Skip to content
reading-glasses-and-blank-with-word-content-market-K68U3AU
Πίνακας περιεχομένων

Το content marketing πολλαπλασιάζει την αξία της ιστοσελίδας σας

Στο διαδίκτυο Βασιλιάς είναι το περιεχόμενο. Δεν το λέμε μόνο εμείς. Το είπε πρώτη από όλους η Google και το επαναλαμβάνει συνεχώς. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μία ιστοσελίδα όσο καλοφτιαγμένη και εντυπωσιακή και αν είναι δεν πρόκειται να αξιολογηθεί θετικά και να αποδώσει ικανοποιητικά αν δεν έχει κατάλληλο, πλούσιο, πρωτότυπο και σωστά γραμμένο και διαρθρωμένο περιεχόμενο. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα e-shop. Η ιστοσελίδα όμως δεν είναι και δεν πρέπει να είναι στατική. Αλλά ένας ζωντανός διαδικτυακός οργανισμός ο οποίος να αναπαράγει, να παρουσιάζει και να προωθεί την καθημερινότητα και την εξέλιξη των δράσεων του φορέα – ιδιοκτήτη. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας επιβάλλεται να εμπλουτίζεται συνεχώς. Νέες δράσεις, νέα προϊόντα, νέες υπηρεσίες, προσφορές, άρθρα, ειδήσεις, εκδηλώσεις – αναλόγως φυσικά του περιεχομένου του ιστοτόπου – πρέπει να αναρτώνται συχνά και στη συνέχεια να προωθούνται στα social media, να στέλνονται σε τακτικούς αποδέκτες με newsletter, ενδεχομένως (και αναλόγως της σημασίας) να αποστέλλονται με δελτία τύπου στα ΜΜΕ.

Τι είναι το content marketing

Είναι μία σύγχρονη και πολύ αποτελεσματική μέθοδος ισχυροποίησης της ιστοσελίδας σας, ενίσχυσης του SEO της, προσέλκυσης αλλά και διατήρησης επισκεπτών και δυνητικών πελατών. Το content marketing είναι ένας τομέας του digital marketing ο οποίος αφενός στηρίζει αποτελεσματικά την δημιουργία ισχυρού και αποδοτικού SEO για μία ιστοσελίδα, αφετέρου εξασφαλίζει το κατάλληλο υλικό για ανάπτυξη και υποστήριξη ποιοτικού newsletter marketing και social media marketing. Παράλληλα το content marketing μπορεί να κάνει την επιχείρησή σας να διαφέρει από τις υπόλοιπες του ανταγωνισμού. Η ύπαρξη κατάλληλου και ποιοτικού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας δεν έχει στόχο μόνο να την καταστήσει ισχυρότερη στην αξιολόγηση της Google και να συμβάλει σε αποτελεσματικότερο SEO. Θέλει επίσης να στείλει μήνυμα στο υποσυνείδητο των επισκεπτών – δυνητικών πελατών με το οποίο θα σας κατατάσσουν στην κορυφή του επαγγελματικού αντικειμένου σας αξιολογώντας την ποιότητα των γνώσεων, και της ενημέρωσης όπως παρουσιάζεται στον ιστότοπό σας. Κύριος στόχος του content marketing, με λίγα λόγια, είναι να απευθυνθεί ποικιλοτρόπως σε δυνητικούς πελάτες, να λειτουργήσει διαδραστικά μαζί τους, να τους προσελκύσει στην ιστοσελίδα και εκεί, να τους πείσει και να τους μετατρέψει σε πελάτες. Στη συνέχεια να φροντίσει να μένουν ικανοποιημένοι και σίγουροι ότι έκαναν την πιο σωστή επιλογή. Έτσι θα παραμένουν πελάτες ή θα επανέρχονται ή θα σας συστήνουν με θέρμη σε τρίτους έχοντας γίνει οι καλύτεροι διαφημιστές σας. Αυτός δεν είναι και ο δικός σας στόχος;

Στρατηγική ανάπτυξης περιεχομένου

Για αποτελεσματικό content marketing απαιτείται η δημιουργία πλούσιου και κατάλληλου περιεχομένου. Και για να επιτευχθεί αυτό χρειάζονται γνώσεις:

Των στόχων του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας (εταιρία, οργανισμός, φορέας, επαγγελματίας κλπ.). Στόχων άμεσων, μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων.

Του ανταγωνισμού.

Των αναζητήσεων και αναγκών του κοινού – δυνητικών πελατών.

Των δεδομένων που αφορούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα ή τις δράσεις.

Και φυσικά ικανότητες συγγραφής των κειμένων σε γλώσσα σαφή, κατανοητή, πειστική και με δομή που να υποστηρίζει σωστά τις ανάγκες SEO.

Φυσικά τα κείμενα πρέπει να συνοδεύονται από κατάλληλα επιλεγμένες φωτογραφίες, video ή videoclip, γραφικά, animation, infographics, banners για αναρτήσεις στα social media και ότι άλλο απαιτηθεί για να εμπλουτίζεται.

Αξιοποίηση και διανομή του περιεχομένου

Στόχος είναι τα μηνύματα να φτάνουν στους δυνητικούς πελάτες σας και να είναι κατάλληλα για να τους προσελκύσουν στην ιστοσελίδα.

Αυτό σημαίνει ότι είναι σωστό να σχεδιαστεί μία σχέση τακτικής επικοινωνίας με το κοινό στο οποίο θέλετε να απευθύνεστε.

Το επίκαιρο περιεχόμενο θα διαμορφώνεται κατάλληλα, θα αναρτάται στην ιστοσελίδα ως είδηση, άρθρο, εκδήλωση, προϊόν, προσφορά, θα διοχετεύεται στα social media (Youtube, Facebook, Instagram, Twitter, Pinderest, Linkedin), θα αποστέλλεται περιοδικά με newsletter με στόχο πάντα την προσέλκυση των αποδεκτών.

Επίτευξη άμεσων στόχων marketing

H δημιουργία και διοχέτευση περιεχομένου στα διάφορα δίκτυα δεν στοχεύει κατ΄ ανάγκη πάντα στον τελικό αποδέκτη. Δηλαδή στον δυνητικό πελάτη.

Πολλές φορές το περιεχόμενο που δημιουργείται και διαμοιράζεται στοχεύει σε έμμεσους στόχους, όπως η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, η αύξηση των ακολούθων ή φίλων στα social media, η αύξηση της διάδρασης με το κοινό, η δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης, η εγγραφή στην mail list, η δημιουργία λογαριασμών στην ιστοσελίδα. κ.α.

Μετρήσιμα αποτελέσματα

Στις marketing campaign όλα είναι μετρήσιμα. Θέτουμε στόχους. Σχεδιάζουμε στρατηγική και πλάνο υλοποίησης. Εφαρμόζουμε την στρατηγική και το πλάνο που σχεδιάσαμε, μετράμε τα αποτελέσματα, διορθώνουμε τα πλάνα, αναπροσαρμόζουμε όταν χρειάζεται και την στρατηγική και ξανάμετράμε τα νέα αποτελέσματα.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας