Skip to content
Απαραίτητα & χρήσιμα εργαλεία μάρκετινγκ
Πίνακας περιεχομένων

7 Εργαλεία Μάρκετινγκ που είναι Aπλά & Οικονομικά

Τα εργαλεία μάρκετινγκ μπορούν να γίνουν οι «σωτήρες» μιας μικρομεσαίας επιχείρησης.  

Η κατάλληλη χρήση του σωστού εργαλείου ψηφιακού μάρκετινγκ θα σας επιτρέψει να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας, ακόμα και αν είναι οι ισχυροί ανταγωνιστές στον κλάδο σας και να δείτε μια εντυπωσιακή άνοδο στα κέρδη σας. Φυσικά με τη σωστή χρήση τους και με υπομονή.

Στον σημερινό οδηγό, θα μοιραστούμε μαζί σας τα καλύτερα εργαλεία digital marketing που αποδεδειγμένα προσφέρουν αξία και ουσιώδη αποτελέσματα για αποδοτικό digital marketing μιας επιχείρησης.  

Onlypult | Εργαλείο marketing για την οργάνωση των social media 

Το Onlypult είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ με το οποίο αποκτάμε πλήρη έλεγχο του πλάνου μας όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  

Εάν για παράδειγμα, κάποιος έχει λογαριασμούς σε διάφορες πλατφόρμες (όπως Facebook, instagram, LinkedIn κλπ.) του δίνεται η δυνατότητα να προγραμματίζει τις δημοσιεύσεις του σε κάθε πλατφόρμα, να βλέπει τα στατιστικά, τις αλληλεπιδράσεις και γενικώς να αναλύει και να παρακολουθεί την πρόοδο του κάθε λογαριασμού. Έτσι, ο χρήστης έχει πλήρη εικόνα για τα σημεία που πρέπει να διορθώσει, ποια λάθη τον κρατούν πίσω και πως να κινηθεί στη συνέχεια.   

Πλεονεκτήματα

  • Με τις δυνατότητες που παρέχει εξοικονομείται χρόνος. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τον προγραμματισμό αναρτήσεων εκ των προτέρων, ώστε να υπάρχει μια σταθερή και συνεχή ροή στις δημοσιεύσεις. 
  • Καθιστά εύκολη την επεξεργασία του περιεχομένου κάθε δημοσίευσης. 
  • Προσφέρει αναφορές για τα αποτελέσματα της στρατηγικής σας. 
  • Η συνεπής ανάρτηση δημοσιεύσεων βοηθάει στην αύξηση των ακολούθων σας. 

Η εταιρία μας αναλαμβάνει τη δημιουργία και τη διαχείριση των λογαριασμών σε όλες τις επικρατέστερες πλατφόρμες με συνέπεια και επαγγελματισμό. Επικοινωνήστε μαζί μας για να οικοδομήσουμε μια επωφελή συνεργασία.  

Google Analytics | Εργαλείο Ψηφιακού Μάρκετινγκ & Ανάλυσης Δεδομένων  

Το Google Analytics είναι μια υπηρεσία ανάλυσης που παρέχει πολύ χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τον διαδικτυακό σας τόπο. Τα δεδομένα που λαμβάνονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για τη βελτίωση του SEO όσο και για τη εξέλιξη της μάρκετινγκ στρατηγικής. Η υπηρεσία αποτελεί μέρος του Google Marketing Platform και είναι διαθέσιμη δωρεάν σε οποιονδήποτε έχει λογαριασμό Google. 

 Το Google Analytics χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση της απόδοσης του ιστοτόπου και τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους επισκέπτες

  Μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς:  

  • Να προσδιορίσουν τις κορυφαίες πηγές επισκεψιμότητας (από που προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας),  
  • Να έχουν σαφή εικόνα για τους ολοκληρωμένους στόχους (πχ πόσες αγορές πραγματοποιήθηκαν, πόσοι προσέθεσαν προϊόντα σε καλάθια)  
  • και να αποκτήσουν πληροφορίες για τους επισκέπτες, όπως δημογραφικά στοιχεία, ηλικία, περιοχή κλπ.  

Μάθετε πως μπορείτε να δείτε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας εδώ

Οι ιδιοκτήτες μιας ιστοσελίδας χρησιμοποιούν συχνά το Google Analytics για να αποκτήσουν και να αναλύσουν διάφορα στοιχεία για την συμπεριφορά των επισκεπτών ή πελατών τους, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των καμπανιών μάρκετινγκ, την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστοτόπου και για να βρεθούν τρόποι να βελτιώνεται το ποσοστό των ικανοποιημένων επισκεπτών και η μετατροπή τους σε πελάτες.

Εκτός από την κατασκευή ιστοσελίδων και πολλών ακόμα υπηρεσιών, στην iservices κατέχουμε την εμπειρία και τις γνώσεις για κερδοφόρες στρατηγικές μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα πιο αποδοτικά εργαλεία μάρκετινγκ.

Ubersuggest | Εργαλείο Marketing για SEO  

Το Ubersuggest είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να βρείτε λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσετε και να επεκτείνετε τη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ. Είτε γράφετε δικά σας πρωτότυπα άρθρα είτε θέλετε να μιμηθείτε την τακτική του ανταγωνιστή σας, το UberSuggest παρέχει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε τους στόχους σας.

Θα έχετε πλέον πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες σχετικά με τη λέξη-κλειδί που σας ενδιαφέρει, όπως το πόσες αναζητήσεις γίνονται μηνιαίως, πόσο δύσκολη είναι η κατάκτηση μιας υψηλής θέσης στα αποτελέσματα του Google και το κόστος ανά κλικ για τη συγκεκριμένη φράση εφόσον τη χρησιμοποιήσετε στις διαφημίσεις σας. Επιπλέον, παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με τους ιστότοπους των ανταγωνιστών όπως, πόσες επισκέψεις έχουν ανά μήνα, ποιες λέξεις κλειδιά τους έχει «δώσει» το Google, ποιες είναι οι σελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις κα.  

Βρείτε εδώ τα κυριότερα λάθη SEO που μπορεί να καταστρέψουν τη στρατηγική σας αλλά και τον αναλυτικό μας οδηγό SEO

Google Search Console | Το πιο χρήσιμο εργαλείο marketing  

Το Google Search Console είναι ένα ακόμα απαραίτητο εργαλείο για οποιονδήποτε έχει ψηφιακή παρουσία. Πρόκειται για μια δωρεάν υπηρεσία που προσφέρεται από την Google και βοηθά στην παρακολούθηση και αντιμετώπιση προβλημάτων του ιστότοπού σας που σχετίζονται με τα αποτελέσματα της αναζήτησης στο Google.  

Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε στο Search Console για να συμπεριληφθείτε στα αποτελέσματα της Google, αλλά σας βοηθά να κατανοήσετε και να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο η Google βλέπει τον ιστότοπό σας. 

Πιο συγκεκριμένα, το Google Search Console παρέχει τις εξής δυνατότητες:  

  • Προβολή δεδομένων επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας: πόσο συχνά εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στην αναζήτηση Google, για ποια ερωτήματα εμφανίζεται ο ιστότοπός σας, πόσο συχνά κάνουν κλικ οι χρήστες για αυτά τα ερωτήματα και πολλά άλλα. 
  • Επιβεβαίωση ότι η Google μπορεί να βρει και να ανιχνεύσει τον ιστότοπό σας. 
  • Προσθήκη χάρτη ιστοτόπου (sitemap) που βοηθάει τα Bots της Google να ανιχνεύσουν τον ιστότοπο ή τις σελίδες που προϋπήρχαν αλλά πρόσφατα βελτιστοποιήθηκαν. 
  • Λήψη ειδοποιήσεων όταν η Google αντιμετωπίζει προβλήματα ευρετηρίασης, ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή άλλα ζητήματα στον ιστότοπό σας. 
  • Εμφάνιση ιστοτόπων που συνδέονται με το δικό σας (backlinks).  
  • Επιπλέον, το Google Search Console είναι εξαιρετικό στον εντοπισμό του περιεχομένου σας με χαμηλή απόδοση. Για παράδειγμα, σας δείχνει τις σελίδες ή τα άρθρα που λαμβάνουν λίγα κλικ και έχουν χαμηλή θέση κατάταξης κατά μέσο στη Google. Με αυτόν τον τρόπο, γνωρίζετε ακριβώς τι είδους περιεχόμενο πρέπει να ενημερώσετε – βελτιώσετε για να έχετε καλύτερη απόδοση. 
  • Ενημέρωση για προβλήματα σε κινητές συσκευές.  

Mailchimp | Email Marketing Καμπάνιες 

Πρόκειται για μια εξαιρετική πλατφόρμα για να ξεκινήσετε με το email marketing, είτε χρειάζεστε ένα απλό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ είτε μια προηγμένη λύση. 

Το MailChimp είναι στην πραγματικότητα ένα εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την εκτέλεση καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email.  

Πλεονεκτήματα:  

  • Εύχρηστο 
  • Υπέροχα πρότυπα για τη δημιουργία email 
  • Αρκετό υλικό που βοηθάει τους αρχαρίους 

Γιατί είναι χρήσιμο? 

Το mailchimp σας βοηθάει να σχεδιάζετε τη καμπάνια σας μέσω αλληλογραφίας. Μπορείτε να σχεδιάζετε και να στέλνετε emails και στη συνέχεια, να παρακολουθείτε τα στατιστικά (πχ. πόσοι ενδιαφέρθηκαν, πόσοι πάτησαν πάνω σε κάποιο σύνδεσμο, σε ποιο σημείο έδειξαν περισσότερο ενδιαφέρον κα.), ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε τα αντίστοιχα ποσοστά και κατ’ επέκταση την στρατηγική σας.  

 Όσον αφορά τη χρησιμότητα του newsletter, για πολλούς επαγγελματίες είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος μάρκετινγκ καθώς επιτυγχάνουν τον στόχο τους χωρίς να έχουν υπέρογκες χρεώσεις.  

Στην iservices γνωρίζουμε ακριβώς πως πρέπει να είναι οργανωμένη μια newsletter καμπάνια για να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα. Καλέστε μας για οποιαδήποτε πληροφορία.   

Εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ για Δημιουργία Περιεχομένου 

Όταν αναφερόμαστε στη δημιουργία περιεχομένου καταλαβαίνετε ότι το εύρος είναι τεράστιο. Περιεχόμενο μπορεί να είναι μια εικόνα, μια δημοσίευση στα social media, ένα άρθρο στην ιστοσελίδα μας αλλά και μια κινούμενη εικόνα, ένα βίντεο κλπ.  

Υπάρχουν πολλά αξιόλογα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Το να σας προτείνουμε μόνο ένα ως καλύτερο θα οδηγούσε σε λάθος συμπεράσματα. Ακολουθεί μια λίστα με τα πιο διαδεδομένα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για διαφορετικά είδη περιεχομένου.  

Λογισμικό για Επεξεργασία Βίντεο: Adobe Creative Cloud (Premiere Pro, After Effects, Audition) 

Αν ενδιαφέρεστε για τον κλάδο του βίντεο μάρκετινγκ, τότε προτείνουμε να επωφεληθείτε από το Adobe Creative Cloud. Και τα τρία εργαλεία του – το Premiere Pro, το After Effects και το Audition μπορούν να κάνουν θαύματα στα βίντεο σας. 

Το Adobe Premiere Pro είναι ένα βασικό λογισμικό επεξεργασίας βίντεο που είναι ευέλικτο και προσιτό. Επιπλέον, μπορείτε να επωφεληθείτε από την πληθώρα των δυνατοτήτων του. Ξεκινήστε ανεβάζοντας το υλικό σας και μετά περικόψτε και αναδιατάξτε τις σκηνές όπως θέλετε. Μη διστάσετε να προσθέσετε λίγο ήχο, να αλλάξετε λίγο τα χρώματα και να προσαρμόσετε τον φωτισμό. Στη συνέχεια, μπορείτε να εξάγετε το βίντεο σας οπουδήποτε. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες με αυτό το εργαλείο βίντεο μάρκετινγκ! 

Το Adobe After Effects είναι ένα άλλο απαραίτητο εργαλείο για όποιον ασχολείται με την παραγωγή βίντεο. Έτσι, εάν σκέφτεστε τη δημιουργία κινούμενων γραφικών, ήρθε η ώρα να κατεβάσετε αυτό το λογισμικό. Έχει ένα χρονοδιάγραμμα και μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή που κάνει τη διαδικασία κινούμενων εικόνων πολύ πιο εύκολη και γρήγορη. 

Το τρίτο εργαλείο μάρκετινγκ βίντεο από την Adobe που σας παρουσιάζουμε σήμερα είναι το Adobe Audition. Με μια σημαντική δυνατότητα αποκατάστασης και βελτίωσης ήχου, αυτό το λογισμικό υποστηρίζει τόσο τη μείωση θορύβου όσο και την αφαίρεση ήχου. Καταλαβαίνετε πόσο σημαντικές είναι αυτές οι λειτουργίες, ειδικά κατά την εγγραφή σε θορυβώδες περιβάλλον. 

Το Creative Cloud μας βοηθά να ζωντανέψουμε όλα τα βίντεο και τις κινούμενες εικόνες μας. Επειδή όλα τα λογισμικά είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους σε ένα οικοσύστημα, μπορούμε εύκολα να επεξεργαστούμε βίντεο, κινούμενα σχέδια και διανυσματικά γραφικά. 

Πρόκειται ίσως για το πιο ακριβό εργαλείο που προτείνουμε, οπότε είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε αρκετά οικονομικότερα εργαλεία που δεν έχουν την ακριβή υπογραφή της Adobe αλλά παραμένουν αξιόλογα.  

Εργαλείο Marketing για Επεξεργασία Εικόνων, Γραφικών & Φωτογραφιών 

Το πρώτο επίσης, υποστηρίζεται από την Adobe και είναι το Photoshop, φυσικά. Αυτό το εργαλείο μαρκετινγκ – σχεδιασμού προσφέρει πολλά περισσότερα από την απλή τροποποίηση των φωτογραφιών σας. Μπορείτε να επεξεργαστείτε και να συνθέσετε εικόνες ράστερ, γραφικά και κείμενα σε πολλαπλά επίπεδα, να επεξεργαστείτε διανυσματικά γραφικά ακόμη και να δημιουργήσετε τρισδιάστατα γραφικά. 

Το δεύτερο είναι το Illustrator που είναι ένα πρόγραμμα σχεδίασης και βασίζεται σε διανυσματικά γραφικά. Οι καλλιτέχνες, οι εικονογράφοι και οι γραφίστες αγαπούν αυτό το εργαλείο επειδή τους επιτρέπει να δημιουργούν σύνθετες εικόνες από απλά γραφικά, όπως εικονίδια, γραφήματα ακόμα και λογότυπα.  

Φεύγοντας από τα προϊόντα της Adobe, θα αναφερθούμε στο Gimp, ένα ακόμα δημοφιλές εργαλείο σχεδιασμού που αξίζει να βρίσκεται σε αυτήν τη λίστα. Πρόκειται για ένα εντελώς δωρεάν λογισμικό που υποστηρίζει όλες τις μορφές αρχείων. 

Με μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή, το Gimp διευκολύνει την προσαρμογή οποιουδήποτε σχεδίου χρειάζεστε, βοηθώντας την ολοκλήρωση μιας εργασίας χωρίς κόπο.   

Ιστοσελίδες για Δωρεάν Φωτογραφικό Υλικό – Βίντεο – Γραφικά  

Οι ιστοσελίδες που ακολουθούν δεν είναι εργαλεία σχεδιασμού ή επεξεργασίας εικόνων. Δε θα γινόταν όμως, να λείπουν από τις προτάσεις μας οι ιστότοποι που παρέχουν δωρεάν, χιλιάδες επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας για όποιον θέλει να τις χρησιμοποιήσει. Εκτός από φωτογραφίες, μπορείτε να βρείτε βίντεο, γραφικά, backgrounds, πρότυπα κλπ. Κάνοντας μια αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες.  

Εμείς αναφέρουμε τις 4 πιο διαδεδομένες: 

  • Unsplash  
  • Pixabay  
  • Pexels  
  • Freepik 

Trello | Διαχείριση Έργων  

Μια πλατφόρμα διαχείρισης έργων, που βοηθάει ιδιαίτερα στο να οργανώσετε εργασίες τόσο δικές σας όσο και των συνεργατών σας. Χρησιμοποιείται από πολλές επιχειρήσεις λόγω της εύχρηστης οπτικής διεπαφής της που εμφανίζει τα διάφορα στάδια στα οποία βρίσκονται οι εργασίες αλλά και το ποιος έχει αναλάβει την κάθε μία. 

Το Trello μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση προσωπικών και επαγγελματικών προγραμμάτων, τη διοργάνωση εκδηλώσεων και την παρακολούθηση της προόδου των έργων. 

Δεν υπάρχουν δύο επιχειρήσεις που να έχουν την ίδια στρατηγική μάρκετινγκ ή να έχουν τους ίδιους στόχους, επομένως κάθε επιχείρηση χρειάζεται έναν μοναδικό συνδυασμό από εργαλεία μάρκετινγκ για να εξελιχθεί και να βγει κερδισμένη. 

Ελπίζουμε αυτός ο οδηγός να σας βοήθησε να εξοπλιστείτε με τα σωστά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας.  

Εμπιστευτείτε την iservices για να αναδείξει τη ψηφιακή σας παρουσία, να βελτιώσει τη στρατηγική μάρκετινγκ και εν τέλει να αποφέρει κέρδη στην επιχείρησή σας.  

Δείτε περισσότερα άρθρα μας