Skip to content
τι είναι email marketing
Πίνακας περιεχομένων

Πως Κάνω Email Marketing Σωστά το 2022

Το email marketing είναι ένα από τα παλαιότερα κανάλια digital marketing, αλλά παραμένει ακόμα και σήμερα ένα από τα πιο επικερδή και αποδοτικά (αν γίνει σωστά). 

 

Αυτό σημαίνει πως αξίζει να επενδύσετε λίγο χρόνο ώστε να κατανοήσετε τι είναι το email marketing και ποιές τακτικές πρέπει να ακολουθήσετε για να κάνετε email καμπάνιες που θα σας φέρνουν νέους πελάτες ή επαναγορά από υπάρχοντες πελάτες, βρέξει χιονίσει! 

 

Αυτό το άρθρο είναι το καλύτερο σημείο εκκίνησης εάν είστε εντελώς αρχάριος ή αν έχετε σχετικά μικρή εμπειρία στο email marketing, καθώς θα σας εξηγήσει τις βασικές αρχές του, τις παγίδες που πρέπει να αποφύγετε και θα διαβάσετε tips που έχουν δοκιμαστεί στην πράξη και βασίζονται στην εμπειρία (πάνω από 8 χρόνια που στέλνουμε καμπάνιες email και newsletter). 

 

Βέβαια ακόμα και αν έχετε αρκετές γνώσεις πάνω στο email marketing διαβάζοντας αυτό το άρθρο σίγουρα θα μάθετε κάτι καινούριο. 

 

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!

 

Τι είναι το email marketing (το 2022)

Το email marketing είναι το κανάλι ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί το email ως τρόπο επικοινωνίας και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε δυνητικούς ή και υπάρχοντες πελάτες. 

 

Θεωρείται ως μια από τις πιο αποδοτικές τακτικές μάρκετινγκ, εάν γίνει με σωστό τρόπο, καθώς έχει πολύ υψηλό ROI (Return On Investment). Πιο συγκεκριμένα έχει υπολογιστεί μέσα από διεθνείς έρευνες ότι για κάθε ένα ευρώ που ξοδεύει μια επιχείρηση για email marketing, παίρνει πίσω 36€. Μάλιστα για κάποιες βιομηχανίες όπως αυτή της ένδυσης και καταναλωτικά αγαθά το ROI φτάνει τα 45€.

 

Το κόστος του email marketing μπορεί να είναι ακόμα και σχεδόν μηδενικό. Δεν χρειάζεται να ξοδεύεις υπέρογκα ποσά σε διαφήμιση. Μια πλατφόρμα email marketing (όπως το mailchimp και το mailerlite) αρκεί για να ξεκινήσεις. Μάλιστα, αυτές οι πλατφόρμες είναι δωρεάν μέχρι ένα αριθμό παραληπτών.

 

Το κρίσιμο ερώτημα είναι πως μπορεί να κάνει μια επιχείρηση σωστή χρήση του email marketing ώστε να δει το πελατολόγιο της να μεγαλώνει και τα έσοδα να αυξάνονται; 

 

Με το πέρασμα των χρόνων οι τακτικές που αποδίδουν στο email marketing αλλάζουν. 

 

Στη σημερινή εποχή δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικό (και δεν είναι και νόμιμο τις περισσότερες φορές) να στέλνεις email σε όποια διεύθυνση μαζέψεις από το διαδίκτυο. Άλλωστε αυτό απαγορεύεται ρητά από τον Ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων GDPR. Αντίθετα, οι αρχές στις οποίες στηρίζονται οι περισσότερες εταιρείες που επενδύουν στο email marketing είναι η προσωποποίηση των email, η τμηματοποίηση των κοινών και το άριστο περιεχόμενο που περιέχει κάθε καμπάνια email. 

 

Πάμε να δούμε όλα τα παραπάνω πιο αναλυτικά. 

 

Πως κάνω email marketing σωστά: 5 βήματα προς την επιτυχία

 

Ο καλύτερος τρόπος να μεγαλώσεις την λίστα των email σου

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, οι μέρες που μπορούσες να παίρνεις διευθύνσεις email που έβρισκες τυχαία στο διαδίκτυο και να τις προσθέτεις στη λίστα για το newsletter σου, πέρασαν ανεπιστρεπτί. 

 

Πλέον αυτό όχι μόνο δεν αποδίδει καθόλου σαν τακτική αλλά θεωρείται και εντελώς παράνομο (spam mail). 

 

Αυτό όμως δημιουργεί ένα εύλογο ερώτημα σε πολύ κόσμο. 

 

Κάποιος που ξεκινάει τώρα και δεν έχει καμιά διεύθυνση email πως θα καταφέρει να μαζέψει αρκετές; Αξίζει να στέλνεις newsletter σε 30 ή 50 άτομα; 

 

H αλήθεια είναι πως είναι πολύ δύσκολο να μαζέψεις διευθύνσεις email όταν ξεκινάς από το μηδέν. Όμως πλέον, έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία η ποιότητα των διευθύνσεων αυτών, παρά η ποσότητα. 

 

Ακόμα και αν έχεις μια λίστα με μόνο 30 διευθύνσεις, το να τους στέλνεις ένα email ή newsletter το μήνα με χρήσιμο περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, μόνο κέρδος μπορεί να αποφέρει. 

 

Σκέψου ότι ενισχύεις την επικοινωνία σου και βελτιώνεις την εικόνα της επιχείρησής σου σε 30 ανθρώπους, που με την σειρά τους γνωρίζουν χιλιάδες άλλους δυνητικούς πελάτες και προσφέροντας τους χρήσιμο και exclusive περιεχόμενο, ειδικές προσφορές και εκπτώσεις είναι πολύ πιθανό κάποιοι από αυτούς να ξανα-αγοράσουν από εσένα αλλά και να σε προτίνουν σε κάποιον γνωστό τους. 

 

Και όλα αυτά μπορείς να τα πετύχεις ετοιμάζοντας ένα email ή newsletter σε λίγα λεπτά, χρησιμοποιώντας περιεχόμενο που έχεις φτιάξει ήδη για άλλα κανάλια marketing (social media, content marketing/SEO). 

 

Άρα η ξεκάθαρη απάντηση είναι ότι ακόμα και αν έχει λίγες διευθύνσεις στην λίστα σου, αξίζει να ξεκινήσεις τις καμπάνιες email marketing. Συγχρόνως ξεκινώντας με λίγες διευθύνσεις email, θα έχεις τον χρόνο να βελτιστοποιήσεις την λίστα με τα email σου και να τεστάρεις διάφορες τακτικές πριν αρχίσουν να τα λαμβάνουν χιλιάδες χρήστες. 

 

Επειδή όμως ο ξεκάθαρος στόχος σου πρέπει να είναι η λίστα σου να μεγαλώνει μηνά με το μήνα, εδώ θα δούμε και πως μπορείς να το πετύχεις αυτό. 

 

Το κοινό σου πιθανότατα λαμβάνει τόσα newsletter και spam email κάθε μέρα, που θα είναι τουλάχιστον διστακτικό να εγγραφεί σε ακόμα ένα. 

 

Το κουμπί “εγγραφείτε στο newsletter μας” δεν προκαλεί κανένα ενδιαφέρον στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου, αν δεν συνοδεύεται από κάποιο σημαντικό κίνητρο. 

 

Tι μπορεί να είναι αυτό το κίνητρο; Κάτι που θα ήθελαν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου και μπορείς εσύ να τους βοηθήσεις. Κάτι για το οποίο θα πλήρωναν υπό άλλες συνθήκες και το γεγονός ότι το προσφέρεις δωρεάν με την εγγραφή στο newsletter είναι μεγάλο κέρδος για αυτούς. 

 

Με λίγα λόγια δεν αρκούν οι ατάκες του τύπου “εγγράψου στο newsletter μας για να διαβάζεις κάθε εβδομάδα τα καλύτερα άρθρα για το Χ”. Το κοινό γνωρίζει ότι μπορεί να βρει δεκάδες χιλιάδες άρθρα εύκολα στο διαδίκτυο και επίσης δεν γνωρίζει αν τα δικά σου όντως είναι τόσο καλά όσο υποστηρίζεις. Πρέπει να του δώσεις κάτι ξεχωριστό, που ευχαρίστως θα έδινε την διεύθυνση του email του για να το έχει. 

 

Μπορεί να είναι ένα ebook που έχεις γράψει, ή ένα video σεμινάριο που έχεις ετοιμάσει, μπορεί να είναι μια πολύ γενναία έκπτωση για τις πρώτες αγορές ή ένα δώρο. 

 

Σε κάθε περίπτωση, ο καλύτερος τρόπος να μαζέψεις αρκετές διευθύνσεις email εύκολα και γρήγορα είναι να τους δώσεις ένα κίνητρο με την εγγραφή, στο οποίο δεν μπορούν να αρνηθούν

 

Βέβαια δεν αρκεί να πείσεις κάποιον/α να εγγραφεί στην mailing list σου. Σημασία έχει να νιώσει ότι το Newsletter που του στέλνεις του είναι χρήσιμο. Διαφορετικά σύντομα θα διαγραφεί.

Θες καλύτερο open rate? Προσωποποίησε τα email σου

 

Πολλά έχουν ειπωθεί για την προσωποποίηση των email. 

 

Είναι τόσο σημαντική ή μήπως όχι; Μήπως κάνει κακό σε ορισμένες καμπάνιες και είναι καλύτερο να είναι πιο απρόσωπες; 

 

Είτε σας αρέσει είτε όχι, η προσωποποίηση είναι το κλειδί της επιτυχίας. Ήταν επιτακτική πέρυσι, και θα είναι κρίσιμη τον επόμενο χρόνο, χωρίς ερωτήσεις.

 

Οδηγούμαστε σε μια εποχή που τα email θα είναι σχεδόν εξ’ ολοκλήρου προσωποποιημένα με πλατφόρμες που στηρίζονται σε κώδικα τεχνητής νοημοσύνης. 

 

Βέβαια στην Ελλάδα ακόμα οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κάνουν ούτε τα βασικά στο κομμάτι της προσωποποίησης, που σημαίνει πως έχουν μπροστά τους μια μεγάλη ευκαιρία να αυξήσουν κατακόρυφα το open rate και το click through rate των email τους. 

 

Τι σημαίνει προσωποποίηση στο email marketing;

Σημαίνει: 

  • Να συμπεριλαμβάνεις το όνομα του παραλήπτη στο θέμα του email. 
  • Nα χρησιμοποιήσεις το όνομα και το επίθετο και στην προσφώνηση του email ή του newsletter
  • Nα γνωρίζεις τη περιεχόμενο του αρέσει περισσότερο (π.χ. Άρθρα για digital marketing άντι για αυτά για κατασκευή ιστοσελίδων) και να του στέλνεις περισσότερο σχετικό περιεχόμενο 
  • Να του στέλνεις ευχετήριο email στα γενέθλια ή στην γιορτή του που μπορεί να περιλαμβάνει και κάποιο δώρο ή ειδική προσφορά
  • Να στέλνεις email / newsletter με διαφορετική συχνότητα σε διαφορετικούς χρήστες με βάση το κάθε πότε το ανοίγουν. 

 

Υπάρχουν δεκάδες άλλοι τρόποι, που μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα που έχεις για κάποιον πελάτη ή επισκέπτη προς όφελος του, στέλνωντας του ένα πιο προσωπικό email. 

 

Ο βασικός στόχος της προσωποποίησης είναι το email ή newsletter που θα στείλεις να φαίνεται πιο οικείο αλλά να είναι και πιο κοντά στις πραγματικές ανάγκες αυτού που το διαβάζει. Με αυτό τον τρόπο πετυχαίνει μεγαλύτερη ικανοποίηση για το κοινό που οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρηση σου. 

 

Είναι βασικό να τονίσουμε ότι για να καταφέρεις να προσωποποιήσεις τις καμπάνιες email σε ικανοποιητικό βαθμό, θα χρειαστείς ένα εργαλείο όπως το  mailchimp ή το Constant Contact.

 

Για να πετύχεις άριστη προσωποποίηση των email, πρέπει να έχεις κάνει πρώτα και τμηματοποίηση του κοινό σου.  

 

Η τμηματοποίηση της λίστας είναι το κλειδί της επιτυχίας 

 

Δεν αρκεί μια λίστα με email στην οποία θα στέλνεις το ίδιο περιεχόμενο κάθε φορά. 

 

Είναι πολύ σημαντικό να αρχίσεις από νωρίς να τμηματοποιήσεις τις λίστες σου με διάφορα κριτήρια και να προσπαθείς να στέλνεις σε κάθε μια από τις υπο-λίστες περιεχόμενο που πιστεύεις ότι είναι ιδανικό ειδικά για τους χρήστες της. 

 

Με ποιά κριτήρια μπορείς να τμηματοποιήσεις μια λίστα: 

  • Με βάση το περιεχόμενο με το οποίο αλληλεπιδρούν μέσα από τα email σου. Για παράδειγμα αν γράφεις άρθρα για διατροφή, βάρη, τρέξιμο και βλέπεις ότι κάποιοι χρήστες ενδιαφέρονται σχεδόν αποκλειστικά για άρθρα με δίαιτες, μπορείς να δημιουργήσεις μια λίστα και να τους στέλνεις αποκλειστικά τέτοιο περιεχόμενο και προσφορές για υπηρεσίες. 
  • Με βάση το επάγγελμα του παραλαπτή. Αν κάποιος είναι ιατρός ενώ κάποιος άλλος είναι δάσκαλος, πιθανόν να τον ενδιαφέρει να διαβάσει διαφορετικά νέα και άρθρα από το newsletter σου. 
  • Αν είναι παλιός, νέος πελάτης ή ακόμα δεν έχει αγοράσει από την επιχείρηση σου. 
  • Με βάση τον τόπο κατοικίας του αν θεωρείς ότι αυτό μπορεί να επηρεάζει τις αγοραστικές τους συνήθειες. 

 

Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι με τους οποίους μπορείς να τμηματοποιήσεις μια λίστα. Γίνε εφευρετικός και σκέψου πως μπορεί να σε εξυπηρετεί να διατηρήσεις το κοινό σου ώστε να προσωποποιήσεις καλύτερα τα email σου, να τους δώσεις μεγαλύτερη αξία και ως αποτέλεσμα να έχεις περισσότερες πωλήσεις και νέους πελάτες στην επιχείρηση σου. 

 

Συνεχής Πειραματισμός & A/B Testing 

 

Για να πετύχεις το καλύτερα δυνατά αποτελέσματα μέσω email marketing ο μόνος τρόπος είναι ο συνεχής πειραματισμός. 

 

Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική, έχει διαφορετικό κοινό και πελατολόγιο και διαφορετικές συνθήκες ανταγωνισμού. Αυτό σημαίνει ότι κάτι που πετυχαίνει στο email marketing για την Α επιχείρηση δεν σημαίνει ότι πετυχαίνει και για την Β. 

 

Ο μόνος τρόπος να κατανοήσεις ποιές καμπάνιες αποδίδουν καλύτερα στο δικό σου κοινό και φέρνουν τα βέλτιστα αποτελέσματα, είναι ο συνεχής πειραματισμός. 

 

Τι σημαίνει συνεχής πειραματισμός; 

 

Σημαίνει: 

  • Nα δοκιμάζεις διαφορετικό τρόπο γραφής στα newsletter σου
  • Να δοκιμάζεις διαφορετικό περιεχόμενο ή διαφορετική δομή στο περιεχόμενο του newsletter
  • Διαφορετικές ώρες που στέλνεις το newsletter (π.χ.πρωί αντί για απόγευμα) 
  • Διαφορετικό τρόπο γραφής του θέματος και πολλά άλλα. 

Κάθε φορά που πειραματίζεσαι με κάποιο παράγοντα της email καμπάνιας σου, μπορείς να αναλύεις τα αποτελέσματα, κοιτώντας τα στατιστικά και τους δείκτες όπως το open rate, click through rate και conversion rate και να εξάγεις τα ανάλογα συμπεράσματα. 

 

Ο καλύτερος και πιο ασφαλής τρόπος πειραματισμού ώστε να βγάλεις σωστά συμπεράσματα είναι το a/b testing. 

 

A/B testing είναι όταν στέλνεις ακριβώς το ίδιο email στο ίδιο ακριβώς κοινό (ή κοινό με τα ίδια χαρακτηριστικά) και αλλάζεις μόνο έναν παράγοντα. Για παράδειγμα μπορείς να στείλεις το ίδιο email σε 1000 γιατρούς το πρωί και ακριβώς το ίδιο email σε 1000 γιατρούς το απόγευμα και να τεστάρεις πιο από τα δύο είχε καλύτερη απόδοση.

Η αυτοματοποίηση της email καμπάνιας είναι το παρόν (+ το μέλλον)

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως η αυτοματοποίηση του email marketing μέσα από αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης είναι κάτι που ήδη αξιοποιούν χιλιάδες εταιρείες παγκοσμίως και οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες Ελληνικές. 

 

Ωστόσο, στα επόμενα χρόνια η αυτοματοποίηση είναι κάτι που θα κυριαρχήσει ακόμα περισσότερο.  Όσες μεσαίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις καταλάβουν πόσο κρίσιμη μπορεί να είναι στην απόδοση του email marketing και αρχίσουν να την εντάσσουν στις καμπάνιες, σίγουρα θα βγουν εξαιρετικά κερδισμένες. 

 

Σου έχει τύχει πότε να πας να ψωνίσεις από ένα μεγάλο eshop αλλά τελικά να το μετανιώσεις την τελευταία στιγμή; ϊσως έχεις προσέξει ότι μετά από μια ή δυο μέρες δέχεσαι ένα email που σου δείχνει τα προϊόντα που άφησες στο καλάθι σου και σε παροτρύνει να κάνεις την αγορά δίνοντας σου μια μικρή έκπτωση ή κάποια άλλο κίνητρο. 

 

Αυτό οφείλεται σε αυτοματοποιημένες καμπάνιες.

 

Όπως και όταν εκδηλώνεις ενδιαφέρον για μια υπηρεσία και μετά από κάποιες μέρες λαμβάνεις ένα email που σε ρωτάει γιατί δεν προχώρησες σε αγορά. Εσύ το αγνοείς και μετά από λίγες μέρες λαμβάνεις άλλο ένα email που σε ρωτάει κάτι σχετικό με το προηγούμενο email που έλαβες. 

 

9 στις 10 φορές, αυτό αποτελεί αυτοματοποιημένη καμπάνια που έχει ρυθμιστεί από την αρχή να στέλνει x αριθμό email σε δυνητικούς πελάτες κάθε x ημέρες, ανάλογα αν θα απαντήσουν και τι θα απαντήσουν. 

 

Είναι δεδομένο ότι η αυτοματοποίηση του email marketing μπορεί να κάνει θαύματα και μπορεί να σε γλιτώσει και από πολύτιμο χρόνο, καθώς δεν χρειάζεται να ετοιμάζεις κάθε φορά τα email που θα στείλεις. 

 

Ωστόσο πρέπει να είσαι προσεκτικός ώστε να μην το παρακάνεις με τα αυτοματοποιημένα email και newsletter γιατί στο τέλος μπορεί σπάσεις τα νεύρα του παραλήπτη αν λαμβάνει από εσένα email κάθε δύο ημέρες. 

 

Μην ξεχνάς την προσαρμογή στον κανονισμό GDPR

 

Όπως ανέφερα και πιο πάνω το mail marketing διέπεται και ελέγχεται πλέον από τον Ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων GDPR. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν μπορείς να στέλνεις ανεξέλεγκτα newsletter και mail εμπορικού χαρακτήρα σε οποιονδήποτε παρά μόνο αν έχει αποδεχτεί ή αν έχει ζητήσει ή αν έχει συναινέσει σε κάτι τέτοιο.

Γι αυτό πρέπει και η ιστοσελίδα ή το eshop σου και το newsletter σου νε είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις του κανονισμού GDPR, ζητώντας την συναίνεση των πελατών ή επισκεπτών και διαγράφοντας αυτομάτως τα στοιχεία όσων δεν το επιθυμούν.

 

Ο καθαρισμός της λίστας είναι επιτακτική ανάγκη 

 

Παλαιότερα κυριαρχούσε η λογική ότι όσο πιο πολλά email έχεις στη λίστα σου τόσο το καλύτερο. Πλέον αυτό δεν ισχύει. 

 

Θέλεις να έχεις ποιοτικές διευθύνσεις ανθρώπων που όταν λαμβάνουν το newsletter σου, το ανοίγουν, πατάνε κλικ σε άρθρα, προϊόντα και κουμπιά και μεταφέρονται στην ιστοσελίδα σου; 

 

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι καλό να καθαρίζεις την λίστα των email σου, αφαιρώντας όλους αυτούς που δεν έχουν ανοίξει κανέναν email σου για ένα x χρονικό διάστημα (για παράδειγμα 6 μήνες). 

 

Αυτό κάνει και την ζωή όλως πιο εύκολη, καθώς εσύ ξέρεις ότι απευθύνεσαι μόνο άτομα που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο σου στην λίστα σου, οι email providers ξέρουν ότι τα email σου είναι ποιοτικά και δεν τα χαρακτηρίζουν ως spam (πολύ σημαντικό) και το κοινό που δεν ενδιαφέρεται για τα άρθρα και τις προσφορές σου δεν βλέπει κάθε λίγο και λιγάκι το όνομα της εταιρεία σου να φιγουράρει στο inbox του, δημιουργώντας του αρνητικά συναισθήματα για το brand σου. 

 

Email Marketing Trends για το 2022

 

Πριν σας αποχαιρετήσουμε πάμε να δούμε και κάποια trends (μόδες) για το email marketing το 2022. 

 

Tα παρακάτω trends δεν είναι τόσο σημαντικά όσο τα βήματα που αναφέραμε στην προηγούμενη ενότητα. Είναι περισσότερο το κερασάκι στην τούρτα που μπορεί να ξεχωρίσει το newsletter σου έναντι του ανταγωνισμού, εάν πρώτα έχεις εφαρμόσει όλα τα προηγούμενα. 

 

Εmail marketing trends: 

  • Dark Mode στον σχεδιασμό του newsletter:

 

Όπως σε πολλές πλατφόρμες social media έτσι και στο newsletter, μπορείς να βάλεις ένα κουμπάκι με το οποίο ο παραλήπτης μπορεί να κάνει το email από φωτεινό – σκοτεινό, με πιο μαύρα χρώματα στο σχεδιασμό που ξεκουράζουν περισσότερο τα μάτια. Φυσικά ο πραγματικός λόγος που βάζεις κάτι τέτοιο είναι ότι λειτουργεί ως στοιχείο εντυπωσιασμού.

 

  • Περισσότερη κοινωνική ενότητα στα emails: 

 

Όπως και στον πραγματικό κόσμο έτσι και στο ψηφιακό υπάρχει όλο και μεγαλύτερη αποδοχή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας από τις εταιρίες που καταλαβαίνουν την αγοραστική της δύναμη. Μπορείς να τροποποιήσεις τα newsletter σου, ώστε να είσαι σίγουρος ότι ταυτίζονται και αυτές οι ομάδες με τις καμπάνιες σου. Το ίδιο αφορά και άλλα ξεχωριστά τμήματα του πληθυσμού. Άλλωστε είναι θετικό να δείχνεις τις Δημοκρατικές και αντιραστιστικές ευαισθησίες σου.

 

  • Μοναδικός σχεδιασμός για κινητά:

 

Η αλήθεια είναι ότι ο mobile σχεδιασμός του newsletter σου είναι εξαιρετικά σημαντικός. Πολλές εταιρίες γνωρίζοντας ότι πλέον πολύς κόσμος ανοίγει τα email του κυρίως από το κινητό, σχεδιάζει το newsletter της δίνοντας πολύ μεγάλη βαρύτητα στην mobile έκδοση. 

 

  • Χρήση πολλών gif, βίντεο και κουμπιών: 

 

Όλα τα παραπάνω στοχεύουν στο να κάνουν το newsletter σου πιο μοναδικό, εντυπωσιακό και διαδραστικό έναντι του ανταγωνισμού που χρησιμοποιεί κλασσικά newsletter με εικόνες. 

 

  • Μινιμαλιστικά email και newsletter: 

 

Μια μόδα που ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια και φαίνεται να συνεχίζεται και το 2022, είναι τα μινιμαλιστικά email. Αντί για τα κλασσικά newsletter πολλές εταιρείες κολλοσοί αλλά και digital marketing gurus επιλέγουν να στείλουν ένα email με απλό κείμενο και ένα ή δυο link, όπως θα σας έστελνε ένας φίλος σας ή ένας συνάδελφος. 

 

Η αλήθεια είναι πως σε πολλές περιπτώσεις αυτά τα email είναι πολύ αποδοτικά καθώς δεν κουράζουν τον αναγνώστη και δεν του δημιουργούν την εντύπωση ότι κάτι θες να του πουλήσεις. 

 

Συμπεράσματα για email marketing

Το email marketing είναι σίγουρα αποδοτικό και το 2022, αρκεί να εφαρμόσεις σωστά τα παραπάνω βήματα που θα κάνουν τις καμπάνιες σου να ξεχωρίσουν. 

 

Η αλήθεια είναι ότι για να καταφέρεις να τμηματοποιήσεις, να προσωποποιήσεις και να αυτοματοποιήσεις σωστά τις καμπάνιες σου, χρειάζεται να αφιερώσεις αρκετό χρόνο στο email marketing.  

 

Δεν θα είναι εύκολο στην αρχή, ώστοσο μόλις καταφέρεις να εφαρμόσεις τα παραπάνω θα δεις το πελατολόγιο σου και τις πωλήσεις σου να αυξάνονται κατακόρυφα και μάλιστα με άριστη σχέση κόστους/ απόδοσης.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας