Skip to content
Οι καλύτερες ιδέες για eshop
Πίνακας περιεχομένων

Οι καλύτερες ιδέες για eshop & χρήσιμες συμβουλές

Τα τελευταία δύο έτη στη χώρα μας έχει δεκαπλασιαστεί η ζήτηση για νέα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτό δεν είναι τυχαίο αλλά απόρροια της πανδημίας και των ιδιαίτερων συνθηκών που έχει δημιουργήσει όχι μόνο στην ελληνική, αλλά στην παγκόσμια αγορά και κοινωνία.

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε μερικές πρωτότυπες ιδέες για eshop. Κάποιες από αυτές είναι μοναδικές κι έχουν πιθανότητα μονοπωλιακής κυριαρχίας στην αγορά ενώ και άλλες παρουσιάζουν τεράστια ζήτηση στην ελληνική αγορά.

Ιδέες για Eshop

Στη συνέχεια του άρθρου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες πως επιλέγουμε τον κατάλληλο κλάδο καθώς και για το πως αξιολογούμε, οργανώνουμε και ενδυναμώνουμε την επιλογή μας.

Πολλές ιδέες για eshop μπορούν να μετατραπούν σε απόλυτα επιτυχημένο project με τα κέρδη να ξεπερνούν τις προσδοκίες σας. Ας δούμε αρκετές προτάσεις και επιλογές ανάμεσα στις οποίες μπορείτε να επιλέξετε την ιδανικότερη για εσάς. Είμαστε έτοιμοι λοιπόν, να σας δώσουμε αρκετές απαντήσεις στο ερώτημα «Τι eshop να ανοίξω» ώστε να έχω σημαντικές πιθανότητες για πολύ καλά αποτελέσματα.

Στο τέλος της ενότητας θα βρείτε τον αριθμό των αναζητήσεων που γίνονται κατά μέσο όρο ανά μήνα στην Ελλάδα για τα προϊόντα που προτείνουμε. Είναι μια extra βοήθεια που όπως θα αναλύσουμε στη συνέχεια είναι ιδιαίτερα χρήσιμη πριν λάβετε την τελική σας απόφαση.

 

Eshop με είδη γάμου

Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα με είδη γάμου. Βέβαια, υπάρχουν και πολλά περιθώρια για νέα e-shop που θα προσφέρουν σύγχρονες και εξελιγμένες υπηρεσίες.

Το να ξεκινήσετε ένα νέο εγχείρημα που να περιλαμβάνει όλα όσα σχετίζονται με το γάμο είναι δύσκολο (όμως όχι αδύνατο) κι απαιτεί αρκετά μεγάλο κεφάλαιο. 

Το να επιλέξετε όμως μια συγκεκριμένη υπηρεσία/κατηγορία και να εξειδικευτείτε πουλώντας τη διαδικτυακά είναι μια αρκετά πιο ασφαλής επιλογή.

Το eShop σας θα μπορούσε να περιλαμβάνει μια ή κάποιες από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Προσκλητήρια
  • Μπομπονιέρες (Χειροποίητες)
  • Νυφικά – Γαμπριάτικα κοστούμια
  • Στέφανα
  • Είδη διακόσμησης
  • Παπούτσια

Υπηρεσίες γάμου που θα μπορούσαν να διατίθενται ηλεκτρονικά:

  • Διοργάνωση μυστηρίου – δεξίωσης – bachelor
  • Dj – Ζωντανή μουσική
  • Νυφικό αυτοκίνητο ή άλλες πρωτότυπες ιδέες μετακίνησης
  • Υπηρεσίες διακόσμησης.

Εν κατακλείδι, ότι σχετίζεται με το γάμο μπορεί να συμπεριληφθεί σ’ ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πλέον η έρευνα από τους μελλόνυμφους γίνεται κατά βάση διαδικτυακά οπότε ένα καλαίσθητο – σύγχρονο και εύχρηστο eshop σίγουρα έχει καλές πιθανότητες επιτυχίας.

 

Εshop με Ρούχα, Παπούτσια και Αξεσουάρ συγκεκριμένου στυλ

Σ’ αυτό το σημείο θα αναφερθούμε σε ένα τεράστιο κλάδο που όσο απίθανο κι αν ακούγεται, υπάρχει ακόμα περιθώριο να επενδύσετε σε μια πρωτότυπη κι ίσως μοναδική στη χώρα μας επιχειρηματική κίνηση. 

Στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά καταστήματα με είδη ρουχισμού, υποδήματα, κοσμήματα κλπ. είναι αμέτρητα. Πόσα όμως εξειδικεύονται πραγματικά σε συγκεκριμένο στυλ; Πόσα έχουν συνδέσει το brand name τους με μια ξεκάθαρη εικόνα του τι προσφέρουν; 

Δεν είναι πάρα πολλά.

Τα εξειδικευμένα προϊόντα θα παραμένουν πάντα ισχυρά και οι προβλέψεις για την επόμενη περίοδο προμηνύουν τη δημιουργία πολλών εξειδικευμένων καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ακολουθούν ιδέες για eshop αυτής της κατηγορίας που απευθύνονται σε στοχευμένο κοινό:

  • Boho style
  • Mποέμ Σικ
  • Rock
  • Country
  • Έθνικ
  • Folk
  • Ladylike
  • Glamour
  • Hipster
  • Στρατιωτικά
  • Ρετρό
  • Skate style
  • Vintage
  • Streetwear

 

Το νούμερο ένα πλεονέκτημα στις εξειδικευμένες επιχειρήσεις είναι ότι θα έχετε τακτικούς πελάτες, καθώς κάποιος με ιδιαίτερο στυλ αν βρει το eshop του, δεν το ξεχνάει εύκολα. 

Ένα ακόμα δυνατό χαρτί είναι η διαφήμιση.

Έχοντας ένα συγκεκριμένο κοινό είναι εύκολο να εντοπίσετε πελάτες και να τους παρουσιάσετε περιεχόμενο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους με αποτέλεσμα να πειστούν και να ψωνίσουν από εσάς.

Μπορεί η ζήτηση για country ή hipster ντύσιμο ή ρετρό παπούτσια να μην είναι συγκλονιστικά μεγάλη αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις θα υπάρχουν λίγα ή κανένα eshop που να απευθύνονται σε αυτό το συγκεκριμένο target group. 

Κάντε έρευνα στις παραπάνω κατηγορίες ένδυσης, βρείτε ποια έχει τον μικρότερο ανταγωνισμό online και είστε σε καλό δρόμο για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο eshop που θα σας φέρνει σταθερά κέρδη! 

 

Εshop με καινοτόμα είδη τεχνολογίας

Ακόμη ένα κεφάλαιο όπου η εξειδίκευση μπορεί να εκτοξεύσει τα κέρδη σας. Αποφασίστε ποια από τα παρακάτω θα θέλατε να πουλάτε, βρείτε τους κατάλληλους προμηθευτές και ξεκινήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα προσφέροντας ποικιλία και χρήσιμες γνώσεις σε συγκεκριμένα ηλεκτρονικά προϊόντα.

Ηλεκτρικά σκούτερ και ποδήλατα

Με αρχική τιμή πώλησης τα 300 €, είναι μια εξαιρετική επιλογή για να ξεκινήσετε εφόσον ο προϋπολογισμός σας είναι αρκετός για να καλύψει μια σχετικά μεγάλη επένδυση. Μέχρι το 2028 υπολογίζεται ότι θα αυξάνονται διαρκώς οι πωλήσεις τους οπότε αν ψάχνετε για επένδυση που θα ανθίσει στα επόμενα χρόνια είναι μια καλή επιλογή. Εκτός από τα σκούτερ, εξίσου δημοφιλή προβλέπεται να είναι τα ηλεκτρικά πατίνια, skateboard κλπ.

Φορτιστές με ηλιακή ενέργεια

Οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή γίνονται όλο και πιο αισθητές από τον κόσμο και λίγο – πολύ όλοι θα θέλαμε να συμβάλλουμε στην προστασία του πλανήτη. Από την άλλη, υπάρχουν πολλοί που έχουν αντιληφθεί ότι η ηλιακή ενέργεια μπορεί να τους οδηγήσει σε εξοικονόμηση χρημάτων.

Πρόκειται για μια πρωτότυπη ιδέα, επομένως η ανάπτυξη μιας επωνυμίας γύρω από τα ηλιακά αξεσουάρ θα είναι ένα τεράστιο επιχειρηματικό μοντέλο που λίγοι έχουν επιχειρήσει μέχρι στιγμής.

Κάμερες – βιντεοσκόπηση

Μέσα σ’ ένα έτος, η Amazon πούλησε 1,4 εκατομμύρια κουδούνια με κάμερα δικής της επωνυμίας. Αυτό αντιστοιχούσε μόνο στο 18% των συνολικών αγορών. Είναι αξιοσημείωτη η αύξηση των ανθρώπων που επιθυμούν να βιντεοσκοπούν το χώρο εργασίας τους ακόμα και την κατοικία τους.

Οι μελέτες δείχνουν πως η ζήτηση θα εκτοξευθεί στα ύψη μέσα στα επόμενα χρόνια καθώς πρόκειται για μια σύγχρονη ανάγκη των καταναλωτών που τείνει να γίνει προσβάσιμη σε όλους, ανεξαρτήτως εισοδημάτων.

Selfie Drones

Τα drones είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς αποτελούν μια ταχεία και συνεχόμενα αυξανόμενη τάση. Από drones που παραδίδουν πακέτα σε δυσπρόσιτες περιοχές μέχρι drones που καταγράφουν εντυπωσιακές εναέριες λήψεις, η ζήτηση για αυτό το είδος προϊόντων αυξάνεται κάθε μέρα.

Μια πρωτότυπη ιδέα που ακόμα δεν έχει γίνει ευρέως γνωστή στην Ελλάδα είναι τα drones για selfie που δίνουν τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη τους να τραβά εύκολα φωτογραφίες από διαφορετικές γωνίες χωρίς την ανάγκη για selfie stick.

 

Εshop με Προϊόντα για Κατοικίδια

Μπορεί στην Ελλάδα να μην επικρατεί η ίδια καταναλωτική σχιζοφρένεια που παρατηρείται στην Αμερική όσον αφορά τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων, ωστόσο, ένα eshop αυτού του είδους παραμένει μια ασφαλής επιλογή με πολλές πιθανότητες για κέρδη.

Η αγάπη για τα κατοικίδια, η επιθυμία να τους παρέχουμε ότι καλύτερο μπορούμε και η τεχνολογία που πρωτοτυπεί και σ’ αυτόν τον κλάδο είναι αρκετά ατού ώστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αφιερωμένο στους αγαπημένους μας φίλους να πετύχει.

Τι ξεχωριστό μπορεί να παρέχει ένα τέτοιου είδους e-shop:

  1. Μπολάκια για τροφή που γεμίζει αυτόματα.
  2. Ρουχαλάκια για ζωάκια με προσωποποιημένες εκτυπώσεις.
  3. Ειδικές οθόνες με μικρόφωνα για παρακολούθηση την ώρα που μένουν μόνα στο σπίτι.
  4. Ταυτότητες με χαραγμένα ονόματα.
  5. Είδη εκπαίδευσης βασισμένα σε νέες μελέτες.
  6. Χειροποίητες μπουκίτσες που παρέχουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Η ζήτηση παραμένει σταθερά υψηλή τα τελευταία χρόνια και στην ελληνική αγορά υπάρχει ευδιάκριτο κενό για τέτοιου είδους ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Εshop για προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς

Η παγκόσμια βιομηχανία υγείας και ομορφιάς αναμένεται να φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα στα επόμενα έτη. Οι γυναίκες και οι άνδρες σχεδόν σε όλο τον κόσμο αρέσκονται να δείχνουν όμορφοι και θέλουν να δείχνουν άψογοι περισσότερο από ποτέ.

Είναι σοφό να ακολουθούμε τις τάσεις της εποχής όταν πρόκειται να κάνουμε ένα νέο επαγγελματικό εγχείρημα. Ακολουθούν κάποιες τάσεις που είναι οι επικρατέστερες αυτό το διάστημα και μπορούν να προστεθούν σ’ ένα νέο σύγχρονο eshop.

Τεχνητά νύχια

Όλα τα προϊόντα που σχετίζονται με την ονυχοπλαστική τα τελευταία δέκα χρόνια είναι περιζήτητα. Αυτό όμως που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό είναι ότι εκτός από επαγγελματίες πλέον τα αναζητούν και για προσωπική – οικιακή χρήση. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα απευθύνεται σε επαγγελματίες και ταυτόχρονα θα εξυπηρετεί ερασιτέχνες που χρειάζονται καθοδήγηση είναι μια καλή επιλογή.

Υγεία μαλλιών – Τριχόπτωση – Βλεφαρίδες

Το πλεονέκτημα αυτής της ιδέας είναι ότι στοχεύουμε σε άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών. Επιπρόσθετα, είναι τόσα πολλά τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγεία των μαλλιών που μπορεί να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα τόσο για επαγγελματίες όσο και για προσωπική χρήση. Η τριχόπτωση, οι βλεφαρίδες καθώς και η επιμήκυνση μαλλιών είναι οι top αναζητήσεις στο διαδίκτυο όσον αφορά τα μαλλιά ενώ η περιποίηση γενικότερα είναι και θα είναι σημαντική προτεραιότητα για τους ανθρώπους.

Όργανα γυμναστικής – Παθητική γυμναστική

Η παθητική γυμναστική είναι διαδεδομένη εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό που έχει αλλάξει πρόσφατα είναι η κυκλοφορία πολλών συσκευών που υπόσχονται θαύματα και παραμένουν σε προσιτές τιμές.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα ηλεκτρονικά καταστήματα με όργανα γυμναστικής ξεπούλησαν όσα αποθέματα είχαν σε όργανα, τόσο για εξειδικευμένες ασκήσεις αλλά και κυρίως για γυμναστική αρχαρίων στο σπίτι. Τώρα ακόμα κι αν τα lockdown μοιάζουν να έχουν μείνει στο παρελθόν η ιδέα για eshop με είδη γυμναστικής μπορεί ακόμα να οδηγήσει σε σταθερά κέρδη αρκεί να οργανωθεί και να λειτουργεί σωστά.

Χειροποίητα καλλυντικά – κρέμες

Αν και είναι πολλοί οι καταναλωτές που μένουν πιστοί στις αγαπημένες τους μάρκες καλλυντικών, υπάρχει ακόμα θέση στην αγορά για σπιτικά προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης δέρματος.

Λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας των «αθώων» προϊόντων και συνάμα της διάδοσης των τρομακτικών αποτελεσμάτων που έχουν τα πειράματα – δοκιμές σε ζώα υπάρχει αδιαμφισβήτητα αυξανόμενη ζήτηση για σπιτικά προϊόντα με απλά, ευδιάκριτα ακόμα και βιολογικά συστατικά.

 

Eshop με Τρόφιμα και Ποτά

Μια ακόμα μεγάλη αλλαγή που έφερε η πανδημία στα ελληνικά νοικοκυριά είναι η αύξηση των παραγγελιών για τα καθημερνά μας ψώνια πρώτης ανάγκης. Παρόλο που πρόκειται για μεγάλη ευκολία, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από super market δεν ήταν κάτι σύνηθες στο παρελθόν.

Πλέον, ο κόσμος έχει εξοικειωθεί, με αποτέλεσμα η διαδικτυακή αγορά να είναι έτοιμη για καινούρια eshop. Το μειονέκτημα αυτής της ιδέας κρύβεται στον περιορισμό όσον αφορά τις αποστολές και την αποθήκευση. Δηλαδή, πόσο αντέχει ένα προϊόν εκτός ψυγείου, η μεταφορά του είναι εύκολα εφικτή, πως διαχειριζόμαστε τις επιστροφές κλπ.

Μια έξυπνη λύση είναι να δίνουμε τη δυνατότητα παραγγελίας μόνο σε κατοίκους της ευρύτερης περιοχής ή να επενδύσουμε σε προϊόντα που δεν κινδυνεύουν να αλλοιωθούν κατά τη μεταφορά τους. Η κάβα ποτών, τα ζυμαρικά, το μέλι και πολλά βιολογικά προϊόντα είναι μερικές προτάσεις. Από την άλλη το ηλεκτρονικό μανάβικο, κρεοπωλείο, περίπτερο, ζαχαροπλαστείο, ανθοπωλείο κλπ. μ’ ένα έξυπνο σχεδιασμό eshop μπορεί να μετατραπεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα που σας ταιριάζει και μπορεί να σας αυξήσει τα έσοδα.

Η υλοποίηση αυτής της ιδέας απαιτεί προσεκτική προετοιμασία αλλά η ιδέα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με άμεση παράδοση τροφίμων ή ποτών είναι επίκαιρη με πολλές πιθανότητες επιτυχίας. Η iservices έχει μεγάλη εμπειρία σε πλατφόρμες online delivery για ένα σύγχρονο και οργανωμένο τρόπο λήψης και εξυπηρέτησης παραγγελιών. 

Τι να λάβετε υπόψη σας για κάθε eshop:

  1. Γνωρίζετε τα μυστικά και τις ιδιαιτερότητες του κλάδου; Αν όχι φροντίστε να εντρυφήσετε.
  2. Έχετε ήδη τα προϊόντα; Δηλαδή αν έχετε ήδη αντίστοιχο φυσικό κατάστημα ή επιχείρηση B2B ή μονάδα παραγωγής στον συγκεκριμένο τομέα, τότε τα πράγματα είναι πιο απλά. 
  3. Αν όχι, χρειάζεστε καλές συνεργασίες με προμηθευτές με όρους που θα σας συμφέρουν. Χρειάζεστε επίσης αποθήκη έστω και περιορισμένη.
  4. Αφιερώστε χρόνο στη στρατηγική ανάπτυξης και marketing που θα ακολουθήσετε.
  5. Σκεφτείτε να προσλάβετε έναν γραφίστα για να σχεδιάσει τα υλικά συσκευασίας σας, καθώς στην παρουσίαση ενός χειροποίητου προϊόντος είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δημιουργείται η αίσθηση της ασφάλειας και ποιότητας.
  6. Η συνεργασία με την εταιρία που θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την κατασκευή του eshop σας δεν σταματά με την παράδοση. Έχει τεράστια σημασία η after sale υποστήριξη, η δυνατότητα καθοδήγησης και συμβουλευτικής πριν και κατά τη διάρκεια υλοποίησης της ιδέας και η υποστήριξη στον τομέα του digital marketing. Ιδανικό είναι να αποτελεί τον διαδικτυακό σας σύμβουλο σε όλους αυτούς τους τομείς.
  7. Βεβαιωθείτε επίσης ότι το eShop σας θα συμμορφώνεται με τον κανονισμό GDPR, ότι θα λειτουργεί σωστά και σε υπολογιστές και σε κινητές συσκευές και ότι θα αξιολογείται θετικά από την Google διαθέτοντας αποτελεσματικό SEO.

 

Λαμβάνοντας υπόψη τους αριθμούς (search volume)

Για τις παραπάνω προτάσεις έχουμε συγκεντρώσει στατιστικά δεδομένα που φανερώνουν το μέσο όρο των αναζητήσεων που γίνονται στην Ελλάδα για συγκεκριμένα προϊόντα κάθε μήνα. 

Για παράδειγμα, τη λέξη «νυφικό» τη ψάχνουν 30.000 φορές κάθε μήνα μόνο στην Ελλάδα. Από τα ακόλουθα, ενδεικτικά στοιχεία μπορείτε να αντιληφθείτε ποια είδη έχουν τεράστια μηνιαία ζήτηση στη χώρα μας και από την άλλη ποια είναι εξειδικευμένα με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι μικρότερος.

 

Λέξη – Κλειδί Μηνιαίες Αναζητήσεις 
νυφικό  30.000
μπομπονιέρες 10.000
ηλεκτρικά σκούτερ  7.000
ηλιακός φορτιστής  700
selfie drone  100
κρεβάτι σκύλου  3.500
προϊόντα νυχιών  350
Προϊόντα για σγουρά μαλλιά 900
όργανα γυμναστικής  1.600
βιολογικά προϊόντα  5.000

 

Έξυπνα eshop

Από τη στιγμή που αναζητάτε ιδέες για έξυπνο eshop σημαίνει ότι είστε στο σωστό δρόμο. Οι παραπάνω ιδέες στόχευαν στην πρωτοτυπία, κάποιες και στη μοναδικότητα. Σ’ αυτό το σημείο θα αναφερθούμε σε έξυπνες ιδέες που ενώ δεν προϋποθέτουν τεράστια επένδυση η επιτυχία τους, εφόσον λειτουργήσουν σωστά, είναι δεδομένη.

 

Second Hand Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Ξεκινώντας, θα αναλύσουμε το νούμερο 1 trend που ήρθε για να μείνει, ομολογουμένως αρκετά καθυστερημένα στη χώρα μας. Δε θα μπορούσε να είναι άλλο από τα second hand προϊόντα.

Σχεδόν όλα μπορούν να συμπεριληφθούν σ’ ένα second hand eshop. Ας αρχίσουμε με τα ρούχα. Πόσα ρούχα σε καλή κατάσταση κρατάτε με τα χρόνια στις ντουλάπες σας ενώ θα μπορούσαν να γεμίσουν τη σελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και στη συνέχεια να εκτιμηθούν από κάποιον άλλον; Εκτός από τα δικά σας και των γύρω σας υπάρχουν πολλές γυναίκες αλλά και άντρες που ασχολούνται επαγγελματικά και μπορείτε να τους προσεγγίσετε για κάποιου είδους συνεργασία.

Εκτός από ρούχα, τσάντες και αξεσουάρ μπορείτε να διαμορφώσετε ολόκληρο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πάνω σε κάποιο είδος όπως τα βιβλία, έπιπλα, ανταλλακτικά αυτοκινήτων κλπ.

Η γνώση είναι χρυσός, αυτή η φράση αποκαλύπτει το σκεπτικό των παρακάτω προτάσεων.

 

Χειροποίητα προϊόντα και εξατομικευμένες παραγγελίες

Αφού η αγορά έχει πλημμυρίσει με αμέτρητα συνηθισμένα αντικείμενα η ιδέα της παροχής προσωποποιημένων υπηρεσιών έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρα για πολλούς επιχειρηματίες. Για να δημιουργηθεί μια καλοστημένη επιχείρηση με πολλές δυνατότητες απαιτείται συνήθως μια γενναιόδωρη επένδυση σε μηχανήματα και προσωπικό.

Στο κεφάλαιο των έξυπνων ιδεών αναφερόμαστε στην επιλογή να μετατρέψετε ένα ταλέντο ή πάθος σας σε επάγγελμα. Για παράδειγμα, εάν αγαπάτε τη ζωγραφική ένα eshop με χειροποίητους πίνακες και ειδικά σχεδιασμένους για έναν πελάτη, είναι πιθανόν να σας φέρει σημαντικά κέρδη. Το ίδιο πρωτότυπο θα είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με χειροποίητα – εξατομικευμένα ρούχα, παπούτσια, τσάντες ή κοσμήματα. Χειροποίητα διακοσμητικά, υφασμάτινες κούκλες, κεριά ακόμα και έπιπλα, είναι κάποιες από τις επιλογές σας.

 

Προτάσεις για eShop σε πιο “κορεσμένες” αγορές 

Ακολουθεί λίστα προϊόντων που έχουν μεγάλη ζήτηση που τα καθιστά ιδανικά για eshop αλλά δυστυχώς έχουν και πολύ μεγάλη προσφορά. 

Το γεγονός ότι είναι πολλοί οι ανταγωνιστές δε χρειάζεται να σας αποτρέπει από το να ξεκινήσετε μια από τις ακόλουθες προτάσεις. Από τη στιγμή που η ζήτηση είναι μεγάλη φροντίστε να προσφέρετε κάτι διαφορετικό από τον ανταγωνισμό, για παράδειγμα να είστε άριστα οργανωμένοι με προτεραιότητα τη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών σας κι ένα μερίδιο της πίτας μπορεί να γίνει δικό σας.

Δίπλα από κάθε είδος προϊόντος αναγράφονται οι μηνιαίες αναζητήσεις που γίνονται για τη συγκεκριμένη λέξη ή φράση στην Ελλάδα.

 

Smartwatch  60.000
ποδήλατα 50.000
κινητό  49.500
ηλεκτρονικό τσιγάρο  48.500
καρέκλες γραφείου  40.000
γυαλιά ηλίου  36.000
παιχνίδια για κορίτσια  33.000
ηχεία bluetooth 13.500
ρούχα εγκυμοσύνης  9.000
βαλίτσες  9.000
λευκά είδη  7.000
καφετιέρα εσπρέσο 6.000
θερμόμετρο  6.000 
διακοσμητικά σπιτιού  5.500
συναγερμοί σπιτιών  5.500
Είδη κάμπινγκ  3.500
παιδικά βιβλία  3.500
κουζινικά  2.000
μωρουδιακά  1.500
οικολογικά προϊόντα  700

 

Πως επιλέγω και αξιολογώ την ιδέα μου

Η επιλογή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος μπορεί να εξαρτηθεί από διάφορα κριτήρια. Ακολουθούν μερικές προτάσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε τη σωστή απόφαση.

  1. Εάν υπάρχουν προϊόντα που ήδη γνωρίζετε καλά σε επίπεδο γνώσεων και θα θέλατε να πουλήσετε μπορείτε να ξεκινήσετε μ’ αυτά.
  2. Βρείτε μια νέα ανάγκη των καταναλωτών που είτε κανείς δεν έχει βρει τρόπο να ικανοποιήσει ή κάτι αντίστοιχο υπάρχει μόνο στο εξωτερικό.
  3. Στο τέλος της ενότητας με τις προτάσεις μας βρήκατε σημειωμένους τους αριθμούς των αναζητήσεων που γίνονται ανά μήνα για το κάθε προϊόν. Αυτή είναι μια πολύ χρήσιμη πληροφορία που συνήθως είναι σημαντικό κριτήριο για κάποιον πριν επιλέξει να επενδύσει στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον αριθμό γνωρίζετε πόσα άτομα (κατά προσέγγιση) αναζητούν τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί στην Ελλάδα κάθε μήνα. Προσοχή: Ο κάθε αριθμός αφορά τη συγκεκριμένη λέξη ή φράση όπως αναφέρεται. Συνήθως υπάρχουν και επιπλέον αναζητήσεις για το ίδιο προϊόν που μπορεί να έγιναν με άλλη λέξη ή φράση. Ωστόσο τα στοιχεία είναι ενδεικτικά για να λάβετε υπόψη σας πόσα άτομα μπορεί να ενδιαφέρονται να αγοράσουν το δικό σας προϊόν.

Διαβάστε αναλυτικότερα για το SEO και τη διαδικασία της έρευνας λέξεων-κλειδιών εδώ.

  1. Από την άλλη, εφόσον υπάρχει κάτι με το οποίο είστε παθιασμένος μη διστάσετε να το κυνηγήσετε. Είναι αμέτρητες οι ιστορίες με επιτυχημένους επιχειρηματίες που ξεκίνησαν απλά πιστεύοντας στο ένστικτό τους.
  2. Μη ξεχνάτε τη δύναμη των B2B eshop. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα χονδρικής πώλησης είναι εξίσου περιζήτητα. Γι’ αυτό μη διστάσετε ούτε στιγμή να αναπτύξετε τις B2B πωλήσεις σας και μέσω διαδικτύου.
  3. Κάνετε την έρευνά σας στο διαδίκτυο για προηγούμενες – παρόμοιες προσπάθειες και μάθετε χρήσιμες πληροφορίες. Ανακαλύψτε ποιες δυσκολίες αντιμετώπισαν, ποια μέσα χρησιμοποίησαν, ποιος είναι ο ανταγωνισμός που θα συναντήσετε, ποιες είναι οι αδυναμίες του που μπορεί να γίνουν δικά σας πλεονεκτήματα και όποια επιπλέον πληροφορία θεωρήσετε ότι μπορεί να σας φανεί χρήσιμη. Και αν εσείς δυσκολεύεστε αναθέστε σε ειδικούς μια μελέτη αξιοποίησης διαδικτύου στον συγκεκριμένο τομέα.

 

Χρήσιμες συμβουλές για δημιουργία eshop

Πριν καταλήξετε σε μια ιδέα για eshop είναι σημαντικό να λάβετε υπόψιν μερικά σημαντικά ζητήματα που πιθανότατα θα επηρεάσουν την εξέλιξη της επιχειρηματικής σας κίνησης.

  1. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει φορολογικές και γραφειοκρατικές υποχρεώσεις κι ας μην είναι φυσικό κατάστημα. Θα χρειαστείτε λογιστή. Περισσότερες πληροφορίες για την εφορία που σχετίζεται μ’ ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα βρείτε στο άρθρο μας εδώ.
  2. Το design του ηλεκτρονικού σας καταστήματος πρέπει να συμμορφώνεται με αρκετούς τεχνικούς κανόνες τόσο για να είναι εύχρηστο όσο και καλαίσθητο. Οπότε η συνεργασία με μια αξιόπιστη εταιρία είναι αναπόφευκτη.
  3. Η μεταφορική εταιρία με την οποία θα συνεργαστείτε θα αποτελέσει καθοριστικό ρόλο για την ικανοποίηση των πελατών σας.
  4. Πρέπει να αποφύγετε κάποια προϊόντα εφόσον δεν είστε απόλυτα σίγουροι πως μπορείτε να τα αποθηκεύσετε, να τα μεταφέρετε με ασφάλεια και να φτάσουν ακέραια στον παραλήπτη τους. Για παράδειγμα, στα βαριά προϊόντα ή τα ογκώδη θα είναι πιο ακριβή η μεταφορά τους, ενώ στα εύθραυστα εφόσον δεν προστατεύονται σωστά θα προκύπτουν απώλειες.
  5. Υπάρχουν επίσης κάποιοι επιπλέον παράμετροι που πρέπει να προσέξετε πριν επιλέξετε να επενδύσετε σε ένα eshop. Εάν είστε καινούριοι στο χώρο των πωλήσεων καλό θα ήταν να αποφύγετε προϊόντα που θα χάσουν την αξία τους στο προσεχές μέλλον.

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με το τι χρειάζεται να γνωρίζετε για την έναρξη eshop διαβάστε το άρθρο μας εδώ.

Ελπίζουμε μέσα από τις ιδέες για eshop που μοιραστήκαμε μαζί σας να βρήκατε την καλύτερη απάντηση στο ερώτημα «Τι eshop να ανοίξω». Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε οποιαδήποτε απορία μπορεί να προκύψει.

 

Δείτε περισσότερα άρθρα μας