Skip to content
Οδηγός για Social Media Marketing
Πίνακας περιεχομένων

Οδηγός για το social media marketing το 2023

Με την ολοένα αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα στα social media, οι επιχειρήσεις χρειάζεται ανα τακτά χρονικά διαστήματα να προσαρμόζονται στις συχνές εξελίξεις και να αναβαθμίζουν συνεχώς τη στρατηγική τους στα social media.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης ή έμπορος, είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι με τις πιο πρόσφατες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διασφαλίσετε ότι προσεγγίζετε αποτελεσματικά το κοινό-στόχο σας. Σε αυτόν τον οδηγό για τα social media, θα αναλύσουμε μερικές από τις βασικές τάσεις και στρατηγικές που πρέπει να γνωρίζετε το 2023 για να αποκτήσετε μια αποτελεσματική παρουσία στα social media και για να πετύχετε τους στόχους σας.

Αυθεντικότητα & διαφάνεια

Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια αυξανόμενη τάση προς την αυθεντικότητα και τη διαφάνεια στα social media. Οι καταναλωτές αναζητούν επωνυμίες που είναι ειλικρινείς, αξιόπιστες και γνήσιες. Το 2023, είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην οικοδόμηση μιας αυθεντικής και διαφανούς παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Άρα προτείνεται να είστε ανοιχτοί και ειλικρινείς σχετικά με τις αξίες της επωνυμίας σας, να επικοινωνείτε με το κοινό σας με γνήσιο και αυθεντικό τρόπο και να είστε διαφανείς σχετικά με τις επιχειρηματικές πρακτικές και διαδικασίες.
Tip: Δημοσιεύστε υλικό από την παραγωγή των προϊόντων σας ή από τα meetings της ομάδας, ή από τις φωτογραφήσεις – backstage κλπ. και αποφύγετε τα πολλά φίλτρα. Πλέον ξεχωρίζουν τα αληθινά posts που δεν έχουν σκοπό να δείξουν κάτι διαφορετικό από την πραγματικότητα.

Οπτικό και διαδραστικό περιεχόμενο

Το οπτικό και διαδραστικό περιεχόμενο θα συνεχίσει να είναι μια σημαντική τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2023. Αυτό περιλαμβάνει βίντεο, ζωντανές ροές, περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας (VR) κλπ. Αυτοί οι τύποι περιεχομένου είναι πιο ελκυστικοί και καθηλωτικοί από το παραδοσιακό περιεχόμενο που βασίζεται σε κείμενο και παρέχουν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με πιο δυναμικό τρόπο.
Tip: Ανάλογα με τον κλάδο σας ετοιμάστε διαδραστικό περιεχόμενο, όπως κουίζ, δημοσκοπήσεις και διαγωνισμούς. Έτσι, θα συμβάλλετε στην αύξηση της αφοσίωσης του κοινού σας, θα γνωρίσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας και θα αυξηθεί η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Εμπόριο στα social media

Το εμπόριο στα social media είναι η ενσωμάτωση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το 2023, αυτό το είδος εμπορίου αναμένεται να αναπτυχθεί ταχύτατα καθώς οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να επωφεληθούν από το τεράστιο κοινό στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το εμπόριο στα social media επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πωλούν απευθείας στους πελάτες τους, απλοποιώντας τη διαδικασία αγοράς και καθιστώντας πιο βολικό για τους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα χωρίς να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα όπου βρίσκονται.
Tip: Αν πουλάτε προϊόντα, ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατόν για τις δυνατότητες που παρέχονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Υπηρεσίες iServices που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Δημιουργία Ιστοσελίδας
Διαχείριση Social Media & Διαφήμιση στα Social Media
Διαφήμιση Google Ads Θεσσαλονίκη

Influencer Marketing

Το Influencer μάρκετινγκ είναι μια δημοφιλής τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ και αρκετά χρόνια και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης το 2023. Πρόκειται για τη συνεργασία με πρόσωπα που έχουν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση κάποιας επωνυμίας ή προϊόντων στους ακολούθους τους.
Οι influencers έχουν ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό και μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και στη δημιουργία πωλήσεων.
Tip: Το 2023, είναι σημαντικό να εστιάσετε στην εύρεση των κατάλληλων influencers που ταιριάζουν πραγματικά με την επωνυμία σας και στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων μαζί τους.

Εξυπηρέτηση Πελατών μέσα από τα Social media

Το 2023 είναι η χρονιά όπου η δυνατότητα να εξυπηρετούνται οι πελάτες από τα social media είναι δεδομένη. Η απάντηση σε παράπονα πελατών, η αντιμετώπιση των ανησυχιών τους και η ενασχόληση μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιστής βάσης πελατών και στη βελτίωση της φήμης της επωνυμίας σας.
Tip: Φροντίστε κάποιο μέλος της ομάδας σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχει τους λογαριασμούς της εταιρίας σας για μηνύματα και σχόλια πελατών. Μέσα από μια άμεση εξυπηρέτηση χτίζεται η εμπιστοσύνη με το κοινό σας.

Απόρρητο και ασφάλεια

Το απόρρητο και η ασφάλεια θα συνεχίσουν να αποτελούν μείζον μέλημα για τους καταναλωτές το 2023. Τα τελευταία χρόνια, έχουν σημειωθεί αρκετές παραβιάσεις δεδομένων και σκάνδαλα που έχουν διαβρώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των δεδομένων των πελατών τους και να διασφαλίσουν ότι είναι διαφανείς σχετικά με τις πρακτικές συλλογής και χρήσης δεδομένων τους.

Tip: Το 2023, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι προετοιμασμένες για την πιθανότητα νέων κανονισμών και νόμων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον τρόπο συλλογής και χρήσης των δεδομένων πελατών.

Εξατομικευμένες ενέργειες

Η εξατομίκευση έχει γίνει ολοένα και πιο σημαντική στο social media marketing και θα συνεχίσει να αποτελεί βασική τάση το 2023. Οι καταναλωτές αναμένουν εξατομικευμένες εμπειρίες και είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με επωνυμίες που προσφέρουν προσαρμοσμένο περιεχόμενο και προτάσεις για τις δικές τους ανάγκες – προτιμήσεις.
Για να επιτευχθεί αυτό, οι επιχειρήσεις πρέπει να συλλέγουν και να αναλύουν δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των πελατών τους και να χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες για να εξατομικεύουν το περιεχόμενο και τα μηνύματά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Tip: Η λέξεις κλειδί σε αυτή την περίπτωση είναι οι δοκιμές και οι αναλύσεις. Για παράδειγμα ανεβάζοντας 5 διαφορετικά posts που στοχεύουν σ’ ένα συγκεκριμένο κοινό το καθένα (ηλικία, φύλο, επάγγελμα, περιοχή κατοικίας κλπ), βρείτε αυτό που έχει την μεγαλύτερη απήχηση και προσαρμόστε τις επόμενες δημοσιεύσεις σ’ αυτό.

Διαφορετικότητα και Ένταξη

Η διαφορετικότητα και η αποδοχή γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές σε όλους τους τομείς των επιχειρήσεων και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποτελούν εξαίρεση. Το 2023, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη της στις στρατηγικές μάρκετινγκ.
Tip: Δημιουργήστε περιεχόμενο που περιλαμβάνει όλα τα είδη κοινού και διασφαλίστε ότι οι αξίες της επωνυμίας σας και τα μηνύματά σας ευθυγραμμίζονται με τις αρχές της διαφορετικότητας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχίσουν να είναι ένα δυναμικό και διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο το 2023. Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τις τελευταίες τάσεις και στρατηγικές προκειμένου να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό και να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό-στόχο τους.
Συνδυάζοντας την αυθεντικότητα, τη διαφάνεια, το οπτικό και διαδραστικό περιεχόμενο, το εμπόριο στις social media πλατφόρμες, το influencer μάρκετινγκ, την άμεση εξυπηρέτηση πελατών, το απόρρητο και την ασφάλεια, την εξατομίκευση και τη διαφορετικότητα, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη στρατηγική κοινωνικών μέσων που θα οδηγήσει στη δέσμευση, στην αύξηση των πωλήσεων και στη δημιουργία μιας βάσης «πιστών» πελατών.

Αύξηση online πωλήσεων και traffic;
Αύξηση online πωλήσεων και traffic;

Μπορείτε να αυξήσετε τις online πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας άμεσα!

 Θέλετε να μάθετε πως?

Δείτε περισσότερα άρθρα μας
[custom_acf_data_career]

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας