Skip to content
Google Ads vs Booking: Ποιο χρειάζεται ένα ξενοδοχείο
Πίνακας περιεχομένων

Google ads vs Booking: Ποιο χρειάζεται περισσότερο ένα ξενοδοχείο

Ως ιδιοκτήτης ξενοδοχείου, γνωρίζετε ήδη ότι πέρα των ιστοσελίδων κρατήσεων όπως η Booking.com και η Expedia, έχετε στη διάθεσή σας διάφορα εργαλεία για τη δική σας στρατηγική marketing. Ενώ αυτές οι πλατφόρμες πιθανότατα σας βοηθούν να αυξήσετε τις κρατήσεις σας, έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας;

Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε γιατί η επένδυση σε Google Ads Διαφήμιση μπορεί να είναι καλύτερη στρατηγική για το ξενοδοχείο σας και γιατί δεν προτείνεται να βασίζεστε αποκλειστικά σε πλατφόρμες κρατήσεων.

Το Google Ads είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε χρήστες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή τους. Στην περίπτωση ενός ιδιοκτήτη ξενοδοχείου, αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος αναζητά “ξενοδοχεία κοντά μου” ή “καλύτερα ξενοδοχεία στην [πόλη σας]”, η διαφήμισή σας εμφανιζεται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης με αποτέλεσμα αρκετός κόσμος που ενδιαφέρεται να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας.

Προσεγγίζετε διαφορετικό – νέο κοινό

Αν και οι πλατφόρμες κρατήσεων είναι εξαιρετικές για να προσεγγίσουν άτομα που αναζητούν ξενοδοχεία, δε θεωρείται ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε άτομα που βρίσκονται ακόμα στα πρώτα στάδια της οργάνωσης του ταξιδιού τους. Το Google Ads σας επιτρέπει να στοχεύετε άτομα που ακόμα δεν έχουν επιλέξει ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο παρά μόνο την τοποθεσία. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να στοχεύσετε άτομα που αναζητούν “πράγματα να κάνετε στην [πόλη σας]”, “εστιατόρια στην [πόλη σας]” ή “Καλύτερες παραλίες στην [πόλη σας]”. Στοχεύοντας άτομα που ενδιαφέρονται να επισκεφτούν την πόλη σας, μπορείτε να αυξήσετε την πιθανότητα να επιλέξουν το ξενοδοχείο σας όταν έρθει η ώρα της κράτησης.

Οικονομικά

Ενώ οι πλατφόρμες κρατήσεων χρεώνουν προμήθεια για κάθε κράτηση που πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας τους, το Google Ads σας χρεώνει μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε ενδεχομένως να προσεγγίσετε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό στο ίδιο κόστος με τη χρήση μιας πλατφόρμας κρατήσεων. Επιπλέον, με το Google Ads, μπορείτε να ορίσετε ένα συγκεκριμένο προϋπολογισμό, κάτι που θα σας βοηθήσει να ελέγξετε το κόστος της διαφήμισής σας.
Διαβάστε το άρθρο μας: Πόσο κοστίζει το Google Ads

Μετρήστε τα αποτελέσματά σας

Με το Google Ads, μπορείτε να παρακολουθείτε ακριβώς πόσα άτομα κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, πόσα καταλήγουν σε κρατήσεις και πόσα έσοδα έχετε από τις διαφημίσεις σας. Αυτό σας επιτρέπει να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με τη στρατηγική σας και να βελτιστοποιείτε τις καμπάνιες σας για μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI). Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε ποιες λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις έχουν την καλύτερη απόδοση και να προσαρμόσετε ανάλογα τη στόχευση και το αντίγραφο της διαφήμισής σας.

Αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας

Με την εμφάνιση του site σας στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων, το ξενοδοχείο σας θα αυξήσει την προβολή και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ακόμα κι αν κάποιος δεν κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, μπορεί να δει το όνομα και το λογότυπο του ξενοδοχείου σας. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας θα οδηγήσει σε πιο άμεσες και επαναλαμβανόμενες κρατήσεις.

Υπηρεσίες iServices που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Διαφήμιση Google Ads Θεσσαλονίκη
Προώθηση SEO Ιστοσελίδας
Δημιουργία web εφαρμογών (Online Πλατφόρμα)

Tips για Google Ads ξενοδοχείων

Εφόσον έχετε αποφασίσει να ξεκινήσετε τις Google Ads διαφημίσεις, αρχικά θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να ρυθμίσετε την πρώτη σας καμπάνια. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε:

Καθορίστε στόχους

Θέλετε να αυξήσετε τις κρατήσεις σας, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας; Ο καθορισμός των στόχων σας (πχ. επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, πωλήσεις από το eshop με souvenir, συμπλήρωση φορμών επικοινωνίας κλπ.) θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε στοχευμένες καμπάνιες που είναι προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

Επιλέξτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά

Για να προσεγγίσετε το σωστό κοινό με τις διαφημίσεις σας, θα πρέπει να επιλέξετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το ξενοδοχείο σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Χρησιμοποιήστε το Keyword Planner της Google για να δείτε πόσα άτομα κάνουν αναζήτηση για κάθε λέξη-κλειδί και επιλέξτε αυτές που είναι πιο σχετικές και έχουν τον μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων.

Ορίστε το σωστό προϋπολογισμό

Με το Google Ads, μπορείτε να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για κάθε καμπάνια, καθώς και μια μέγιστη προσφορά (bid) για κάθε λέξη-κλειδί. Ξεκινήστε με έναν μικρό προϋπολογισμό και προσαρμόστε τον ανάλογα με τα αποτελέσματα που θα λαμβάνετε. Λάβετε υπόψη ότι ο προϋπολογισμός σας θα καθορίσει τη συχνότητα εμφάνισης των διαφημίσεών σας, επομένως είναι σημαντικό να τον ορίσετε σε ένα επίπεδο που θα σας επιτρέπει να επιτύχετε τους στόχους σας.

Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία επικοινωνήστε με την iServices.

Παρακολουθήστε και προσαρμόστε τις καμπάνιες σας

Μόλις οι καμπάνιες σας αρχίσουν να λειτουργούν, είναι σημαντικό να τις παρακολουθείτε στενά και να τις προσαρμόζετε όπως απαιτείται. Δείτε τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τα ποσοστά μετατροπών και το κόστος ανά κλικ για να δείτε την απόδοση των καμπανιών σας και κάντε τις απαραίτητες προσαρμογές.

Συνοπτικά, οι πλατφόρμες κράτησης έχουν τον ρόλο τους και αδιαμφισβήτητα αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο για τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων καθώς μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις κρατήσεις σας. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να είναι η μόνη σας στρατηγική μάρκετινγκ. Επενδύοντας στο Google Ads, μπορείτε να πάρετε τον έλεγχο της διαφήμισής σας, να προσεγγίσετε νέο κοινό και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με οικονομικό αποδοτικό και μετρήσιμο τρόπο.

Αύξηση online πωλήσεων και traffic;
Αύξηση online πωλήσεων και traffic;

Μπορείτε να αυξήσετε τις online πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας άμεσα!

 Θέλετε να μάθετε πως?

Δείτε περισσότερα άρθρα μας
[custom_acf_data_career]

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας