Skip to content
Σελίδα επικοινωνίας - οδηγίες
Πίνακας περιεχομένων

Σελίδα επικοινωνίας: Χρήσιμες οδηγίες & ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε

Η σελίδα της Επικοινωνίας είναι ίσως όχι η σημαντικότερη, αλλά οπωσδήποτε μια από τις πιο βασικότερες σελίδες του κάθε ιστοτόπου. Είναι το σημείο στο οποίο οι επισκέπτες βρίσκουν τον τρόπο να έρθουν σε επαφή μαζί σας κι από απλοί επισκέπτες της ιστοσελίδας σας μετατρέπονται σε πιθανοί πελάτες σας.

Οι ρόλοι της συγκεκριμένης σελίδας είναι πολλοί περισσότεροι από την απλή απεικόνιση των στοιχείων επικοινωνίας. Στο σημερινό άρθρο θα αναλύσουμε τι πρέπει να περιέχει μια σελίδα επικοινωνίας για να είναι σωστή, ολοκληρωμένη και άρτια δομημένη.

Τι πρέπει να αναφέρεται στη σελίδα Επικοινωνίας

Ασχέτως με το είδος της εταιρίας είναι μερικά στοιχεία που πρέπει να είναι εμφανή στη σελίδα επικοινωνίας. Αυτά είναι:

  1. Τηλέφωνο επικοινωνίας. Κάποιες εταιρείες έχουν ένα μόνο τηλέφωνο επικοινωνίας, κάποιες άλλες έχουν διαφορετικά τηλέφωνα για παραγγελίες, για παράπονα, για ενημέρωση, για λογιστήριο κ.λπ. Είναι σημαντικό, όλα τα τηλέφωνα να είναι εύκολο να τα εντοπίσει ο πελάτης σας.
  2. Διεύθυνση. Κάτι παρόμοιο με τα τηλέφωνα ισχύει κι εδώ. Όλες οι διευθύνσεις (γραφεία, καταστήματα, αποθήκες κλπ.) που μπορεί να είναι χρήσιμα σε κάποιον πρέπει να αναγράφονται.
  3. Email – Φόρμα επικοινωνίας.
  4. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
  5. Ώρες λειτουργίας αν έχετε σταθερό ωράριο που είστε ανοιχτά.   

Διαβάστε για το Copywriting: οδηγός με συμβουλές για αποτελεσματικά & κερδοφόρα κείμενα

Κρατήστε κοινό σχεδιαστικό στυλ με τον υπόλοιπο ιστότοπο

Παρόλο που τη σελίδα της επικοινωνίας δεν τη βλέπουν όλοι όσοι επισκέπτονται την αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας, πρέπει να είστε σίγουροι πως το αισθητικό αποτέλεσμα είναι εξίσου καλό και ταιριάζει με τις υπόλοιπες σελίδες του ιστοτόπου.

Φροντίστε να περιέχει τα ίδια χρώματα, την ίδια γραμματοσειρά και γενικά παρόμοιο σχεδιασμό.

Μάθετε: Τι είναι UX και UI Design και γιατί είναι τόσο σημαντικό

Διευκολύνετε τον χρήστη να επικοινωνήσει μαζί σας

Συνήθως οι developers επιλέγουν πάνω από ένα σημεία στην ιστοσελίδα, από τα οποία μπορούν να οδηγήσουν τον χρήστη στη σελίδα της επικοινωνίας. Είναι σημαντικό οι χρήστες να μπορούν πολύ εύκολα, όπου κι αν βρίσκονται στο site σας, να βρουν τους τρόπους επικοινωνίας μαζί σας.  

Εκτός από το μενού καλό είναι να υπάρχουν link που οδηγούν στην σελίδα επικοινωνίας και στο κάτω μέρος κάθε σελίδας (στο footer) αλλά και στα σημεία όπου αναφέρεστε στις υπηρεσίες σας και στα προϊόντα σας. Δηλαδή, αφού αναλύσετε τι προσφέρετε σε κάθε σελίδα υπηρεσίας ή προϊόντος, μπορείτε να προσθέστε ένα ευδιάκριτο κουμπί που να παραπέμπει στους τρόπους επικοινωνίας ή έχει μια προτροπή όπως “ζητήστε προσφορά” ή “επικοινωνήστε μαζί μας”. 

Ένα σύνηθες λάθος ορισμένων, είναι να ονομάζουν τη σελίδα επικοινωνίας με κάποιον ιδιαίτερο/περίεργο τρόπο θέλοντας να ξεχωρίσουν, με αποτέλεσμα ο χρήστης να μην αντιλαμβάνεται που μπορεί να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Προτείνεται στο μενού να υπάρχει ξεκάθαρα η λέξη επικοινωνία ή η φράση επικοινωνήστε μαζί μας.

H iservices διαθέτει ειδικούς συντάκτες με πολύ μεγάλη εμπειρία, οι οποίοι αναλαμβάνουν να συγγράψουν το περιεχόμενό της ιστοσελίδας σας γρήγορα, με έγκυρο πρωτογενές υλικό, χωρίς την απώλεια χρόνου εκ μέρους σας. Ενημερωθείτε εδώ

Προσθέστε την κατάλληλη φόρμα επικοινωνίας

Κάθε σελίδα επικοινωνίας πρέπει να έχει μια σωστά δομημένη φόρμα επικοινωνίας. 

Η φόρμα επικοινωνίας αποτελείται από διάφορα πεδία που καλείται να συμπληρώσει ο χρήστης και στη συνέχεια με το πάτημα ενός κουμπιού στέλνει το μήνυμα στο email σας. Βρείτε ποια πεδία είναι σημαντικά για την επιχείρησή σας και ζητήστε μόνο τα συγκεκριμένα. Όσο μεγαλύτερη είναι μια φόρμα επικοινωνίας τόσο πιο δύσκολα την συμπληρώνουν οι χρήστες.

Τα βασικά στοιχεία που συνήθως απαιτούνται στις φόρμες επικοινωνίας είναι: το ονοματεπώνυμο, ο αριθμός τηλεφώνου, το email και κάποιο κείμενο για την περιγραφή του αιτήματος. Ανάλογα με το αντικείμενό της επιχείρησής σας μπορείτε να προσθέσετε 2-3 επιπλέον πεδία αρκεί να μη φτάσετε σε σημείο να κουράσετε τον χρήστη και να εγκαταλείψει το site σας.

Κρατήστε απλή τη σελίδα επικοινωνίας

Σ’ αυτή τη σελίδα οι υπερβολές, τα εντυπωσιακά εφέ, τα animations κλπ. είναι πιθανό να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Από τη στιγμή που ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας έφτασε στην επικοινωνία το να του αποσπάσετε την προσοχή δεν είναι η σωστή τακτική. 

Υπάρχουν αρκετές σελίδες στο site σας όπου μπορείτε (και είναι καλό) να εντυπωσιάσετε με το σχεδιασμό, τα γραφικά αλλά και τα κείμενά σας. Στην συγκεκριμένη σελίδα πρέπει να κρατήσετε «καθαρό το τοπίο» ώστε να είναι ξεκάθαρα τα στοιχεία επικοινωνίας.

Στην iservices γνωρίζουμε τις ανάγκες κάθε κλάδου ξεχωριστά: 

  1. Κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου 
  2. Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων – Ολοκληρωμένες διαδικτυακές υπηρεσίες για ιατρούς – κλινικές
  3. Κατασκευή Eshop
  4. Δημιουργία e-learning ιστοσελίδας και εφαρμογή e-learning πλατφόρμας

Προσθέστε σύνδεσμο για τη σελίδα με τα FAQs

Σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό υπάρχουν συχνά ερωτήματα που τίθενται από πολλούς πελάτες. Αφιερώνοντας λίγο χρόνο για να τα συγκεντρώσετε και να απαντήσετε σ’ αυτά, θα γλιτώσετε στη συνέχεια από κόπο και χρόνο. 

Οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να λύσουν τις απορίες τους, γλιτώνοντας χρόνο από το τμήμα εξυπηρέτησης ενώ ταυτόχρονα θα τους δώσετε την αίσθηση μιας οργανωμένης εταιρίας που γνωρίζει τις ανάγκες των πελατών της.

Δώστε μόνο έγκυρες πληροφορίες

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όσα αναφέρετε στη σελίδα επικοινωνίας να είναι έγκυρα. Πολλοί ιδιοκτήτες ιστοτόπων δεν το αντιλαμβάνονται αλλά η αργοπορημένη ή και αποτυχημένη εξυπηρέτηση είναι καταστροφική.

Για παράδειγμα, είναι προτιμότερο να μη φαίνεται κανένα email στη σελίδα Επικοινωνίας παρά να φαίνεται κάποιο το οποίο δεν ελέγχεται καθημερινά και τακτικά. Ακόμα, είναι προτιμότερο να μην υπάρχει τηλέφωνο απ’ το να σας καλεί κάποιος πελάτης εντός ωραρίου και να μη σας βρίσκει.  

Επίσης, αν έχετε εταιρικό προφίλ Google Business για την επιχείρηση σας, φροντίστε τα στοιχεία επικοινωνίας εκεί να είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που έχετε στην σελίδα επικοινωνίας του site σας. Διαφορετικά μπορεί η Google να σας αξιολογήσει ως ‘μη αξιόπιστους” και αυτό να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο SEO και στο πόσο ψηλά βγαίνετε στις μηχανές αναζήτησης.

Διαβάστε: Τι είναι το content marketing και πως θα το αξιοποιήσετε

Υπηρεσίες iServices που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Web Design Θεσσαλονίκη
Τεχνική Υποστήριξη Ιστοσελίδων & Eshop
Δημιουργία Ιστοσελίδας

Δείξτε το τμήμα εξυπηρέτησης

Εάν οι συνθήκες σας το επιτρέπουν δείξτε τα άτομα που βρίσκονται στο τμήμα εξυπηρέτησης. Θα κάνετε τους πελάτες σας να νιώσουν οικεία και άνετα να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Δεν είναι απαραίτητο, αλλά βοηθάει το να προσθέσετε κάποια ομαδική φωτογραφία μ’ όλη την ομάδα υποστήριξης πελατών ή να μοιραστείτε το όνομα του υπεύθυνου εξυπηρέτησης μαζί με το τηλέφωνο του. Αυτές οι λεπτομέρειες δίνουν ένα πιο προσωπικό χαρακτήρα σε μια σελίδα επικοινωνίας και στην επιχείρηση σας και διευκολύνουν τον επισκέπτη να σας εμπιστευτεί. 

Τα πιο συχνά λάθη

Τα λάθη που μπορεί να συμβούν στη σελίδα επικοινωνίας είναι συχνά, αλλά ευτυχώς διορθώνονται εύκολα. 

  1. Λόγω ιδιαίτερης γραμματοσειράς δεν είναι ευδιάκριτο το email ή το τηλέφωνο επικοινωνίας.
  2. Έχει περάσει καιρός από τη δημιουργία του site και τα στοιχεία επικοινωνίας, που εν τω μεταξύ έχουν αλλάξει, δεν είναι ενημερωμένα.
  3. Ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Τη στιγμή που ετοιμάζεται κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σας είναι καταστροφικό να αντιλαμβάνεται ότι η ιστοσελίδα σας φτιάχτηκε με βιασύνη, αδιαφορώντας για λάθη.
  4. Μεγάλες και κουραστικές φόρμες επικοινωνίας. Επίσης, ορισμένοι επαγγελματίες ζητούν ευαίσθητες πληροφορίες που πιθανότατα κάποιοι θα δυσκολευτούν να μοιραστούν διαδικτυακά. Θέλει προσοχή όταν ζητάμε από κάποιον προσωπικά δεδομένα, γιατί είναι πιθανό να τον απωθήσει, ενώ ελέγχεται και από τον Ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR.
  5. Τα μηνύματα της φόρμας επικοινωνίας είναι στα αγγλικά. Υπάρχει ένας αριθμός μηνυμάτων που εμφανίζεται στην οθόνη αναλόγως με τις κινήσεις του χρήστη. Για παράδειγμα όταν δε συμπληρωθεί ένα υποχρεωτικό πεδίο, εμφανίζεται μήνυμα ότι πρέπει να συμπληρωθεί ή όταν αποστέλλεται με επιτυχία, εμφανίζεται ένα μήνυμα που τον ενημερώνει ότι η φόρμα που συμπλήρωσε στάλθηκε με επιτυχία κλπ. Όλα αυτά τα μηνύματα πρέπει να είναι σωστά συντεταγμένα και στην κατάλληλη γλώσσα. 

Ελπίζουμε το άρθρο μας να σας βοήθησε να δημιουργήσετε την σελίδα επικοινωνίας της νέας ιστοσελίδας σας ή να σας έδωσε ιδέες για τη βελτίωση της ήδη υπάρχουσας. 

Στην iservices γνωρίζουμε ποιες είναι οι ανάγκες κάθε επιχείρησης και πως να διαμορφώνουμε κάθε σελίδα του ιστοτόπου ώστε να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Αύξηση online πωλήσεων και traffic;
Αύξηση online πωλήσεων και traffic;

Μπορείτε να αυξήσετε τις online πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας άμεσα!

Θέλετε να μάθετε πως?

Δείτε περισσότερα άρθρα μας
Iservices
[custom_acf_data_career]

Προσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας