Skip to content
Eshop με έδρα το σπίτι (2023)
Πίνακας περιεχομένων

Eshop με έδρα το σπίτι 2023

Η δημιουργία eShop με έδρα το σπίτι αποτελεί έναν από τους πιο οικονομικούς και αποτελεσματικούς τρόπους να βγάλεις “γρήγορα” λεφτά το 2023.

 

Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου ανθεί και δεν αποτελεί έκπληξη το γιατί. Η ευκολία των αγορών μέσω διαδικτύου και η δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα παγκόσμιο κοινό το καθιστούν ελκυστική επιλογή για επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Και με την άνοδο των διαδικτυακών αγορών, είναι πιο εύκολο από ποτέ να ξεκινήσετε ένα eshop με έδρα το σπίτι μέσα στο 2023. 

 

Βέβαια η έναρξη ενός eshop με έδρα το σπίτι δεν είναι τόσο απλή όσο η δημιουργία ενός ιστότοπου. Υπάρχουν νομικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε και διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη για να κάνετε το κατάστημά σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. 

 

Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία έναρξης ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου από το σπίτι το 2023, καλύπτοντας τα πάντα, από νομικές απαιτήσεις έως στρατηγικές μάρκετινγκ.

Βήμα 1ο: Νομικές απαιτήσεις

Εταιρική Μορφή Επιχείρησης 

Ξεκινώντας, να τονίσουμε ότι η μοναδική εταιρική μορφή που επιτρέπει την δημιουργία eshop από το σπίτι είναι η ατομική επιχείρηση. Όλες οι άλλες μορφές επιχείρησης (όπως ΙΚΕ, ΟΕ, ΑΕ κλπ) πρέπει να έχουν κάποιον αποκλειστικά επαγγελματικό χώρο δηλωμένο ως έδρα. 

 

Άρα εάν δεν έχετε την δυνατότητα  ή δεν θέλετε να νοικιάσετε κάποιο κατάστημα, το eShop θα είναι δηλωμένο στην ατομική σας επιχείρηση και θα φορολογείται με βάση την κλίμακα φορολογίας εισοδήματος. 

 

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την φορολογία ενός eShop διαβάστε το άρθρο μας “eShop και εφορία”

Ο αριθμός δραστηριότητας (ΚΑΔ) που θα επιλέξετε

Τα eshop με έδρα το σπίτι δεν μπορούν να έχουν Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) που σχετίζεται με αγοραπωλησίες εμπορευμάτων και προϊόντων. Μπορεί αυτό να σας φαίνεται περίεργο καθώς μιλάμε για την δημιουργία eshop, αλλά θα πρέπει να περιοριστείτε σε ΚΑΔ που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών. Επίσης αποφύγετε ΚΑΔ που σχετίζονται με φαγητό, εστίαση κλπ. Καθώς απαγορεύονται λόγω υγειονομικών απαιτήσεων. 

 

Με λίγα λόγια, όταν αναφερόμαστε σε eshop με έδρα το σπίτι τα προϊόντα που θα πουλάτε δεν μπορούν να είναι φυσικά, αλλά ψηφιακά. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που να πουλάει εκπαιδευτικά μαθήματα και σεμινάρια, ebooks, ψηφιακά περιοδικά κ.α.

 

Βέβαια υπάρχει ένας τρόπος να πουλάτε φυσικά προϊόντα, τα οποία όμως δεν θα αποθηκεύονται πότε στο σπίτι σας. Αναφερόμαστε στο dropshopping!

 

Dropshipping eShop

To dropshipping αποτελεί την δημοφιλή μέθοδο πώλησης προϊόντων σε τρίτους χωρίς να χρειάζεται να αποθηκεύεις και να στέλνεις εσύ τις παραγγελίες στους πελάτες. Το eshop ουσιαστικά αποτελεί την “βιτρίνα” για τα προϊόντα. Ο προμηθευτής αναλαμβάνει να στείλει απευθείας αυτός τα προϊόντα στους πελάτες, ενώ ο ιδιοκτήτης του eshop αναλαμβάνει το marketing, δηλαδή να προσελκύσει πωλήσεις. 

 

Το dropshipping αποτελεί την μοναδική εναλλακτική ώστε να πουλάτε φυσικά προϊόντα από το eshop σας με έδρα το σπίτι. Ωστόσο, θα πρέπει να παρέχετε στην εφορία βεβαίωση από τον προμηθευτή σας, την οποία δεν είναι σίγουρο πως θα δεχτεί. 

Δημιουργία επαγγελματικού λογαριασμού και POS

Ανεξάρτητα από το ΚΑΔ που θα επιλέξετε, είστε υποχρεωμένοι για τη δημιουργία επαγγελματικού λογαριασμού και για εγκατάσταση POS. Το POS είναι πλέον απαραίτητο σε κάθε μορφή επιχείρησης (ατομική, ΙΚΕ, ΟΕ, ΑΕ κ.α.). 

 

Εάν τελικά η δημιουργία eshop με έδρα το σπίτι δεν σας ταιριάζει με βάση τα προϊόντα που θέλετε να πουλάτε, διαβάστε το άρθρο μας να μάθετε τι χρειάζεται για δημιουργία eshop με επαγγελματική έδρα.

 

Βήμα 2: Επιλέξτε “niche” και ένα “προϊόν”

Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για την έναρξη ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η επιλογή ενός “niche”και ενός “προϊόντος”. Το niche μπορεί να βρίσκεται σε μια συγκεκριμένη αγορά ή βιομηχανία στην οποία θέλετε να εστιάσετε, όπως η μόδα ή η διακόσμηση του σπιτιού. Η niche θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας και να στοχεύσετε το μάρκετινγκ σας σε ένα συγκεκριμένο κοινό.

 

Αφού επιλέξετε niche, ερευνήστε τα “προϊόντα” που είναι ήδη διαθέσιμα και ποιοι τύποι προϊόντων είναι σε ζήτηση. Αναζητήστε κενά στην αγορά και σκεφτείτε ποια μοναδικά προϊόντα μπορείτε να προσφέρετε. 

 

Για παράδειγμα, το niche που θα επιλέξετε μπορεί να είναι “οι νέες μαμάδες με ηλικία κάτω των 30 ετών”. Τη προϊόντα και υπηρεσίες χρειάζεται το συγκεκριμένο κοινό. Σε τι υπάρχει ζήτηση; Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα ebook ή ένα σεμινάριο με tips π.χ. για “νέες μαμάδες που εργάζονται”.

 

Βήμα 3: Ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας

 

Αφού επιλέξετε ένα niche και ένα “προϊόν”, ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας. Αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για το ποια προϊόντα είναι ήδη διαθέσιμα, ποιες τιμές χρεώνονται και ποια είδη μάρκετινγκ και διαφήμισης χρησιμοποιούνται. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να λάβετε αποφάσεις σχετικά με τα προϊόντα που θα πουλήσετε, ποιες τιμές θα χρεώσετε και πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

 

Στην iServices αναλαμβάνουμε την έρευνα αγοράς, ανταγωνισμού, εύρεση κατάλληλου niche και την δημιουργία ψηφιακού business plan και marketing plan για εσάς με την υπηρεσία ebusiness!

 

Βήμα 4: Βρείτε προμηθευτές 

 

Αφού επιλέξετε ένα niche, ένα προϊόν και ερευνήσετε τον ανταγωνισμό σας, ήρθε η ώρα να βρείτε προμηθευτες.  Όπως αναφέραμε και προηγουμένως στην περίπτωση δημιουργίας eshop με έδρα το σπίτι δεν μπορείτε να πουλάτε απευθείας φυσικά προϊόντα, άρα η μονή πιθανότητα να χρειαστεί να ψάξετε προμηθευτές είναι αν επιλέξετε την μέθοδο του dropshipping.

 

Όταν ψάχνετε έναν προμηθευτή για dropshipping, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη παράγοντες όπως η ποιότητα του προϊόντος, η τιμή και οι χρόνοι αποστολής, καθώς πολλοί προμηθευτές dropshipping βρίσκονται σε χώρες όπως η Κίνα και το Μπαγκλαντές. Είναι επίσης σημαντικό να δημιουργήσετε μια καλή σχέση με τον προμηθευτή σας, καθώς αυτό θα είναι επωφελές και για τα δύο μέρη μακροπρόθεσμα.

 

Βήμα 5: Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό eShop

 

Μόλις βρείτε και τους προμηθευτές, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό eShop. Ο ιστότοπός σας είναι η βιτρίνα σας στο διαδίκτυο και είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι φαίνεται επαγγελματικός και είναι εύκολος στην πλοήγηση. 

Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά στην iServices επιλέγουμε να δουλεύουμε με WooCommerce, καθώς αποτελεί την καλύτερη λύση για να πετύχεται ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα αισθητικά, να έχει καλό SEO και να είναι εύκολη στην χρήση από τους διαχειριστές και τους πελάτες.

Υπηρεσίες iServices που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Κατασκευή e-shop Θεσσαλονίκη
Σχεδιασμός Online Στρατηγικής για Επιχειρήσεις – eBusiness plan
Σχεδιασμός Λογοτύπου - Εταιρική Ταυτότητα

Βήμα 6: Αναπτύξτε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ

 

Μόλις το eshop σας είναι έτοιμο και λειτουργεί, ήρθε η ώρα να αναπτύξετε μια στρατηγική μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι η διαδικασία προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών σας στους πελάτες. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι προώθησης ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του μάρκετινγκ μέσω email,  του SEO, του μάρκετινγκ περιεχομένου και της πληρωμένης διαφήμισης (σε Google Ads & Social Media).

 

Κατά την ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ, σκεφτείτε το “κοινό-στόχο” σας και πού είναι πιο πιθανό να βρεθεί. Για παράδειγμα, αν το “κοινό-στόχος σας” είναι στο Instagram, τότε εκεί θα πρέπει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ. Επιπλέον, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε τις συνεργασίες με influencers για να προσεγγίσετε νέο κοινό και να κερδίσετε αξιοπιστία.

 

Στην iServices αναλαμβάνουμε να σας υποστηρίξουμε και να προωθήσουμε το eShop σας με έδρα το σπίτι, με υπηρεσίες όπως Social Media, Google Ads, SEO, Content Marketing. Για να μάθετε περισσότερα δείτε τις υπηρεσίες digital marketing

 

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το digital marketing; Διαβάστε τους παρακάτω δωρεάν οδηγούς:

Βήμα 7: Βελτιστοποιήστε την ψηφιακή σας παρουσία

Εκτός από τον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε την ψηφιακή σας παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία προφίλ σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter και την καταχώριση της επιχείρησής σας σε διαδικτυακούς καταλόγους και ιστότοπους κριτικών όπως και στο Google Business.

 

Βεβαιωθείτε ότι τα ψηφιακά προφίλ σας είναι συνεπή και επαγγελματικά και χρησιμοποιήστε τα για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες και να δημιουργήσετε σχέσεις. Επιπλέον, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε πληρωμένη διαφήμιση Google Ads και διαφήμιση social media για να προσεγγίσετε νέο κοινό και να αυξήσετε τις πωλήσεις.

 

Βήμα 8: Χρησιμοποιήστε Analytics για ανάλυση και βελτιστοποίηση

 

Καθώς ξεκινάτε να πουλάτε “προϊόντα” και να προωθείτε την επιχείρησή σας, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε δεδομένα για την ανάλυση και τη βελτιστοποίηση της απόδοσής σας. 

 

Αυτό σημαίνει να παρακολουθείτε πράγματα όπως οι πωλήσεις, η επισκεψιμότητα στο eshop σας και η αφοσίωση των πελατών. Μετρώντας και αναλύοντας τα αποτελέσματά σας, μπορείτε να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι και να κάνετε προσαρμογές ανάλογα.

 

Ένας τρόπος για να μετρήσετε και να αναλύσετε τα αποτελέσματά σας είναι χρησιμοποιώντας εργαλεία ανάλυσης όπως το Google Analytics. Αυτό το εργαλείο μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε πράγματα όπως η επισκεψιμότητα ιστότοπου, τα ποσοστά εγκατάλειψης και τα ποσοστά μετατροπών. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το MailChimp ή το Constant Contact για να παρακολουθείτε την επιτυχία των καμπανιών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

 

Ένας άλλος τρόπος μέτρησης και ανάλυσης των αποτελεσμάτων σας είναι η συλλογή reviews και testimonials από τους πελάτες. Μπορείτε απλώς ζητώντας από τους πελάτες τις σκέψεις και τις απόψεις τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Συγκεντρώνοντας σχόλια πελατών, μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τι αρέσει και τι δεν αρέσει στους πελάτες στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να κάνετε αλλαγές ανάλογα.

Βήμα 9: Συνεχίστε να μεγαλώνετε

 

Μόλις ξεκινήσετε το eshop με έδρα το σπίτι, το κλειδί είναι να συνεχίσετε να αναπτύσσεστε. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αναζητάτε συνεχώς νέες ευκαιρίες, νέα ψηφιακά προϊόντα που μπορείτε να πουλήσετε για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, την επέκταση σε νέες αγορές ή τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις.

 

Το τελικό συμπέρασμα, είναι πως η έναρξη ενός eshop με έδρα το σπίτι το 2023 είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε χρήματα στο διαδίκτυο, εάν σας “βολεύει” η ατομική επιχείρηση και μπορείτε να δημιουργήσετε κάποιο ψηφιακό προϊόν ή σας ενδιαφέρει το dropshipping.

 

Ωστόσο, είναι επίσης σημαντικό να έχετε ένα σταθερό σχέδιο, να επιλέξετε ένα niche και ένα προϊόν, να ερευνήσετε τον ανταγωνισμό σας, να βρείτε προμηθευτές (για dropshipping), να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό ιστότοπο, να αναπτύξετε μια στρατηγική μάρκετινγκ, να βελτιστοποιήσετε την ψηφιακή σας παρουσία, να χρησιμοποιήσετε δεδομένα για αναλύστε και να βελτιστοποιήστε. 

 

Με τα παραπάνω βήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα απόλυτα επιτυχημένο eShop από την άνεση του σπιτιού σας.

 

Αύξηση online πωλήσεων και traffic;
Αύξηση online πωλήσεων και traffic;

Μπορείτε να αυξήσετε τις online πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας άμεσα!

 Θέλετε να μάθετε πως?

Δείτε περισσότερα άρθρα μας
[custom_acf_data_career]

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας