Skip to content
Ιατρικές ιστοσελίδες
Πίνακας περιεχομένων

Ιστοσελίδα για Ιατρούς: Τι χρειάζεται για να είναι επιτυχημένη

Ποια website χαρακτηρίζονται ως “ιατρικές ιστοσελίδες”;

Ιατρικές ιστοσελίδες χαρακτηρίζονται τα site για Ιατρικά Κέντρα (Νοσοκομεία, Κλινικές, εξειδικευμένα Κέντρα), Πολυϊατρεία ή «άυλα» Ιατρεία ομάδας ιατρών συναφούς επιστημονικού αντικειμένου, ατομικές ιστοσελίδες Ιατρών, Διαγνωστικά Κέντρα και άλλα Εργαστήρια παροχής ιατρικών υπηρεσιών. 

 

Τι μπορεί να πετύχει για εσάς μια πραγματικά καλή ιατρική ιστοσελίδα;

Oι ιατρικές ιστοσελίδες δεν είναι ένα απλό καταναλωτικό προϊόν, αλλά οφείλουν να ακολουθούν τους κανόνες του διαδικτύου κι ένα εξειδικευμένο ιατρικό digital marketing plan, εάν θέλουν να είναι ορατές διαδικτυακά και να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες του κοινού που προκύπτουν μέρα με τη μέρα. Για παράδειγμα, πρόσφατα προέκυψε η ανάγκη, τα διαγνωστικά κέντρα να συναλλάσσονται διαδικτυακά για απόρρητες πληροφορίες εξετάσεων covid-19 και με αυτόματο τρόπο πληρωμής. Οι σύγχρονες ιατρικές ιστοσελίδες ανταποκρίθηκαν επιτυχώς, με νέες εφαρμογές.

Ωστόσο μια μερίδα ιατρών εξακολουθεί να προβληματίζεται για το εάν «αξίζει» ως προς το επιστημονικό κύρος, να έχει ατομική παρουσία στο διαδίκτυο. Αναρτά ένα βιογραφικό και στοιχεία επικοινωνίας, αδιαφορώντας για τους κανόνες του digital marketing. Οφείλει όμως να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι:

  • Δεν πρόκειται να εμφανιστεί στις πρώτες σελίδες της google, διότι η google απαιτεί πρωτίστως πλούσιο, πρωτότυπο περιεχόμενο και μια πλήρη ιστοσελίδα με στοχευμένο σχεδιασμό. Σε άλλη περίπτωση, ο μόνος τρόπος ανάδειξης είναι η συνεχής διαφημιστική προβολή που θα παραπέμπει σε ένα site εξαιρετικά ανεπαρκές σε ενημέρωση. Αξίζει;
  • Τα μεγαλύτερα Ιατρικά Κέντρα, οι πιο διακεκριμένοι ιατροί στον κόσμο, όχι μόνο διαθέτουν πλήρως ενημερωμένες και πλούσιες ιστοσελίδες, πλήρη social media, αλλά και νέες διαδικτυακές υπηρεσίες, όπως η online συμβουλευτική – β΄ ιατρική γνώμη, το online πρόγραμμα ραντεβού κ.α. Χάνουν σε κύρος ή κερδίζουν;
  • Οι 2 στους 3 ασθενείς, ακόμη και όταν έχουν «οικογενειακό» ιατρό ή εάν τους έχουν συστήσει τον «καλύτερο» ιατρό, πριν κλείσουν ραντεβού ψάχνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Το 70% από αυτούς, σύμφωνα με στοιχεία των ερευνών, επιλέγει ιατρό που διαθέτει ιστοσελίδα, διότι τους επέτρεψε να εκτιμήσουν εκ των προτέρων ποιος είναι πιο ειδικός γι΄ αυτούς. 
  • Η αναζήτηση ιατρού με βάση την πάθηση, την θεραπεία ή την εντοπιότητα (πόλη, περιοχή), είναι η πρώτιστη επιλογή για οποιονδήποτε έχει πρόβλημα υγείας. Η συμμετοχή του Ιατρού σε ιατρικούς καταλόγους με βάση τα χαρακτηριστικά αυτά, υποβαθμίζεται όταν αμέσως μετά, μπορεί να βρει άλλη ιστοσελίδα για συγκεκριμένο Κέντρο ή Ιατρείο, με στοιχεία που πείθουν ότι είναι καλύτερο να το επιλέξει.

Ιστοσελίδα χρειάζεται ο διακεκριμένος Ιατρός ώστε να παρουσιάσει τα επιτεύγματά του (τεχνικές, αποτελέσματα, περιστατικά, μαρτυρίες ασθενών, ομιλίες, κλπ.), αλλά και ο νέος Ιατρός, με λαμπρές σπουδές και εξειδικεύσεις που πρέπει να τις αναδείξει, προκειμένου να πείσει, με άλλον τρόπο παρουσίασης. Ο Ιατρός που αποχωρεί από Νοσοκομείο για να ιδιωτεύσει ανακαλύπτει -συνήθως αργά- ότι χρειάζεται και Ιστοσελίδα. Γιατί να μην προετοιμαστεί εγκαίρως;

Έχετε ήδη ιατρική ιστοσελίδα αλλά σκέφτεστε να την ανακατασκευάσετε; Διαβάστε τι πρέπει να γνωρίζετε για να πετύχετε σωστή ανακατασκευή ιστοσελίδας.

 

Πώς μία ιατρική ιστοσελίδα μπορεί να είναι επιλέξιμη;

Η ιατρική ιστοσελίδα πρέπει να διαθέτει σοβαρότητα, να είναι εμφανίσιμη, εύκολη στην αναζήτηση συγκεκριμένων υπηρεσιών, με ορατά από την πρώτη στιγμή (και όχι χαμένα πίσω από τον γενικό τίτλο «Υπηρεσίες») όλα τα «δυνατά σημεία» στα οποία ένα Κέντρο/ Ομάδα/ Ιατρός εξειδικεύεται.

Πρέπει να υπόκειται στους κανόνες του κώδικα ιατρικής δεοντολογίας και ως εκ τούτου, να διαθέτει κείμενα, εικόνες και video που θα χαρακτηρίζονται από επιστημονική αρτιότητα και όχι από ανάλαφρη διαφημιστική προσέγγιση. Πρέπει να ανανεώνει το περιεχόμενό της ιστοσελίδας με δράσεις, εικόνες, βίντεο, περιστατικά.

Ωστόσο, πολλές επονομαζόμενες «ιατρικές ιστοσελίδες», ακόμη και άρτιες αισθητικά, αποτυγχάνουν. Οι πραγματικά ιατρικές ιστοσελίδες:

Πείθουν αυτόν που ψάχνει ότι το Κέντρο ή ο Ιατρός, είναι ο ικανότερος και επαρκέστερος για το συγκεκριμένο πρόβλημα έναντι άλλου, άγνωστου μεν, ο οποίος εξηγεί για την πάθηση, πώς την θεραπεύει, με ποια τεχνική και ποια αποτελέσματα.

Διευκολύνουν αυτόν που αναζητά με βάση τα συμπτώματα ή την πάθηση, ώστε να επισκεφθεί το site και στη συνέχεια το Ιατρείο, διότι έχει πειστεί ότι είναι ο πλέον ειδικός και ικανός για να τον εμπιστευθεί.

Οι κενές εξειδικευμένου περιεχομένου Ιατρικές ιστοσελίδες, δεν μπορούν να αντέξουν στον ανταγωνισμό που διαρκώς εντείνεται.

Θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιατρείου σας απο άτομα που μένουν στην ευρύτερη περιοχή σας; Διαβάστε πως μπορείτε να το πετύχετε αυτό μέσω των Google My Business και Google Maps.

Τι χρειάζεται για μια επιτυχημένη ιατρική ιστοσελίδα;

Για να επιτύχει ένα Ιατρικό site προϋποθέτει ένα ιατρικό digital marketing plan από εξειδικευμένη εταιρία και με εξατομικευμένους στόχους που προκύπτουν μετά από:

  • Έρευνα στο διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο που αναζητούν οι χρήστες πληροφορίες (παθήσεις, εξετάσεις, θεραπείες, σύγχρονος εξοπλισμός). 
  • Έρευνα για το γεωγραφικό εύρος αποδοχής των παρεχόμενων ιατρικών υπηρεσιών (πανελλαδικό, διεθνείς ασθενείς, υπερτοπικό, τοπικό) ώστε στον σχεδιασμό του site να περιλαμβάνονται τα αντίστοιχα «εργαλεία».
  • Συγγραφή κειμένων από ειδικό κειμενογράφο – ιατρικό συντάκτη με στοιχεία που θα αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα, την εμπειρία και θα αξιοποιούν όλο τον όγκο του υλικού που έχει συγκεντρώσει ο Ιατρός, αλλά δεν έχει ο ίδιος χρόνο για να το επεξεργαστεί. Όταν πρόκειται για Κέντρο, με γνώση σε όλους τους τομείς και εξειδικεύσεις ώστε να γίνει σωστά η διάρθρωση χειρουργικών και παθολογικών ειδικοτήτων, αλληλοκαλυπτόμενων αρμοδιοτήτων χρειάζεται πλούσιο περιεχόμενο, πρωτότυπο και χωρίς αντιγραφές που εκθέτουν (επιστημονικά και απέναντι σε συναδέλφους), με γνώση των κανόνων δεοντολογίας, με τρόπους προστασίας αποκλειστικού φωτογραφικού και άλλου υλικού.
  • Κατασκευή ιστοσελίδας με άρτιο – σύγχρονο σχεδιασμό (responsive για να είναι κατάλληλη και για κινητά) που να είναι εύχρηστη στην προσθήκη νέου υλικού.
  • Πλήρες πακέτο εργασιών SEO (search engine optimization) για να αξιολογείται θετικά από την Google και να τη βρίσκουν όσοι δεν τη  γνωρίζουν αλλά αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες υγείας. 
  • Ανάπτυξη και προώθηση στα Social media (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube) με ειδικό υλικό (video, animation, φωτογραφίες, κείμενα).
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών σε Google Adwords (με τρόπο που να είναι αποδεκτός από τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας).
  • Σχέδιο και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών στο εξωτερικό, σε στοχευμένο κοινό.
  • Συνεχής, εξειδικευμένη υποστήριξη μετά την παράδοση της ιστοσελίδας, εάν ο πελάτης το επιθυμεί.
  • Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και εξαγωγή συμπερασμάτων για τον σχεδιασμό της επόμενης καμπάνιας προωθητικών ενεργειών.

Όλα τα παραπάνω, είναι η υλοποίηση ενός καλοσχεδιασμένου ιατρικού digital marketing plan που εξασφαλίζει τη δυνατότητα να ενισχυθεί το ιατρικό σας brand name. Η Ιατρική ιστοσελίδα, είναι ουσιαστικά ένα διεθνές «άυλο» Ιατρείο και πρέπει να έχει άριστη αισθητική, πλούσιο περιεχόμενο και να είναι προπάντος λειτουργική για το κοινό σας.

 

Δείτε εδώ το website της iservices εξιδεικευμένο στις ιατρικές ιστοσελίδες και στο ιατρικό marketing!

 

Δείτε περισσότερα άρθρα μας