Skip to content
Κατασκευή eshop φαρμακείου
Πίνακας περιεχομένων

Κατασκευή eShop φαρμακείου: 6 βήματα για την επιτυχία

Όντας μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων βιομηχανιών, η φαρμακευτική και η υγειονομική περίθαλψη παρέχουν πλέον εκατοντάδες ευκαιρίες για επιχειρηματικά εγχειρήματα.

Ωστόσο, πριν ξεκινήσετε ένα νέο ηλεκτρονικό φαρμακείο, πρέπει να κατανοήσετε ολόκληρη τη διαδικασία ανάπτυξής του καθώς και τις προαπαιτήσεις για την επιτυχή του εξέλιξη.

Στο άρθρο που ακολουθεί θα αναλύσουμε 6 βήματα για την κατασκευή eshop – φαρμακείου, καθώς και ποια σημεία πρέπει να προσέξετε και ποια λάθη να αποφύγετε.

 

 

Γιατί να φτιάξω ηλεκτρονικό φαρμακείο;

Στην περίπτωση που ακόμα δεν είστε σίγουροι αν τα ηλεκτρονικά (καταστήματα) φαρμακεία αξίζουν σαν επένδυση, διαβάζοντας τη συνέχεια του άρθρου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα πειστείτε.

Ακολουθούν 3 βασικοί λόγοι που η δημιουργία eshop φαρμακείου σήμερα πρέπει να θεωρείται δεδομένη και αποδοτική.

Κάποιοι πελάτες σας αναμένουν το φαρμακείο – eshop σας

Εάν είστε ήδη ιδιοκτήτης φαρμακείου πρέπει να γνωρίζετε ότι πολλοί σταθεροί πελάτες σας κάνουν καθημερινά αναζητήσεις στο διαδίκτυο για να λύσουν διάφορες απορίες τους σχετικά με φάρμακα και ασθένειες ή για να προμηθευτούν βιταμίνες, κρέμες κ.α.

Δημιουργώντας τη δική σας ιστοσελίδα εξασφαλίζετε ότι θα εμφανίζεστε και εσείς “μπροστά τους” όταν ψάχνουν, έχοντας το πλεονέκτημα ότι ήδη σας γνωρίζουν και σας εμπιστεύονται από την φυσική σας παρουσία. Άρα είναι πιθανό να επιλέξουν το δικό σας eShop. Βέβαια λάβετε υπόψη σας ότι ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο δεν μπορεί, εκ του νόμου να πουλά φάρμακα που συνταγογραφούνται. Αλλά μόνο παραφαρμακευτικά προϊόντα, καλλυντικά κλπ.

Ένα φαρμακείο που διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα και παρέχει τη δυνατότητα για διαδικτυακές παραγγελίες αποκτά αμέσως κύρος και κατ’ επέκταση η εμπιστοσύνη των πελατών του αυξάνεται.

Παντού, πάντα και για όλους

Ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα, που αναγνωρίζεται στα ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι η δυνατότητα να κάνει κάποιος τις αγορές του από οποιοδήποτε σημείο 24 ώρες το 24ωρο. Το διαδικτυακό φαρμακείο λειτουργεί ως εξαιρετικό μέσο ειδικά για ηλικιωμένους, επαγγελματίες που εργάζονται και άτομα με σωματική αναπηρία.

Επίσης, δεν είναι λίγοι που προτιμούν τις online αγορές, γιατί μ’ αυτόν τον τρόπο μπορούν να κάνουν εκτενή έρευνα αγοράς οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή και της νύχτας.

Με το eshop διευρύνεται η λίστα των πιθανών πελατών σας καθώς δεν υπάρχει κανένας περιορισμός όσον αφορά την περιοχή που βρίσκονται.

Είναι η κατάλληλη εποχή για online παρουσία

Διανύουμε την καταλληλότερη εποχή για να ξεκινήσει τη λειτουργία του ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο, καθώς πλέον, οι περισσότεροι χρήστες έχουν εξοικειωθεί με την τεχνολογία και τις online αγορές.

Σε αυτό συνετέλεσε ιδιαιτέρως η περίοδος της πανδημίας και οι ειδικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν.

Οι έρευνες δείχνουν την πρόβλεψη πως μέχρι το 2025, οι πωλήσεις των διαδικτυακών φαρμακείων θα αυξάνονται περίπου 25% ανά έτος καθώς ο κόσμος επιλέγει τις διαδικτυακές αγορές για να αποφεύγει να μπαίνει σε φαρμακεία.

Έχετε καταλήξει στην επιχειρηματική σας ιδέα κι αυτή αφορά ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο. Τώρα είναι η στιγμή όπου πρέπει να κάνετε το επόμενο βήμα ξεκινώντας με τη οργάνωση και στη συνέχεια με την εκτέλεση κάποιων βημάτων για την υλοποίηση του πλάνου σας.

Σας έχουμε ετοιμάσει έναν εύκολο οδηγό ελπίζοντας να σας λυθούν οι απορίες αλλά και να σας δοθούν νέες πληροφορίες που θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε.

 

Βήμα 1ο: Φτιάξτε ξεκάθαρο πλάνο για eshop φαρμακείου

Το να δημιουργηθεί ένα ορθό και ξεκάθαρο πλάνο είναι πολύ σημαντική υπόθεση. Υπάρχουν κάποια δεδομένα που πρέπει να συγκεντρώσετε και κάποιες αποφάσεις που πρέπει να λάβετε πριν να ξεκινήσετε οποιαδήποτε άλλη κίνηση.

Τι επηρεάζει το κόστος για ένα pharmacy eshop στην Ελλάδα

  • Άδειες και πιστοποιήσεις αναλόγως τη λειτουργία του
  • Νομική υποστήριξη
  • Ασφαλιστικά
  • Φορολογικά
  • Μισθοί εργαζομένων
  • Αποθηκευτικοί χώροι, εξοπλισμός για συντήρηση κάποιων παραφαρμακευτικών προϊόντων κλπ.
  • Έξοδα κατασκευής και συντήρησης ιστοσελίδας
  • Έξοδα προώθησης – διαφήμισης
  • και φυσικά το κόστος των παραρμακευτικών προϊόντων, βιταμινών, καλλυντικών κι όσα άλλα προϊόντα θα προμηθεύεστε.

Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να κάνετε σχολαστική έρευνα συμβουλευόμενοι εξειδικευμένους επαγγελματίες που θα μπορέσουν να σας καθοδηγήσουν σωστά για να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα του κόστους.

Κοινό – πελάτες

Είναι καλό να αρχίσετε ήδη να σκέφτεστε ποιο θα είναι το κοινό σας. Θα απευθύνεστε σε ειδικό κοινό με πρωτοποριακά προϊόντα που σχετίζονται με την ομοιοπαθητική; Θα απευθύνεστε σε κάθε ηλικία με παραφαρμακευτικά προϊόντα, καλλυντικά, βιταμίνες κ.α. που ενδιαφέρουν το ευρύ κοινό ή π.χ. θα πουλάτε μόνο βιολογικά καλλυντικά;

Θα έχετε την δυνατότητα να διαμορφώσετε τιμοκατάλογο με ανταγωνιστικές τιμές; Διότι και αυτό είναι στοιχείο που θα καθορίσει το εύρος του κοινού στο οποίο πρέπει να στοχεύσετε.

Ποιο θα είναι το brand name σας (και το domain σας)

Κάνοντας μια έρευνα για νέες ιδέες βρείτε ποιο θα είναι το όνομά του eShop σας και καθορίστε τη φιλοσοφία που θα διέπει την επιχείρησή σας.

Είναι σημαντικό το όνομά να είναι εύκολο να το θυμάται κάποιος, να μην υπάρχει άλλο ίδιο ή σχεδόν ίδιο στο διαδίκτυο και να αποπνέει κύρος και εμπιστοσύνη. Από την άλλη, πρέπει να ξεκαθαρίσετε ποιες έννοιες και αξίες θέλετε να χαρακτηρίζουν την επιχείρησή σας. Όλα αυτά είναι κρίσιμο να καθοριστούν από την αρχή.

Το διαδικτυακό brand name σας είναι πολύ πιθανό να είναι και το domain σας. Για αυτό είναι καλό να περιέχει κάποιο keyword που σχετίζεται με την υγεία, την ευεξία και τα φαρμακεία. Αυτό θα βοηθήσει να βγαίνετε ψηλά σε αναζητήσεις και να καταλαβαίνουν οι επισκέπτες εύκολα τι πουλάτε (π.χ. pharmacy24.gr , healthcorner4u.gr).

 

Βήμα 2ο: Βρείτε τους καταλληλότερους συνεργάτες σας

Από τα πιο σημαντικά βήματα είναι να βρείτε τους κατάλληλους συνεργάτες. Όπως αναφέραμε προηγουμένως θα χρειαστείτε δικηγόρο και λογιστή που θα σας καθοδηγήσουν ορθώς σ’ όλες τις νομικές διαδικασίες που απαιτούνται για τη δημιουργία ηλεκτρονικού φαρμακείου.

Οι περισσότεροι νόμοι στην χώρα μας όπως και σε πολλές άλλες αφορούν τα φυσικά καταστήματα – φαρμακεία με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές γκρίζες ζώνες στις νομικές διατάξεις. Αυτό καθιστά τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός διαδικτυακού φαρμακείου μια πρόκληση.

Αφού κάνετε τα πρώτα βήματα πρέπει να βρείτε την τράπεζα με την οποία επιθυμείτε να συνεργαστείτε, να εκδώσετε τις κάρτες σας, να ανοίξετε τους λογαριασμούς σας κι όσα σχετίζονται με τα οικονομικά.

Οι επόμενοι συνεργάτες που θα πρέπει να επιλέξετε είναι η εταιρία που θα σας κατασκευάσει και θα συντηρεί την ιστοσελίδα, η μεταφορική εταιρία που θα παραδίδει τις παραγγελίες και η εταιρία που θα αναλάβει την προώθηση του eshop σας.

Φυσικά πρέπει να επιλέξετε και τις εταιρίες από τις οποίες θα προμηθεύεστε τα προϊόντα σας. Αυτή η επιλογή μπορεί να καθορίσει και στοιχεία της ανταγωνιστικότητάς σας αλλά και της συνέπειας που οφείλετε προς τους πελάτες σας.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ένα eshop – φαρμακείο μπορεί να δίνει την εντύπωση ενός εργαλείου που δουλεύει μόνο, του αλλά δεν είναι έτσι. Οι απαιτήσεις είναι εξίσου πολλές όσο ενός φυσικού καταστήματος – φαρμακείου.

Επομένως, είτε πρέπει εσείς ο ίδιος να είστε διατεθειμένος να αφιερώσετε πολλές ώρες είτε να βρείτε κάποιον υπάλληλο που να είναι ικανός να αναλάβει τη λειτουργία του eshop σας.

 

Βήμα 3ο: Άδειες και προϊόντα για eshop φαρμακείου

Είναι από τα πιο κρίσιμα σημεία της προετοιμασίας σας. Εκτός από τις ειδικές κατευθυντήριες γραμμές που θα σας δώσουν οι δικηγόροι – σύμβουλοί σας πρέπει να γνωρίζετε ότι:

  • Ένας εγγεγραμμένος – αδειοδοτημένος φαρμακοποιός πρέπει να είναι υπεύθυνος και να επιβλέπει τη λειτουργία, και τις συνθήκες αποθήκευσης των ευπαθών παραφαρμακευτικών ειδών. Και για λόγους ουσίας και για λόγους κύρους.
  • Το φαρμακείο πρέπει να προμηθεύεται προϊόντα μόνο από νόμιμους κι αναγνωρισμένους προμηθευτές ή κατασκευαστές. Η μεταφορά ή η πώληση πλαστών παραφαρμακευτικών προϊόντων είναι σοβαρό αδίκημα.
  • Κατά πάσα πιθανότητα, οι εγκαταστάσεις σας θα πρέπει να εγκριθούν από τους αρμόδιους φορείς προτού πραγματοποιήσετε την πρώτη πώληση.

 

Βήμα 4ο: Κατασκευή eshop φαρμακείoυ

Η ιστοσελίδα για ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο κρύβει πολλές ιδιαιτερότητες σε σχέση με ένα κοινό eshop διότι τα προϊόντα που πουλάει σχετίζονται άμεσα με την υγεία κι ευεξία.

Σημαντικότερος στόχος σας είναι να αποφευχθούν λάθη που θα κάνουν τον χρήστη – πελάτη σας να χάσει την εμπιστοσύνη του προς την επιχείρησή σας.

Ο επισκέπτης του eshop σας πρέπει οπωσδήποτε να νιώθει ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

Πρέπει να θυμάστε πως αρκετοί επισκέπτες δε θα σας γνωρίζουν όταν θα επισκεφθούν για πρώτη φορά το eShop σας, οπότε ο μόνος τρόπος για να σας αξιολογήσουν και στη συνέχεια να σας εμπιστευτούν είναι μέσω μιας θετικής εμπειρίας στην ιστοσελίδα σας.

Επομένως, ένα κερδοφόρο eshop φαρμακείου απαιτεί επαγγελματική εμφάνιση και αισθητική που να συνάδει με το αντικείμενο, και πολύ καλή λειτουργικότητα.

Δηλαδή ο καταναλωτής να μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που ψάχνει, να του παρέχονται όλες οι πληροφορίες που χρειάζεται για να νιώθει σίγουρος και να μπορεί να ολοκληρώσει με λίγα κλικ την παραγγελία του.

Καλό είναι να γνωρίζετε λεπτομέρειες για κάθε προϊόν που πουλάτε. Πολλοί πελάτες ενδέχεται να επικοινωνούν τηλεφωνικά μαζί σας για να μάθουν πληροφορίες για το προϊόν που τους ενδιαφέρει και τη χρήση του. Σας θεωρούν ειδικό και δεν πρέπει να τους απογοητεύσετε.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να εμπιστευτείτε το ηλεκτρονικό φαρμακείο σας σε εξειδικευμένους επαγγελματίες, η iservices με την πολύχρονη εμπειρία σε ιατρικές ιστοσελίδες – eshop μπορεί να εγγυηθεί ένα άριστο αποτέλεσμα.

9 βήματα για να φτιάξω μόνος μου eshop φαρμακείου

1. Βρείτε ένα domain που να σας ταιριάζει και να διαθέτει τα κατάλληλα keywords.
2. Δημιουργήστε ένα ξεχωριστό λογότυπο.
3. Επιλέξτε το σωστό πακέτο hosting.
4. Κάντε έρευνα για λέξεις κλειδιά. Μάθετε πως γίνεται το SEO εδώ.
5. Δημιουργήστε τα κείμενά σας για τις εσωτερικές σελίδες όπως «σχετικά με εμάς», η «επικοινωνία» κλπ.
6. Συγκεντρώστε το περιεχόμενο για το eshop σας (εικόνες, φωτογραφίες προϊόντων, αναλυτικές περιγραφές προϊόντων, κατηγορίες κλπ.)
7. Βρείτε την πλατφόρμα (CMS) που σας ταιριάζει. Για παράδειγμα WordPress Woocommerce ή Shopify.
8. Αποφασίστε για θέματα (themes), πρόσθετα (plugins) κλπ. που θα χρησιμοποιήσετε και κάντε έρευνα αγοράς σε περίπτωση που θα τα αγοράσετε.
9. Σχεδιάστε τις σελίδες της ιστοσελίδας σας σας και κάνετε δοκιμές για να καταλήξετε στο καλύτερο αποτέλεσμα αισθητικά και λειτουργικά.

Σημείωση: Ωστόσο δεν σας συνιστούμε να το κατασκευάσετε μόνοι σας εκτός αν είστε έμπειρος/η developer. Το eShop φαρμακείου έχει πολλές ιδιαιτερότητες για να είναι εντυπωσιακό αισθητικά, εύχρηστο, λειτουργικό, αποδοτικό στις μηχανές αναζήτησης και ικανό να προσελκύει επισκέπτες και να τους μετατρέπει σε πελάτες.

Τι πρέπει να χαρακτηρίζει τα σωστά ηλεκτρονικά φαρμακεία

Είτε η κατασκευή eshop – φαρμακείου γίνει από εσάς τους ίδιους, είτε από έμπειρους επαγγελματίες, είναι κάποια σημεία τα οποία πρέπει να είστε σίγουροι ότι δε σας διαφεύγουν.

  • Πρώτος στόχος σας είναι να χτίσετε εμπιστοσύνη όσον αφορά τη νομιμότητά σας. Στον ιστότοπό σας, εμφανίστε σε ευκρινές σημείο με σαφήνεια όλες τις πιστοποιήσεις, συνεργασίες και άδειες, έτσι ώστε όσοι σας «επισκέπτονται» πρώτη φορά να μπορούν να τα βρουν εύκολα.
  • Πρέπει να εμφανίζονται όλες οι λεπτομέρειες για κάθε προϊόν. Επισημάνετε τις πληροφορίες που απαιτούνται εκ του νόμου καθώς και τις πληροφορίες που εσείς, ως φαρμακοποιός, πιστεύετε ότι πρέπει να κοινοποιούνται στους καταναλωτές σκευασμάτων που αφορούν την υγεία. Όσο περισσότερες πληροφορίες έχει ένας καταναλωτής για ένα ιατρικό σκεύασμα, τόσο πιο σίγουρος θα νιώθει για να κάνει την επιλογή του.
  • Τοποθετήστε τις κριτικές σ’ ένα εμφανές σημείο ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να ελέγξουν πως αξιολογείται η υπηρεσία που προσφέρετε από άλλους.
  • Σεβαστείτε το απόρρητο. Συνήθως οι πελάτες σας αγοράζουν ηλεκτρονικά επειδή θέλουν ευκολία. Ορισμένοι όμως, αναζητούν το απόρρητο. Βεβαιωθείτε ότι τα συστήματά σας δεν παρεμβαίνουν στη διασφάλιση του απορρήτου των πελατών σας. Αυτό δεν είναι μόνο ηθικά κατάλληλο, αλλά και νομικά επιβεβλημένο.

Η iservices γνωρίζει ακριβώς πως πρέπει να διαμορφώνεται μια ιστοσελίδα για να είναι σύμφωνη με τους κανόνες GDPR. Μάθετε εδώ για την προσαρμογή στον GDPR για site, e-shop, web και mobile εφαρμογές.

  • Ενεργήστε υπεύθυνα και ηθικά με σεβασμό στους πελάτες σας. Λάβετε κάθε προφύλαξη που θα παίρνατε αν ήσασταν φυσικό κατάστημα.

 

Βήμα 5ο: Προσθέστε extras για ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο

Αναφερόμαστε σε μικρές λεπτομέρειες που μπορούν να προστεθούν στο ηλεκτρονικό σας φαρμακείο και να κάνουν πιο εύκολη κι ευχάριστη την πλοήγηση του χρήστη και να σας ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Εγγραφή χρήστη

Μ’ αυτόν τον τρόπο μπορεί ο χρήστης να κάνει εγγραφή ώστε να γίνονται εύκολα οι παραγγελίες του, να συμπληρώνονται αυτόματα τα στοιχεία παράδοσης και να βρίσκει το ιστορικό των παραγγελιών του. Ιδανικό αν έχετε σταθερούς καταναλωτές που αγοράζουν πάντα από σας.

Προσθήκη στα αγαπημένα

Έτσι θα δημιουργείται μια λίστα με προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει ο πελάτης στο μέλλον. Υπάρχει και η δυνατότητα να ζητάει να ενημερώνεται όταν ένα εξαντλημένο προϊόν γίνεται και πάλι διαθέσιμο.

Κριτικές για τα παραφαρμακευτικά προϊόντα

Παρόλο που αρκετές φορές θα είναι δύσκολο να κρίνετε ποια κριτική επιτρέπεται σύμφωνα με το νόμο να δημοσιευθεί και ποια όχι, σε κάποια είδη όπως οι βιταμίνες ή τα καλλυντικά οι κριτικές βοηθούν κάποιον αγοραστή να επιλέξει.

Προσφορές και εκπτώσεις

Όπως σε κάθε eshop έτσι και στα φαρμακεία – online shop οι προσφορές βοηθούν ιδιαίτερα. Μ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται σταθεροί πελάτες οι οποίοι επανέρχονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να μάθουν τις νέες προσφορές που ανεβάζετε.

Chatbox

Σ’ αυτό το σημείο επισημαίνουμε ότι είναι μειονέκτημα όταν κάποιο eshop δεν παρέχει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με εκπρόσωπο. Δηλαδή είναι πολύ πιθανό αν ο πελάτης σας δε μπορέσει να βρει άμεση βοήθεια στο eshop σας να αποχωρήσει και να εξυπηρετηθεί από κάποιον ανταγωνιστή σας.

 

Βήμα 6ο: Φαρμακεία online, πως τα προωθούμε

Αφού έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή eshop φαρμακείου ήρθε η ώρα να αφοσιωθείτε στην προώθησή του.

Αρκετά έξοδα μπορούν να προκύψουν από την προώθηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος χωρίς μάλιστα να φέρουν τα ανάλογα αποτελέσματα, αν ο κάτοχος δε γνωρίζει πως να οργανώσει σωστά διαφημίσεις και την στρατηγική online marketing.

Βεβαίως αν δεν υπάρχει ο χρόνος, οι γνώσεις και η επιθυμία να ασχοληθείτε, είναι καλύτερο να εμπιστευτείτε επαγγελματίες να αναλάβουν την προώθησή σας.

Ακολουθεί λίστα με τα βασικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προσεγγίσετε πελάτες.

Πως προωθώ ένα φαρμακευτικό eshop (Βήματα)

1. Δημιουργία λογαριασμών στις σωστές social media πλατφόρμες.
2. Δημοσίευση κατάλληλου περιεχομένου ανά τακτά χρονικά διαστήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
3. Καταχώρηση σε όλους τους σχετικούς επαγγελματικούς οδηγούς. – Δημιουργία backlinks.
4. Δημιουργία newsletter και αποστολή υλικού ανά κάποιο διάστημα σε όσους έχουν εγγραφεί. Το newsletter πρέπει να περιλαμβάνει ενδιαφέρουσες πληροφορίες, προσφορές, νέα προϊόντα και σημαντικά μηνύματα για τους πελάτες σας.
5. Βελτιστοποιήσεις SEO. Προσπαθήστε να γίνεται όσο το δυνατόν καλύτεροι για να βγαίνετε ψηλά στα αποτελέσματα. Το αποτελεσματικό SEO δεν είναι εύκολη υπόθεση αλλά η επίτευξή του είναι εξαιρετικά σημαντική.
6. Καταχώρηση σε marketplace όπως το skroutz όπου μπορείτε να πουλάτε τα παραφαρμακευτικά σας προϊόντα και οι καταναλωτές να σας βρίσκουν μέσω έρευνας για ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει.

Στην iServices αναλαμβάνουμε να στήσουμε όλη την online παρουσία του φαρμακείου σας. Σχεδιασμό και κατασκευή ιστοσελίδας – eshop, Πλήρες πακέτο εργασιών SEO, δημιουργία στρατηγικής digital marketing και προώθηση σε Google και Social Media. Μπορείτε να βρείτε τις υπηρεσίες digital marketing που αναλαμβάνουμε εδώ.

Η κατασκευή eshop φαρμακείου μπορεί να εξελιχθεί σε μια εξαιρετικά κερδοφόρα επένδυση αρκεί να γίνουν προσεκτικά κι ολοκληρωμένα βήματα. Επικοινωνήστε μαζί μας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση ή απορία σας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας