ένα e-shop για να είναι αποτελεσματικό;

  • Ένα e-shop πρέπει να παρουσιάζει με τρόπο εντυπωσιακό, ανά κατηγορίες και υποκατηγορίες (και συνήθως με ειδικά φίλτρα αναζήτησης) τα προϊόντα που διαθέτει.
  • Πρέπει να είναι εύχρηστο για τους επισκέπτες και πιθανούς πελάτες του και να πείθει για την ασφάλεια των συναλλαγών που παρέχει και την αξιοπιστία της εταιρίας στην οποία ανήκει.
  • Πρέπει να ενημερώνει με σαφήνεια τους πελάτες του για τις δυνατότητες που έχουν σε ότι αφορά τις πληρωμές, την παραλαβή των προϊόντων, το κόστος των μεταφορικών, τη δυνατότητα επιστροφής κλπ. Μπορεί να είναι e-shop λιανικής ή χονδρικής ή και τα δύο.

Ειδικότερα το e-shop για να είναι πράγματι αποτελεσματικό, θα πρέπει:

  1. Να είναι αισθητικά ελκυστικό, εντυπωσιακό και ο σχεδιασμό τους να αντικατοπτρίζει μοναδικά το brand name που εκπροσωπεί
  2. Να είναι εύχρηστο και λειτουργικό για τους επισκέπτες του
  3. Να είναι διαδραστικό ώστε να αλληλεπιδρά πολλαπλώς με τους επισκέπτες και τους εν δυνάμει πελάτες του
  4. Να εμπεριέχει πλούσιο, κατά το δυνατόν πρωτότυπο και σωστά δομημένο περιεχόμενο
  5. Να διαθέτει κορυφαία mobile version ή να είναι αυτόματα προσαρμόσιμο για κινητά και tablets (responsive)
  6. Να έχει διερευνηθεί ποιος είναι ο ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει στο διαδίκτυο με βάση τους στόχους των ιδιοκτητών του
  7. Να έχει διερευνηθεί με ποιον τρόπο αναζητούν οι χρήστες του διαδικτύου, τα προϊόντα ή τις κατηγορίες των προϊόντων που περιλαμβάνει
  8. Να έχουν υλοποιηθεί αποτελεσματικά πλήρεις και ειδικές ανά σελίδα και ανά κατηγορία, εργασίες προώθησης SEO
  9. Να έχει σωστή και εύχρηστη κατηγοριοποίηση των προϊόντων του (ανά κατηγορίες και υποκατηγορίες)
  10. Να είναι σαφές, ξεκάθαρο και λειτουργικό το μενού του
  11. Να έχει σωστά, αναγκαία φίλτρα ανά είδος προϊόντων
  12. Να διαθέτει σελίδες στα κατάλληλα social media, να είναι συνδεδεμένο με αυτές
  13. Να είναι εξοπλισμένο με όλα τα digital marketing modules (και φυσικά να τα αξιοποιεί)
  14. Να αναρτώνται ειδικές ελκυστικές προσφορές ή πακέτα προσφορών
  15. Να είναι ασφαλές και να το δείχνει
  16. Να πείθει για την αξιοπιστία της επιχείρησης
  17. Να ανανεώνεται το περιεχόμενό με τη συχνότητα που απαιτεί το είδος του
  18. Να υποστηρίζεται σε ότι αφορά τις εργασίες SEO και τις αναρτήσεις στα social media
  19. Να υποστηρίζεται τεχνικά με τις κατάλληλες αναβαθμίσεις ώστε να παραμένει σύγχρονο και ασφαλές
  20. Να είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ευρωπαϊκού κανονισμού προστασίας προσωπικών δεδομένων GDPR
  21. Να αξιοποιείται οργανωμένα και συστηματικά το newsletter marketing
  22. Να υλοποιούνται στοχευμένες digital marketing καμπάνιες
  23. Να είναι εύχρηστο για τους διαχειριστές του

Τι χρειάζεται ένα e-shop για να είναι ασφαλές;

Η ασφάλεια ενός e–shop σχετίζεται με δύο διαφορετικές παραμέτρους:

  • Την ασφάλεια που νιώθει ο χρήστης για να εμπιστευθεί το e–shop και να αγοράσει

Για να νιώθει ασφαλής ο χρήστης πρέπει να πείθεται ότι βρίσκεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα μιας οργανωμένης και νόμιμης επιχείρησης. Δηλαδή πρέπει να υπάρχουν όλα τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης, το e-shop να διαθέτει SSL, να υπάρχουν όλα τα νομικά κείμενα που περιγράφουν τους όρους χρήσης, την πολιτική απορρήτου, την πολιτική cookies, τους όρους επιστροφής προϊόντων, πολιτικής αποστολής προϊόντων κλπ.

Επίσης όταν ετοιμάζεται να πληρώσει με την πιστωτική ή την χρεωστική κάρτα του θα πρέπει να βεβαιώνεται ότι τα στοιχεία της κάρτας του συμπληρώνονται στο ασφαλές περιβάλλον της Tράπεζας ή της Neobank ή του Paypal.

  • Την ασφάλεια του e–shop από ιούς και άλλους κινδύνους κακόβουλου λογισμικού

To e–shop και ο server στον οποίο φιλοξενείται θα πρέπει να διαθέτουν όλα τα απαιτούμενα λογισμικά ασφαλείας. Ισχυρά Captcha, Hardware & Software Firewalls, συχνές αναβαθμίσεις και 24ωρο dynamic monitoring συνδέσεων ώστε να παρέχουν την ύψιστη δυνατή ασφάλεια από hacking, intrusion, brute forcing και spamming.

Φυσικά στο διαδίκτυο 100% ασφάλεια δεν υπάρχει, γι’ αυτό όλα τα security systems υπόσχονται ασφάλεια 99%.

Οι new generation servers της iservices είναι εφοδιασμένοι με όλα τα παραπάνω για να παρέχουν ασφάλεια στο ύψιστο επίπεδο.

Έχω e-shop αλλά δεν αποδίδει. Γιατί;

Η δημιουργία ενός e-shop δεν εξασφαλίζει, ούτε εγγυάται την αποτελεσματικότητα και την απόδοσή του. Με λίγα λόγια δεν σημαίνει ότι μόλις αποκτήσεις e-shop θα κάνουν σειρά οι πελάτες και θα έρθουν βροχή οι πωλήσεις. Χρειάζονται να πληρούνται αρκετές προϋποθέσεις για να αποδώσει το eshop σου. Αυτό άλλωστε ισχύει και για ένα φυσικό κατάστημα. Όπως το κατάστημά σου πρέπει να βρίσκεται σε κεντρικό δρόμο – αγορά, να έχει όμορφα διακοσμημένη βιτρίνα, να διαθέτει καλή οργάνωση και διαρρύθμιση στον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων, αν διαθέτει καλούς και εξυπηρετικούς πωλητές και φυσικά ανταγωνιστικές τιμές, αντιστοίχως και το e-shop σου πρέπει να το φροντίσετε και να το καταστήσετε αξιόπιστο, ανταγωνιστικό, αναγνωρίσιμο και με ισχυρό brand name.

Τι χρειάζεται το e-shop σου για να αποδώσει:

 

  • Να είναι σωστά σχεδιασμένο, ελκυστικό, με ταυτότητα και να εντυπωσιάζει στην πρώτη ματιά
  • Να έχει καθαρογραμμένο με σωστή δομή κώδικα με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται η Google
  • Να είναι εύχρηστο και λειτουργικό και για τους διαχειριστές και για τους επισκέπτες – πελάτες του
  • Να έχει σωστή και εύχρηστη κατηγοριοποίηση των προϊόντων του (ανά κατηγορίες και υποκατηγορίες)
  • Να είναι σαφές, ξεκάθαρο και λειτουργικό το μενού του
  • Να έχει σωστά, αναγκαία φίλτρα ανά είδος προϊόντων
  • Να είναι ασφαλές και να το δείχνει
  • Να πείθει τους επισκέπτες ότι πρόκειται για το e-shop οργανωμένης και αξιόπιστης επιχείρησης, στην οποία μπορούν να αποταθούν ότι και αν συμβεί
  • Να είναι σαφείς και εύκολα ορατοί οι όροι χρήσης, πολιτική απορρήτου, επιστροφών, πληρωμών, κόστους και τρόπων αποστολής κλπ.
  • Να είναι αυτόματα προσαρμόσιμο για κινητά και tablets (responsive) ή να διαθέτει ειδική mobile version
  • Να έχει διερευνηθεί και να έχει αξιολογηθεί με ποιον τρόπο αναζητούν οι χρήστες του διαδικτύου τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει
  • Να έχουν υλοποιηθεί αποτελεσματικά πλήρεις και ειδικές ανά σελίδα, εργασίες SEO
  • Να είναι εξοπλισμένο με όλα τα e-marketing modules(και φυσικά να τα αξιοποιεί)
  • Να διαθέτουν σελίδες στα κατάλληλα social media, να είναι συνδεδεμένο με αυτές
  • Να ανανεώνεται το περιεχόμενό του με τη συχνότητα που απαιτείται για τα είδη των προϊόντων που πουλάει.
  • Να έχει διερευνηθεί ποιος είναι ο ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει στο διαδίκτυο με βάση τους στόχους των ιδιοκτητών του
  • Η τιμολογιακή του πολιτική να προσαρμόζεται βάσει των στρατηγικών στόχων της επιχείρησης και λαμβάνοντας υπόψη και τον ανταγωνισμό
  • Να διαμορφώνονται, να προβάλλονται και να προωθούνται εκπτώσεις (ανά είδος, ανά χρονική περίοδο), προσφορές, πακέτα προσφορών κλπ.
  • Να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται κατάλληλες και στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες σε adwords της Google και σε Facebook ads
  • Να συνδεθούν με Skroutz & Best Price αν τα προϊόντα και η τιμολογιακή τους πολιτική ευνοούν αυτή τη σύνδεση

Πρέπει να ξοδεύω πολλά χρήματα σε διαφήμιση για να πουλάει το e-shop μου;

Η διαφήμιση ασφαλώς βοηθάει και μπορεί να εκτινάξει τις πωλήσεις σου. Αλλά, δεν αποτελεί μονόδρομο για αύξηση των πωλήσεων και κυρίως για απόκτηση σταθερού – πιστού επαναλαμβανόμενου πελατολογίου.

Εάν πληρούνται οι υπόλοιπες προϋποθέσεις που περιγράφονται στην προηγούμενη ερώτηση, και κυρίως αν το eshop σας έχει πλούσιο περιεχόμενο, σωστά δομημένο και διαρθρωμένο και έχουν γίνει πλήρεις και σωστές εργασίες προώθησης SEO (Search Engine Otimization) τότε μπορείς να εξασφαλίσεις μεγάλο αριθμό επισκεπτών στο e-shop από τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν βέβαια και τα social media. Πόσο και πως τα χρησιμοποιείς. Εάν καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα συνεχώς διευρυμένο κύκλο ακολούθων θα έχεις και από εδώ αξιοσημείωτη ροή επισκεπτών στο e-shop σου.

Μια άλλη πηγή προσέλκυσης πελατών είναι το newsletter marketing. Εάν δημιουργήσεις σταδιακά μία σημαντική λίστα πελατών που θα θέλουν να ενημερώνονται για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές του καταστήματός σου, θα αυξήσεις ραγδαία τους επαναλαμβανόμενους – πιστούς πελάτες.

Φυσικά η ενίσχυση της αξιοπιστίας του e-shop σου θα λειτουργεί πολλαπλασιαστικά και η φήμη του θα μεταφέρεται από στόμα σε στόμα και από email σε email.

Έχει σημασία επίσης τι πουλάς. Όσο μικρότερος ο ανταγωνισμός και όσο μεγαλύτερη η ζήτηση για τα προϊόντα σου τόσο λιγότερη διαφήμιση θα χρειάζεσαι.

Αν λοιπόν επιτύχεις τα παραπάνω θα χρειάζεσαι μόνο στοχευμένη διαφήμιση.

Αν όχι, θα πρέπει να πληρώνεις συνεχώς στην Google και στο Facebook.

ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ISERVICES ΓΙΑ ΤΟ ESHOP ΣΟΥ

 

Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας για οτιδήποτε θέλεις να διευκρινίσεις ή για να συζητήσουμε το ενδεχόμενο συνεργασίας μας. Εσύ θα μας πεις τους στόχους σου κι εμείς θα σου εξηγήσουμε τι χρειάζεται για να αποδώσει το διαδίκτυο προς όφελός σου.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας