Skip to content
Κατασκευή Κερδοφόρου e-Shop: Χαρακτηριστικά Που Πρέπει να Έχει
Πίνακας περιεχομένων

Κατασκευή Κερδοφόρου e-Shop: Χαρακτηριστικά Που Πρέπει να Έχει

Εισαγωγή

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η δημιουργία ενός επιτυχημένου e-shop είναι ο στόχος κάθε επιχειρηματία που επιθυμεί να εισέλθει και να εδραιωθεί στο διαδίκτυο. Ένα καλά σχεδιασμένο και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες, να ενισχύσει τις πωλήσεις και να αυξήσει τα έσοδα της επιχείρησης. Ωστόσο, η κατασκευή ενός κερδοφόρου e-shop χρειάζεται προσεκτικό σχεδιασμό και εφαρμογή ορισμένων χαρακτηριστικών που θα το κάνουν ανταγωνιστικό και ελκυστικό για τους επισκέπτες.

Στην iServices εδώ και 15 χρόνια, υλοποιούμε κάθε ιδέα σας στο διαδίκτυο. Με εμπειρία στην κατασκευή e- Shops, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κατακτήσετε τον στόχο σας, δηλαδή την δημιουργία ενός επιτυχημένου και κερδοφόρου ηλεκτρονικού καταστήματος.

Κεφάλαιο 1. Σχεδιασμός & Design

Ο σχεδιασμός του e-shop και η ευκολία χρήσης του, είναι από τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσουν οι χρήστες και μπορεί να επηρεάσει, πολύ εύκολα, την απόφασή τους, για το αν θα αγοράσουν ή όχι. Παρακάτω θα αναφέρουμε ορισμένα σημεία που πρέπει να δώσετε προσοχή.

Εύκολη Πλοήγηση

Η εύκολη πλοήγηση είναι κλειδί για την επιτυχία ενός e-shop. Οι κατηγορίες των προϊόντων πρέπει να είναι σαφείς και οργανωμένες, ενώ η αναζήτηση προϊόντων πρέπει να είναι γρήγορη και αποτελεσματική. Η επιλογή φίλτρων και εργαλείων ταξινόμησης μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν άκοπα.

Γρήγορη Πλοήγηση

Η ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και, κατ’ επέκταση, τις πωλήσεις. Ένα αργό e-shop μπορεί να αποτρέψει τους επισκέπτες από το να συνεχίσουν την περιήγησή τους, με αποτέλεσμα να χάνονται πολύτιμες πωλήσεις. Η βελτιστοποίηση των εικόνων, η χρήση caching και η επιλογή γρήγορου hosting είναι μερικά από τα μέτρα που μπορούν να βελτιώσουν την ταχύτητα του e-shop.

Γρήγορο Check-out

Η διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και γρήγορη. Οι πελάτες πρέπει να μπορούν να ολοκληρώσουν την αγορά τους με λίγα βήματα και χωρίς περιττές καθυστερήσεις. Η προσθήκη επιλογής «αγορά ως επισκέπτης» μπορεί να διευκολύνει τους νέους χρήστες να ολοκληρώσουν γρήγορα τις αγορές τους χωρίς να απαιτείται δημιουργία λογαριασμού.
Επιπλέον, η προβολή προσφορών σε αντίστροφη μέτρηση, μπορεί να είναι παρακίνηση του χρήστη να προχωρήσει ταχύτερα στο check out.

Σχεδιασμός που Οδηγεί στην Ολοκλήρωση της Αγοράς

Ο σχεδιασμός του e-shop πρέπει να κατευθύνει τους χρήστες προς την ολοκλήρωση της αγοράς. Χρησιμοποιήστε εντυπωσιακά call-to-action κουμπιά, προσφέρετε ειδικές προσφορές και προωθήστε τα προϊόντα που ενδιαφέρουν τους χρήστες. Η χρήση ενός ευανάγνωστου layout μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να εστιάσουν στα προϊόντα και τις προσφορές.

Κεφάλαιο 2. Επωνυμία (Branding) και Ξεκάθαρες Πολιτικές

Η δημιουργία μιας ισχυρής επωνυμίας και η εφαρμογή ξεκάθαρων πολιτικών είναι απαραίτητα για την εμπιστοσύνη των πελατών και την κερδοφορία του e-shop.

Επωνυμία (Branding)

Η επωνυμία είναι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και πώς σας αντιλαμβάνονται οι πελάτες. Η συνέπεια στην εμφάνιση, τα χρώματα, το λογότυπο και το ύφος γραφής συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ισχυρής και αναγνωρίσιμης επωνυμίας. Από την άλλη, είναι σημαντικό να υπάρχει και μία σελίδα «Σχετικά με εμάς», καθώς το κοινό πριν εμπιστευτεί ένα brand, θέλει να το γνωρίσει.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Πολλές φορές σαν καταναλωτές, θα έχετε σκεφτεί ή επιχειρήσει, την άμεση επικοινωνία με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για κάποια συναλλαγή σας. Είναι λοιπόν σημαντικό, σε ένα eshop να αναγράφονται τηλέφωνα, mail, ωράρια, αλλά και social media. Ό, τι θα μπορούσε να προβάλει την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, είναι σημαντικό να το αναφέρετε. Ακόμη μπορεί το eshop σας να έχει και την λειτουργία του live chat για να μπορείτε να απαντάτε ακόμα πιο γρήγορα στους εν δυνάμει πελάτες σας

Ξεκάθαρες Πολιτικές (Απορρήτου, Επιστροφών, Αλλαγών)

Οι ξεκάθαρες και διαφανείς πολιτικές απορρήτου, επιστροφών και αλλαγών είναι σημαντικές για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Πρέπει να παρέχονται λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το πώς συλλέγονται, χρησιμοποιούνται και προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών. Επίσης, οι πολιτικές επιστροφών και αλλαγών πρέπει να είναι σαφείς και εύκολα προσβάσιμες, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και να νιώθουν ασφαλείς κατά την αγορά.

Web Design Θεσσαλονίκη
Δημιουργία Ιστοσελίδας
Κατασκευή e-shop Θεσσαλονίκη

Κεφάλαιο 3. Προσεγμένο Περιεχόμενο

Η παρουσίαση των προϊόντων με επαγγελματικές και σαφείς εικόνες, βίντεο και περιγραφές μπορεί να επηρεάσει την απόφαση των πελατών να πραγματοποιήσουν αγορές.

Επαγγελματικές και Σαφείς Εικόνες

Οι εικόνες των προϊόντων πρέπει να είναι υψηλής ανάλυσης και να απεικονίζουν με ακρίβεια το προϊόν. Πολλαπλές γωνίες λήψης και η δυνατότητα ζουμ μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα το προϊόν. Οι επαγγελματικές φωτογραφίες προσδίδουν αξιοπιστία στο e-shop και ενισχύουν την εμπιστοσύνη των πελατών.

Βίντεο Προϊόντων

Τα βίντεο προϊόντων μπορούν να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του προϊόντος και να δείξουν τη λειτουργικότητά του. Οι πελάτες μπορούν να δουν το προϊόν σε χρήση, να κατανοήσουν καλύτερα τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά του και να λάβουν μία σίγουρη απόφαση για την αγορά τους.

Σαφείς Περιγραφές

Οι περιγραφές των προϊόντων πρέπει να είναι λεπτομερείς και σαφείς, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης για να κάνει μια αγορά. Συμπεριλάβετε πληροφορίες για τα υλικά, τις διαστάσεις, τη χρήση και τη συντήρηση του προϊόντος. Οι σαφείς περιγραφές μειώνουν τις πιθανότητες επιστροφών και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών.

Κεφάλαιο 4. Social Media & Ανταγωνισμός

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, για το eshop χρειάζονται υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες κ βίντεο καθώς και αναλυτικές περιγραφές, ώστε ο χρήστης να έχει πλήρη εικόνα αυτού που πρόκειται να αγοράσει. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα κοινωνικά δίκτυα.

Social Media

Σήμερα, τα περισσότερα eshop διαθέτουν μια δυναμική παρουσία στα social media. Κοινωνικές πλατφόρμες σε ποικιλία και με διάφορες ηλιακές ομάδες να τα χρησιμοποιούν, ο κάθε επιχειρηματίας μπορεί να βρει το κοινό του. Επομένως, η παρουσία ενός eshop στις πλατφόρμες είναι πολύ σημαντική καθώς μπορεί να προσελκύσει περισσότερο κόσμο στο ηλεκτρονικό κατάστημα και να οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων. Προϋπόθεση είναι όμως, η εικόνα των εταιρικών λογαριασμών να είναι άρτια και επαγγελματική.

Ανταγωνισμός

Το ζητούμενο για να γυρίσει το κοινό το «βλέμμα» του σε μία νέα κατεύθυνση είναι να υπάρχει ενδιαφέρον. Ιδιαίτερα στα social media όπου η πληροφορία ρέει γρήγορα, χρειάζεται προσπάθεια να δείξουμε μέσα από τους λογαριασμούς μας, με διαφορετικό και έναν πιο δικό μας τρόπο, τα προϊόντα μας. Αυτό είναι κάτι που θα μας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Ερευνήστε τι κάνουν άλλοι επιχειρηματίες και προσπαθήστε να διαφοροποιηθείτε από αυτούς, ώστε να αποκτήσει το brand σας τον δικό του χαρακτήρα.

Κεφάλαιο 5. Επιλογές Πληρωμών και Ασφάλεια Συναλλαγών

Η επιλογή πολλαπλών τρόπων πληρωμής και η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξαιρετικής σημασίας ζητήματα, για την καλή εμπειρία του χρήστη και την αξιοπιστία του e-shop.

Επιλογές Πληρωμών

Ένα σύγχρονο και δυναμικό eshop, οφείλει να δίνεις τους πελάτες του τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, όπως πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, Stripe, PayPal, Apple Pay, Google Pay, τραπεζικές μεταφορές ακόμη και πληρωμές με αντικαταβολή. Η προσφορά αυτή διευκολύνει τους πελάτες και αυξάνει τις πιθανότητες ολοκλήρωσης των αγορών τους.

Ασφάλεια Συναλλαγών

Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι ένα ακόμη ζήτημα που θα πρέπει να κοιτάξετε με προσοχή, καθώς είναι πολύ σημαντικό για όλους όσους πραγματοποιούν online αγορές. Η χρήση ασφαλών πρωτοκόλλων όπως το SSL για την κρυπτογράφηση των δεδομένων και η τήρηση των προτύπων ασφαλείας PCI DSS είναι απαραίτητα για την προστασία των προσωπικών και χρηματοοικονομικών δεδομένων των χρηστών- πελατών.

Κεφάλαιο 6. SEO Προσαρμογές –Mobile Friendly

Για να χαρακτηριστεί ένα eshop πετυχημένο χρειάζεται να συνυπολογιστούν πολλοί παράγοντες. Είναι σημαντικό να εφαρμόσουμε όσες περισσότερες τακτικές θα μπορούσαν να βελτιστοποιήσουν ακόμα παραπάνω το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να αυξήσουν τα ποσοστά επισκεψιμότητας.

SEO

Το SEO είναι το κλειδί, ώστε να γίνει το περιεχόμενο μας πιο φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό μας και κατ’ επέκταση σε περισσότερους πιθανούς πελάτες.

Mobile Friendly

Λαμβάνοντας υπόψιν πως το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών σήμερα, χρησιμοποιεί το διαδίκτυο από κινητές συσκευές, -κυρίως κινητά τηλέφωνα- είναι σημαντικό να φροντίσουμε να είναι το eshop μας, φιλικό προς αυτές. Πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη έμφαση στον mobile σχεδιασμό του eshop καθώς αυτός είναι που θα βλέπει η πλειονότητα του κόσμου.

Τελικό Συμπέρασμα

Η κατασκευή ενός κερδοφόρου e-shop απαιτεί προσοχή σε πολλές λεπτομέρειες, σωστή εκτέλεση πλάνου και στρατηγικής και συνεχή βελτίωση. Η κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών, σε συνδυασμό με τη συνεχή προσαρμογή στις τεχνολογικές εξελίξεις και τις τάσεις της αγοράς, θα επιτρέψουν στο e-shop σας να παραμείνει ανταγωνιστικό και κερδοφόρο.

Η επιτυχία ενός e-shop δεν έρχεται από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά είναι αποτέλεσμα συνεχούς προσπάθειας, βελτίωσης και προσαρμογής. Η εμπειρία του χρήστη δεν περιορίζεται μόνο στο ίδιο το site. Παράγοντες όπως η γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση, η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και η υποστήριξη μετά την πώληση, συμβάλλουν σημαντικά στην ικανοποίηση των πελατών και την οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων.

Εφαρμόζοντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που όχι μόνο θα προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά και θα τους κρατήσει πιστούς, ενισχύοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησής σας μακροπρόθεσμα.

Αύξηση online πωλήσεων και traffic;
Αύξηση online πωλήσεων και traffic;

Μπορείτε να αυξήσετε τις online πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας άμεσα!

Θέλετε να μάθετε πως?

Δείτε περισσότερα άρθρα μας
Iservices
[custom_acf_data_career]

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας