Skip to content
Πως να πετύχει ένα νέο eshop
Πίνακας περιεχομένων

Επιτυχία Νέου Eshop – Ένας ολοκληρωμένος οδηγός προώθησης

Με την έναρξη του νέου eshop σας ξεκινάτε ένα συναρπαστικό ταξίδι που προβλέπεται μακρύ! Για να πετύχετε στην ανταγωνιστική διαδικτυακή αγορά, είναι ζωτικής σημασίας να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και να πετύχετε υψηλό ποσοστό πωλήσεων από το ξεκίνημα.
Είτε έχετε εμπειρία στο εμπόριο προϊόντων, είτε μόλις τώρα ξεκινάτε με το νέο σας eshop, αυτός ο οδηγός θα σας παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια ασφαλή στρατηγική digital marketing που θα οδηγήσει στην επιτυχία του eshop σας.

Καθορίστε το κοινό-στόχο σας (target audience)

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ για το νέο σας eshop είναι να προσδιορίσετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας (γνωστό και ως target audience). Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα ενδιαφέροντά τους και να προσαρμόσετε τη ψηφιακή στρατηγική σας με σκοπό να τα καλύψετε.
Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως η ηλικία, η τοποθεσία, το εισόδημα και η συμπεριφορά για να δημιουργήσετε μια περσόνα αγοραστή, δηλαδή μια φανταστική αναπαράσταση του ιδανικού πελάτη για το eshop σας. Σε κάθε επόμενο βήμα να έχετε στο μυαλό σας ότι ο απώτερος σκοπός είναι να καταφέρετε να προσεγγίσετε και να πείσετε τη φανταστική σας περσόνα.

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας

Είναι πολύ σημαντικό ο ιστότοπός σας να είναι γρήγορος, φιλικός προς τον χρήστη και βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι το eshop σας έχει ένα σαφές CTA button (Call to Action) και ότι είναι εύκολο για τους επισκέπτες να βρουν οτιδήποτε κι αν αναζητούν.
Επίσης, άκρως σημαντικό είναι να είστε βέβαιοι πως η ιστοσελίδα σας προσαρμόζεται σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για να περιηγηθούν στο διαδίκτυο. Ένα eshop μη προσαρμοσμένο για οθόνες κινητού δεν έχει ελπίδες για μια επιτυχημένη εξέλιξη!

Στην iServices εγγυόμαστε την κατασκευή Eshop που θα είναι πλήρως λειτουργικό, responsive για κινητά, ασφαλές και με εντυπωσιακή – μοντέρνα αισθητική.

Content Marketing

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς στο ψηφιακό μάρκετινγκ ενώ η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Ένα νέο eshop πρέπει οπωσδήποτε να έχει ποιοτικό περιεχόμενο για να έχει ελπίδες να ανταγωνιστεί τα παλαιότερα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Προσθέστε διάφορα άρθρα με συμβουλές – προτάσεις, βίντεο με οδηγίες χρήσης ή άλλες μορφές περιεχομένου για να εκπαιδεύσετε και να ενημερώσετε το κοινό σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι σχετικό με το κοινό σας και είτε λύνει ένα πρόβλημα είτε απαντά σε μια συχνή ερώτηση των πελατών σας. Μη ξεχνάτε την περσόνα που φτιάξατε στο βήμα 1 κι ότι όλες σας οι κινήσεις πρέπει να στοχεύουν σε αυτήν .
Μάθετε τις καλύτερες τεχνικές για το Copywriting.
Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε newsletter και σε άλλους ιστότοπους για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.

Υπηρεσίες iServices που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Κατασκευή e-shop Θεσσαλονίκη
Σχεδιασμός Λογοτύπου - Εταιρική Ταυτότητα
Συγγραφή Κειμένων - Δημιουργία Περιεχομένου

Email marketing

Η δημιουργία μιας λίστας email με ενδιαφερόμενους είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Για να καταφέρετε να “χτίσετε” μια λίστα με πολλές διευθύνσεις, προσφέρετε κάτι πολύτιμο, όπως μια σημαντική έκπτωση ή αποκλειστικό περιεχόμενο για τους subscribers του newsletter, με αντάλλαγμα μια διεύθυνση email.
Αφού συγκεντρώσετε τους πρώτους ενδιαφερόμενους, στέλνετε τακτικά ενημερωτικά δελτία, προωθητικές προσφορές και άλλες ενημερώσεις για να κρατάτε το κοινό σας ενημερωμένο και αφοσιωμένο. Εξατομικεύστε τα email σας όσο το δυνατόν περισσότερο και τμηματοποιήστε τη λίστα σας με βάση τα ενδιαφέροντα των συνδρομητών σας.
Μάθετε πως να κάνετε αποδοτικό email marketing

Επί πληρωμή διαφήμιση (Google Ads & Social Media Ads)

Η πληρωμένη διαφήμιση είναι αποδεδειγμένα ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε άμεσα την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και τις πωλήσεις σας, ειδικά όταν πρόκειται για ένα νέο eshop.
Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες όπως το Google Ads ή το Facebook / Instagram Ads για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Φροντίστε να στοχεύσετε στο σωστό κοινό, χρησιμοποιώντας παράγοντες όπως η τοποθεσία, η ηλικία και τα ενδιαφέροντα (όλα σύμφωνα με την περσόνα του βήματος 1), για να διασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις σας προσεγγίζουν άτομα που είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.

Η ομάδα μας έχει πολυετή εμπειρία στη δημιουργία και διαχείριση επιτυχημένων καμπανιών Google Ads και Facebook Ads για επαγγελματίες κάθε κλάδου.

Κριτικές και παραπομπές πελατών

Μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές μάρκετινγκ είναι η ενθάρρυνση των πελατών να αφήνουν κριτικές και να παραπέμπουν τους φίλους ή την οικογένειά τους στο κατάστημά σας. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ότι ανταποκρίνεστε σε τυχόν παράπονα πελατών.
Μια καλή ιδέα είναι να προσφέρετε κίνητρα, όπως εκπτώσεις ή δωρεάν προϊόντα (χαμηλού κόστους), σε πελάτες που αφήνουν κριτικές ή παραπέμπουν άλλους στο κατάστημά σας – eshop σας

Εν ολίγοις, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια συνεχής διαδικασία που απαιτεί επιμονή και συνέπεια. Συνεχίστε να δοκιμάζετε και να τροποποιείτε τις στρατηγικές σας για να βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για το κοινό και την επιχείρησή σας.
Θυμηθείτε, είναι σημαντικό να έχετε σαφή κατανόηση του κοινού-στόχου σας, να δημιουργήσετε έναν φιλικό προς τον χρήστη ιστότοπο και να παράγετε πολύτιμο περιεχόμενο.

Αύξηση online πωλήσεων και traffic;
Αύξηση online πωλήσεων και traffic;

Μπορείτε να αυξήσετε τις online πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας άμεσα!

 Θέλετε να μάθετε πως?

Δείτε περισσότερα άρθρα μας
[custom_acf_data_career]

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας