Skip to content
Eshop Κοσμημάτων - τι χρειάζεται
Πίνακας περιεχομένων

Κατασκευή eshop Κοσμημάτων & Ρολογιών: Ολοκληρωμένος Οδηγός

Εάν σκέφτεστε να επεκτείνετε το κοσμηματοπωλείο σας ή να δημιουργήσετε το δικό σας e-shop με κοσμήματα ή ρολόγια, η χρονική περίοδος δεν ήταν ποτέ καταλληλότερη.

Στο σημερινό οδηγό για κατασκευή eshop κοσμηματοπωλείου, θα μάθετε πώς να μπείτε και να εξελιχθείτε στην αναπτυσσόμενη οικονομία του κοσμήματος, με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα αποφέρει κέρδη. 

Θα μάθετε πώς να προωθείτε τα προϊόντα σας, να δημιουργείτε μια καλοστημένη εμπειρία πελάτη, να λειτουργείτε σωστά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να δημιουργείτε τις σωστές βάσεις για να αναπτυχθεί η επιχείρησή σας. 

 

​Γιατί να φτιάξω e-shop κοσμηματοπωλείου

  1. Σύμφωνα με την International Gem Society (IGS), η παλαιότερη ανακάλυψη κοσμήματος χρονολογείται πριν από περίπου 25.000 χρόνια. Ήταν ένα απλό κολιέ με ψάρια που βρέθηκε σε μια σπηλιά στο Μονακό. Από τότε μέχρι και σήμερα, τα κοσμήματα μας κάνουν να νιώθουμε ξεχωριστοί, μια ανάγκη που κάθε άνθρωπος στον πλανήτη επιθυμεί να ικανοποιεί καθόλη τη διάρκεια της ζωής του (αφού βέβαια λύσει βασικότερες ανάγκες επιβίωσης).
  2. Ως έμπορος κοσμημάτων, έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε πελάτες οπουδήποτε στον κόσμο, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε, αφού τα κοσμήματα και τα ρολόγια έχουν σταθερή παγκόσμια αξία.
  3. Τα κοσμήματα είναι γνωστό ότι αποφέρουν περιθώρια κέρδους περίπου 25 έως 75%, μεγάλο μέρος των οποίων έχει να κάνει με την αντιληπτή αξία του κοσμήματος. Δηλαδή, ένας καταναλωτής δεν έχει τρόπο να καθορίσει την ακριβή τιμή σε ένα κολιέ (εκτός από την εκτίμηση της αξίας μιας πέτρας). Έτσι, τις περισσότερες φορές, το να θεωρήσει κάποιος ότι αξίζει να κάνει μια αγορά κοσμήματος εξαρτάται απ’ το αν το βρίσκει όμορφο ή όχι αλλά και από το brand name. Μ’ αυτό τον τρόπο ανοίγονται ευκαιρίες κέρδους για τον πωλητή.
  4. Τα κοσμήματα είναι μικρά και εύκολα στην αποθήκευση. Επίσης, υπάρχει πολύ μικρή πιθανότητα να σπάσουν ή να φθαρούν κατά την αποστολή.
  5. Υπάρχουν αμέτρητες επιλογές σε ότι αφορά τους προμηθευτές. 
  6. Δεν υπάρχει προκαθορισμένο budget που απαιτείται να επενδύσετε. Ανάλογα με τα χρήματα που θέλετε να διαθέσετε μπορείτε να βρείτε τα αντίστοιχα προϊόντα. 

Ένα eshop κοσμημάτων έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας είτε προμηθεύεται πολύτιμους λίθους είτε οικονομικά καλοκαιρινά βραχιολάκια.

Η παράφορη αγάπη πολλών εκ των καταναλωτών για κοσμήματα τροφοδοτεί διαρκώς την τεράστια βιομηχανία του κοσμήματος. Όλες οι σχετικές έρευνες – εκτιμήσεις αναφέρουν ότι είναι ένας κλάδος που θα συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Εφόσον έχετε πάρει την απόφαση να ξεκινήσετε το δικό σας eshop κοσμημάτων πρέπει να γνωρίζετε ότι χρειάζεται οργάνωση και συνέπεια. Ακολουθούν 7 βήματα που θα σας καθοδηγήσουν στη δημιουργία ενός επιτυχημένου eshop με κοσμήματα.

 

Βήμα 1: Προετοιμασία Επιχείρησης e-shop Κοσμημάτων & Ρολογιών

​Εφορία

Αρχικά πρέπει να συμβουλευτείτε τον λογιστή σας ο οποίος θα σας ενημερώσει σχετικά με τις φορολογικές επιπτώσεις, την λογιστική διαχείριση και γενικότερα τη σχέση eshop – επιχείρησης με το κράτος. Στο άρθρο μας Δημιουργία eshop και εφορία μπορείτε να μάθετε πολλές χρήσιμες πληροφορίες.

​Έδρα – Χώροι αποθήκευσης – Εξυπηρέτησης πελατών

Παρότι για να κάνει κάποιος μια αγορά από το eshop σας δεν είναι απαραίτητο να έχετε φυσικό κατάστημα, είναι κάποιοι χώροι που θα σας φανούν χρήσιμοι.

Αρχικά, εάν πρόκειται για νέα επιχείρηση θα χρειαστείτε ένα χώρο για να δηλώσετε ως έδρα στην εφορία.

Επιπλέον, ανάλογα την ποσότητα των προϊόντων σας πιθανόν να χρειαστείτε κάποιον αποθηκευτικό χώρο. Ιδανικά, θα πρέπει να είναι σε κάποιο σημείο που θα έχετε εύκολη πρόσβαση. 

Ακόμη, ένα eshop μπορεί να χρειαστεί χώρο υποδοχής των πελατών, ειδικά εάν προσφέρετε την δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα. 

Ο χώρος που θα οριστεί ως έδρα μπορεί να καλύψει όλες τις παραπάνω ανάγκες σας, αρκεί να πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

Από την άλλη, αν έχετε ήδη κατάστημα με κοσμήματα θα γνωρίζετε πως να διαμορφώσετε το χώρο σας έτσι ώστε να είναι κατάλληλος και εξυπηρετικός και για τη λειτουργία του eShop σας.

​Business Plan

Ένα άλλο βήμα που προτείνεται να κάνετε μόλις λάβετε την απόφαση, είτε μόνοι σας είτε ζητώντας τη βοήθεια ειδικών, είναι να διαμορφώσετε ένα εξειδικευμένο digital business plan.

Με αυτή σας την κίνηση θα θέσετε ισχυρά θεμέλια και συγκεκριμένους στόχους και θα αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις τιμές της αγοράς και το κοινό που πρέπει να προσεγγίσετε. Θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε μια ξεκάθαρη στρατηγική που θα δώσει ώθηση στο εγχείρημα σας το οποίο θα στηρίξετε σε προσεγμένο προϋπολογισμό.

​Έρευνα (Διαδικτυακής) Αγοράς για e-shop με Κοσμήματα

Ακόμη περισσότερη έρευνα κατά το στάδιο της προετοιμασίας… 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την βοήθεια ειδικών digital marketer ή μπορείτε να προβείτε μόνοι σας στην έρευνα αγοράς ώστε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει πριν δημιουργήσετε το eShop σας να έχετε ξεκάθαρη εικόνα για τον ανταγωνισμό στο διαδίκτυο.

Κύριοι στόχοι της συγκεκριμένης έρευνας είναι να εντοπίσετε τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές σας, να παρατηρήσετε τα λάθη τους, να εμπνευστείτε από τα θετικά τους στοιχεία και να σκεφτείτε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε και να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

​Βήμα 2: Επιλογή Προϊόντων & Προμηθευτών

Η έρευνα αγοράς στο προηγούμενο βήμα είχε έναν επιπλέον σκοπό: να ανακαλύψετε τι λείπει από την αγορά, ποια προϊόντα έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση ή ποια προϊόντα ταιριάζουν στο κοινό σας.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να αποφασίσετε ποια προϊόντα – είδη κοσμημάτων θα προσθέσετε στο eshop σας. Ακολουθεί μια λίστα με κάποιες δικές μας προτάσεις γνωρίζοντας φυσικά ότι η λίστα με τα είδη κοσμημάτων είναι τεράστια.

  • δαχτυλίδια
  • μονόπετρα
  • βέρες
  • βραχιόλια
  • καρφίτσες
  • ρολόγια
  • ρολόγια τσέπης ή αλυσίδες πορτοφολιού
  • μενταγιόν
  • μανικετόκουμπα
  • κλιπ γραβάτας
  • φουρκέτες / χτένες/ κλιπ
  • τιάρες
  • σκουλαρίκια σώματος
  • σκουλαρίκια με κλιπ
  • περιδέραια
  • αλυσίδες ποδιών κλπ.

Από την άλλη, μπορείτε να επιλέξετε τα είδη σας με βάση το στυλ. Πολλά κοσμηματοπωλεία εξειδικεύονται σε συγκεκριμένο στυλ κάτι το οποίο προτείνεται και από εμάς, καθώς η εξειδίκευση είναι ένας τρόπος να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Αφού πάρετε της αποφάσεις σας για τις κατηγορίες των κοσμημάτων θα πρέπει να επιλέξετε και τους προμηθευτές σας. Πρόκειται για σημαντική απόφαση για πολλούς λόγους. (Ποιότητα προϊόντων, ξεχωριστός σχεδιασμός, συνέπεια στους χρόνους παράδοσης, τιμές, δυνατότητες υποστήριξής σας με φωτογραφίες ή και αρχεία για μαζική ανάρτηση προϊόντων – excel ή Xml ή csv κλπ.).  

 

Βήμα 3: Branding στο νέο eshop κοσμημάτων

Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να παρθούν σημαντικές αποφάσεις. Χρειάζεται να επιλέξετε κάποια βασικά στοιχεία που θα καθορίζουν την εικόνα της επιχείρησής σας. Μερικά από αυτά είναι:

  1. Όνομα – Brand Name
  2. Επαγγελματικό Λογότυπο (Διαβάστε το άρθρο: Σχεδιασμός Επαγγελματικού Λογοτύπου – Τι περιλαμβάνει και πως καθορίζεται το κόστος)
  3. Εταιρική Γραμματοσειρά
  4. Εταιρικά Χρώματα
  5. Domain name

Προτείνεται αυτά τα στοιχεία να μην αλλάζουν εξ’ ολοκλήρου διαρκώς, καθώς θέλετε το brand σας να γίνει γνωστό σε βάθος χρόνου, αλλά μπορείτε να τα εκσυγχρονίζεται ανά 4ετία – 5ετία για να δίνετε την εντύπωση μιας σύγχρονης εταιρίας που προσαρμόζεται στις τάσεις.

Στην iservices.gr μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αποφασίσετε τι λογότυπο και domain ταιριάζουν στην επιχείρησή σας και φυσικά να κλείσουμε το domain και να σχεδιάσουμε το logo σας με συνέπεια και επαγγελματισμό.

Μερικές συμβουλές για την επιλογή domain name

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να επιλέξετε κατάλληλο όνομα για το ηλεκτρονικό σας κοσμηματοπωλείο:

  • Ξεχωρίστε από το πλήθος επιλέγοντας ένα domain που αντικατοπτρίζει τις αξίες της επιχείρησή σας και προσπαθήστε να είναι μοναδικό, τουλάχιστον στη χώρα όπου θα δραστηριοποιείστε.
  • Διαλέξτε domain που να περιέχει κάποιο keyword σχετικό με τον κλάδο σας.
  • Εάν το domain που θέλετε δεν είναι διαθέσιμο μην κολλάτε. Μπορείτε να βάλετε μερικούς αριθμούς ή μια επιπλέον μικρή λέξη στο τέλος που να έχει και έναν συμβολισμό ώστε να γίνει μοναδικό!
  • Less is more: Όσο πιο σύντομο και πιο απλό, τόσο το καλύτερο. Αυτό το βοηθά να μην το ξεχνούν με αποτέλεσμα να ενισχύετε την αναγνώριση της επωνυμίας σας.

​Βήμα 4: Φωτογραφίες για ηλεκτρονικό κατάστημα κοσμημάτων

Οι αγοραστές θέλουν να δουν τι παίρνουν με τα χρήματά τους οπότε οι έμποροι είναι υποχρεωμένοι να αναδεικνύουν τα προϊόντα τους με όσο πιο ξεκάθαρο τρόπο γίνεται.

Έχοντας αποφασίσει όλα όσα αφορούν το brand name σας, μπορείτε πλέον να ξεκινήσετε να προγραμματίζετε τις φωτογραφήσεις των προϊόντων σας.

Αν δείτε επώνυμα eshop κοσμημάτων θα παρατηρήσετε ότι κανένα δεν αρκείται μόνο σε μία φωτογραφία ανά κόσμημα αλλά χρησιμοποιούν πολλές και παρουσιάζουν τα προϊόντα τους από διάφορες γωνίες ή και με μοντέλα. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης μπορεί να αποκτήσει μια πραγματική αίσθηση για το προϊόν.

Αν είναι δυνατόν, προσλάβετε και εσείς ένα μοντέλο για να αναδείξετε τα κοσμήματά σας. 

Επιπλέον tips που πρέπει να έχετε κατά νου:

  • Οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι καθαρές και εστιασμένες.
  • Το περιβάλλον σας πρέπει να είναι καλά φωτισμένο πριν αρχίσετε να τραβάτε φωτογραφίες.
  • Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε ουδέτερο φόντο ή διαφανές. Δεν θέλετε να αποσπάσετε την προσοχή των θεατών με έντονα χρώματα στο φόντο.
  • Επενδύστε στις καλές φωτογραφίες. Είναι καθοριστικός παράγοντας για ένα eshop κοσμημάτων. 

 

​Βήμα 5: Κατασκευή eShop κοσμημάτων 

Κάθε προηγούμενο βήμα είναι εξίσου σημαντικό για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο eshop κοσμημάτων – ρολογιών και καλό είναι να μην παραλειφθεί κανένα από αυτά. 

Όλα τα προηγούμενα στάδια σας προετοίμαζαν ώστε να είστε σε θέση να γνωρίζετε ακριβώς τι επιθυμείτε να χαρακτηρίζει το eshop σας και πως θέλετε να κατασκευαστεί για να ελκύει το κοινό σας.

Σε αυτό το στάδιο βρίσκεστε σε θέση να μιλήσετε με τους developers του eshop σας ώστε μαζί να αποφασίσετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

​Κατηγοριοποίηση προϊόντων

Ο βασικός λόγος που πρέπει τα προϊόντα σας να βρίσκονται σε κατηγορίες είναι για να διευκολύνεται η πλοήγηση στον ιστότοπο σας. Με αυτό τον τρόπο δίνετε κατευθυντήριες οδηγίες στον επισκέπτη του eshop σας να βρει εύκολα αυτό που ψάχνει. 

Όταν πρόκειται για τη δομή του κύριου μενού του ιστότοπού σας, οι κατηγορίες προϊόντων βοηθούν μαζικά τους υποψήφιους πελάτες να βρουν τα κοσμήματα που αναζητούν.

Κλασικά παραδείγματα κατηγοριών κοσμημάτων περιλαμβάνουν:

  • Κολιέ
  • Δαχτυλίδια αρραβώνων
  • Βραχιόλια
  • Ρολόγια
  • Σκουλαρίκια

Εναλλακτικά, μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τα κοσμήματά σας ανά τύπο μετάλλου, π.χ. χρυσό, ασήμι, πλατίνα, λευκό χρυσό, ροζ χρυσό, κ.λπ.

Εκτός από τις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες στις οποίες θα εντάξετε τα προϊόντα σας, ιδιαίτερη σημασία για την εύχρηστη πλοήγηση και αναζήτηση των επισκεπτών του eshop, διαδραματίζουν και τα φίλτρα, ειδικά αν σε κάθε κατηγορία υπάρχει μεγάλος αριθμός προϊόντων (πχ στα δαχτυλίδια καλό είναι να μπορεί να επιλέξει ο χρήστης ανά είδος πέτρας, πολύτιμου μετάλλου, ορίων τιμής κλπ.).

Web design για e-shop με κοσμήματα

Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα που πουλάει κοσμήματα πρέπει να ενσωματώνει το μήνυμα, την αξία και το όραμα της επωνυμίας σας. 

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε κοσμήματα υψηλής ποιότητας, αξιοποιήστε τη δύναμη του καθαρού και εκλεπτυσμένου σχεδιασμού ιστοσελίδων. 

Ενώ, αν διαθέτετε χειροποίητα κοσμήματα θα έχετε καλύτερη εικόνα με μια πιο “αυθεντική” ατμόσφαιρα, για παράδειγμα με μποέμ αισθητική.

Η συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων κι επαγγελματιών, ειδικά στα αρχικά στάδια, θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τα λάθη και τις αστοχίες που οδηγούν στον τελικό υπερδιπλασιασμό των εξόδων.

Επιλογή Τρόπων Πληρωμής

Θα χρειαστεί να επιλέξετε ανάμεσα σε κάποιους από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής για ένα ηλεκτρ. κατάστημα (πχ. PayPal, viva-wallet, stripe, σύνδεση με το e-pos κάποιας τράπεζας κλπ.).  

Το κλειδί είναι να επιλέξετε τεχνολογίες που είναι διαδεδομένες στις περιοχές στις οποίες θα δραστηριοποιηθείτε. 

Οι μηχανισμοί που θα προτιμήσετε πρέπει να περιλαμβάνουν ενσωματωμένα συστήματα για την επαλήθευση των αγοραστών, την προστασία των δεδομένων τους και την πρόληψη της απάτης. 

Φροντίστε να προσφέρετε μια ποικιλία επιλογών πληρωμής στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Όπως έχουμε ξαναπεί, θέλετε να παρέχετε την πιο ομαλή, εύχρηστη και ασφαλή εμπειρία στους πελάτες σας. 

Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να προσφέρετε τις ακόλουθες επιλογές πληρωμής:

  • Πιστωτική κάρτα
  • Paypal
  • Τραπεζική κατάθεση
  • Αντικαταβολή

​Απαραίτητα νομικά έγγραφα

Είναι κάποιες σελίδες που επιβάλλεται να βρίσκονται δημοσιευμένες σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα καθώς και να είναι εύκολο για τον χρήστη να τις εντοπίσει. 

Συνήθως, οι ιδιοκτήτες των e-shops εμπιστεύονται νομικό σύμβολο που τους καθοδηγεί. Αυτές είναι:

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Επιστροφών
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Τρόποι Αποστολής

Στην iservices αναλαμβάνουμε και την τεχνική προσαρμογή του e-shop σας στον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR ( σε συνεργασία με τον νομικό σας σύμβουλο).

​Τι λειτουργίες συνηθίζεται να παρέχουν τα eshop κοσμημάτων

Τα επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα κοσμημάτων στοχεύουν να κάνουν τους αγοραστές να αισθάνονται ξεχωριστοί και να απολαμβάνουν την εμπειρία της περιήγησης.

Τα παρακάτω χαρακτηριστικά δημιουργούν μια ευχάριστη εμπειρία στον πελάτη που επισκέπτεται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. 

  • Φιλικός προς τον χρήστη σχεδιασμός
  • Βελτιστοποίηση για κινητά με έμφαση στη χρήση από smartphone
  • Εποχιακές συλλογές – εκπτώσεις
  • Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω ενός X χρηματικού ποσού
  • Λεπτομερείς περιγραφές και λεπτομέρειες χαρακτηριστικών προϊόντων
  • Πραγματικές κριτικές πελατών
  • Κουπόνια για ειδικές εκπτώσεις επιβράβευσης
  • Υψηλής ποιότητας φωτογραφίες από διαφορετικές γωνίες
  • Προηγμένες επιλογές πληρωμής, όπως άτοκες δόσεις
  • Ζωντανή συνομιλία (chat) για άμεση υποστήριξη πελατών
  • Βίντεο με τα κοσμήματα

Βήμα 6: Δημιουργήστε μια στρατηγική μάρκετινγκ υψηλών προδιαγραφών

Έχετε καταφέρει να αποκτήσετε το δικό σας eshop με κοσμήματα – ρολόγια, το οποίο είναι πλήρως λειτουργικό, καλαίσθητο και εύχρηστο. 

Έχετε μια πολύ καλή βάση, τώρα όμως ξεκινάει ένας νέος απαιτητικός κύκλος, αυτός της προώθησης. Οι πωλήσεις σας εξαρτώνται πλήρως από την απόδοσή της και τη διαφήμισή σας.

Ακολουθεί ένα πρότυπο που θα σας καθοδηγήσει στη δημιουργία μιας ουσιαστικής παρουσίας στο διαδίκτυο:

1. Δημιουργήστε μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η παρουσία στο Instagram για το κοσμηματοπωλείο σας είναι απαραίτητη. Άλλες πλατφόρμες που πρέπει να εξετάσετε είναι το Facebook, το TikTok και το YouTube.

Δεν χρειάζεται να είστε παρόντες σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Λάβετε υπόψη τι κάνουν οι κορυφαίοι του κλάδου σας πριν επιλέξετε τις πλατφόρμες στις οποίες θα επενδύσετε.

2. Ξεκινήστε τα newsletter

To  newsletter  είναι ένα πολύτιμο κανάλι μάρκετινγκ που κρατάει το ενδιαφέρον των αγοραστών για την επωνυμία και τα προϊόντα σας και τους ενημερώνει για εκπτώσεις και προσφορές.

3. Στρατηγική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO)

Στόχος της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι η Google να αξιολογήσει θετικά το eshop σας και να το κατατάξει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, σε όσο γίνεται περισσότερες λέξεις και φράσεις – κλειδιά. Πρόκειται για εκατοντάδες κανόνες που συμβάλλουν στην κατάταξη του ιστοτόπου σας. Διαβάστε περισσότερα για το SEO εδώ.

4. Προσπαθήστε να συλλέξετε όσο περισσότερα σχόλια γίνεται!

Οι μαρτυρίες και οι κριτικές προϊόντων είναι σημαντικά στοιχεία. Ως άνθρωποι, έχουμε την τάση να εμπιστευόμαστε τους συνανθρώπους μας για πληροφορίες.

Ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι ανάμεσα σε δύο παρόμοια προϊόντα, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν αυτό με τις περισσότερες και καλύτερες κριτικές — ακόμα και όταν η άλλη επιλογή φαινόταν υψηλότερης ποιότητας.

Για μια αγορά με μεγάλη αξία, όπως κοσμήματα, οι κριτικές είναι απαραίτητες ώστε οι πελάτες σας να νιώθουν ασφάλεια για την αγορά που ετοιμάζονται να κάνουν. 

Οι κριτικές είναι ένα από τα πιο κατατοπιστικά μονοπάτια για να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που αγοράζουμε.

5. Δημιουργήστε διαφημιστικές καμπάνιες επί πληρωμή για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και να αυξήσετε τις πωλήσεις

Εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook (που έχει και το Instagram), η Google (στην οποία ανήκει το YouTube) και το ΤikTok παρέχουν αρκετές επιλογές για διαφημίσεις. 

Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν πολλά διαφορετικά διαφημιστικά προϊόντα διαθέσιμα για διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων. 

Ως επωνυμία κοσμημάτων, για να εξασφαλίσετε το μεγαλύτερο αντίκτυπο από την επένδυσή σας στα μέσα ενημέρωσης, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε διαφημιστικές λύσεις που υποστηρίζουν τους στόχους σας.

Στην iservices κατέχουμε την απαιτούμενη εμπειρία για να σας καθοδηγήσουμε ή να αναλάβουμε εξ’ ολοκλήρου τη δημιουργία, οργάνωση και παρακολούθηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Ελπίζουμε το άρθρο μας να έλυσε κάθε απορία σας, να σας προσέφερε νέες χρήσιμες γνώσεις και να σας καθοδήγησε για όσα θα χρειαστείτε για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου eshop κοσμημάτων ή ρολογιών. 

Δείτε περισσότερα άρθρα μας