Skip to content
Marketing για Ξενοδοχεία: Αύξηση ξενοδοχειακών κρατήσεων
Πίνακας περιεχομένων

​Marketing για Ξενοδοχεία: Πως να αυξήσω τις κρατήσεις μου (2022)

Η σωστή λειτουργία ενός ξενοδοχείου ήταν ανέκαθεν μια δύσκολη πρόκληση. Πόσο μάλλον στην εποχή μας που οι απαιτήσεις αλλάζουν συνεχώς και οι ιδιοκτήτες είναι υποχρεωμένοι να ανταπεξέλθουν σε νέα δεδομένα που επιτάσσει η αγορά και οι κοινωνικοπολιτικές και τεχνολογικές συνθήκες.

Στόχος του σημερινού άρθρου είναι να βοηθήσουμε ώστε το ξενοδοχείο σας να αξιοποιήσει στο έπακρο την αναμενόμενη φετινή προσδοκώμενη αναβίωση του τουρισμού εφαρμόζοντας ένα ισχυρό σχέδιο μάρκετινγκ προσαρμοσμένο στις ανάγκες ξενοδοχείων.

Οι συμβουλές που ακολουθούν είναι κατάλληλες για κάθε είδους ξενοδοχειακή επιχείρηση. Από μικρές μονάδες ενοικιαζόμενων δωματίων, μέχρι πολυτελή 5άστερα ξενοδοχεία. Ακολουθώντας τα βήματα που προτείνουμε μάλλον θα δείτε σημαντική αύξηση στις κρατήσεις σας.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ έχει διπλό στόχο. Αφενός να προκαλέσει αύξηση των κρατήσεων, αφετέρου να σας βοηθήσει να μεγαλώσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και να διευρύνετε τη φήμη της. 

​Επενδύστε στο SEO

Θα θεωρήσουμε αυτονόητο ότι ήδη διαθέτετε αξιόλογη διαδικτυακή παρουσία μέσω της ιστοσελίδας σας. Εάν όχι βάλτε το άμεσα στο πρόγραμμά σας. Αν ναι, το πρώτο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να σιγουρευτείτε ότι έχετε δώσει προσοχή, είναι το SEO (Search Engine Optimization). Δηλαδή των σύνολο των εργασιών που συμβάλλουν ώστε να αξιολογείτε θετικά από την Google η ιστοσελίδα σας και να μπορεί να εμφανιστεί ψηλά στις μηχανές αναζήτησης στις λέξεις και φράσεις με τις οποίες οι χρήστες αναζητούν ξενοδοχείο με τα χαρακτηριστικά του δικού σας. Γνωρίζοντας ότι το 75% των ταξιδιωτών πριν κάνει την κράτησή του ψάχνει για πληροφορίες στις μηχανές αναζήτησης μπορούμε να καταλάβουμε τη δυναμική και τη σημασία του SEO.

Οπότε, το πρώτο και βασικότερο βήμα για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας είναι να φροντίσετε οι ενδιαφερόμενοι να βρίσκουν την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας πιο εύκολα απ’ ότι εκείνες των ανταγωνιστών σας.

Μάθετε ποια είναι τα βήματα για να κάνετε σωστό SEO.

​Ανανεωμένη & Λειτουργική Ιστοσελίδα

Ακόμα κι αν σας φαίνεται παράλογο, είναι πολλές οι κρατήσεις που χάνονται είτε λόγω κακού σχεδιασμού είτε λόγω κακής λειτουργικότητας μιας ιστοσελίδας. Έρευνες δείχνουν ότι μεγάλο ποσοστό τουριστών αποφασίζουν να εμπιστευτούν τη διαμονή τους σε κάποιο ξενοδοχείο μόνο αν η ιστοσελίδα του είναι ξεκάθαρη, οργανωμένη και σύγχρονη. Από την άλλη, όπως και σε όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, εάν δεν είναι απλή η διαδικασία για να κάνει κάποιος κράτηση online, μπορεί να τον χάσετε από πελάτη σας λίγο πριν ολοκληρώσει το αίτημα κράτησης ή την πληρωμή.

Οπότε το δεύτερο βήμα σας πρέπει να είναι η εξασφάλιση ότι το site σας είναι καλαίσθητο, τα κείμενά σας δημιουργούν καλή εντύπωση στον επισκέπτη και τον πείθουν για την ποιότητα της μονάδας σας και των υπηρεσιών που προσφέρει και οι φωτογραφίες που τα συνοδεύουν αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματά του ξενοδοχείου και κάνουν τον επισκέπτη της ιστοσελίδας να ονειρεύεται τις διακοπές που θα απολαμβάνει. Φυσικά, η ιστοσελίδα πρέπει να είναι λειτουργική και εύχρηστη και η διαδικασία κράτησης απλοποιημένη ώστε κανείς να μη δυσκολευτεί να την ολοκληρώσει.

Ζητήστε μας έναν δωρεάν έλεγχο και αξιολόγηση της ιστοσελίδας σας 

​Social Media – ο Μεγαλύτερος Σύμμαχος

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας και να αυξήσετε τις κρατήσεις. Εάν δημοσιεύετε τακτικά ελκυστικό περιεχόμενο, η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και κατ’ επέκταση των κρατήσεων είναι δεδομένη.

Επιπλέον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για την ανάρτηση προσφορών και προωθητικών ενεργειών. Τόσο η έλλειψη λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και οι σπάνιες ή μηδενικές δημοσιεύσεις μπορούν να δώσουν λάθος εντύπωση στους επισκέπτες ότι δεν έχουν να κάνουν με μια εκσυγχρονισμένη επιχείρηση ή ακόμη και να θεωρήσουν ότι το ξενοδοχείο σας βρίσκεται εκτός λειτουργίας.

Πρωταρχικό ρόλο στην ποιότητα τον δημοσιεύσεων στα social media διαδραματίζουν οι φωτογραφίες και τα βίντεο. Ο δυνητικός πελάτης πρέπει μέσω της εικόνας να μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του να περνάει στιγμές χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και ηρεμίας ή αξέχαστης διασκέδασης στο κατάλυμα σας. Επενδύστε σε επαγγελματικές φωτογραφίες και βίντεο που θα κάνουν τις δημοσιεύσεις σας στα social media να ξεχωρίζουν και θα προσελκύουν εύκολα νέο κοινό. 

Φροντίστε να αναρτάτε ενδιαφέρον και ελκυστικό περιεχόμενο με συνέπεια. Εάν δεν έχετε εξειδικευμένο προσωπικό και αρκετό χρόνο στην διάθεση σας είναι καλύτερα να εμπιστευτείτε επαγγελματίες για την διαχείριση των λογαριασμών σας στα social media. 

Κάνοντας μια έρευνα ανταγωνισμού, θα καταλάβετε ότι η μη επαγγελματική παρουσία στα social media, σας κάνει να υστερείτε σε σχέση με άλλα ξενοδοχεία και αυτό έχει άμεσο και ευθύ αντίκτυπο στις κρατήσεις σας.

​Αποκτήστε τη δική σας Εφαρμογή

Η δημιουργία mobile εφαρμογής αποκλειστικά για τους πελάτες σας, μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της φήμης σας. 

Πέρα από την θετική εντύπωση που θα προκαλέσετε στους πελάτες σας, ώς σύγχρονη και οργανωμένη ξενοδοχειακή μονάδα, είναι ένας έξυπνος τρόπος προωθήσετε τις υπηρεσίες σας.

Φανταστείτε να έχετε τη δυνατότητα να τους ενημερώνετε σε live χρόνο μέσω της εφαρμογής στο κινητό τους, για το πιάτο της ημέρας ή για τις δραστηριότητες στις οποίες μπορούν να λάβουν μέρος ή ακόμα και για κάποια προσφορά στο SPA, στο μπαρ, σε προτεινόμενες εκδρομές ή extreme sport ή άλλες δραστηριότητες .

Επιπλέον, μπορείτε να δίνετε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να παραγγέλνουν φαγητό, να ζητάνε τον καθαρισμό του δωματίου τους και όποια επιπλέον υπηρεσία επιθυμείτε να τους παρέχετε, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ή να χρησιμοποιούν την mobile app σας ως GPS για να οδηγηθούν στο ξενοδοχείο σας.

Θέλετε να προσελκύσετε νέους πελάτες για το ξενοδοχείο σας και να διευρύνετε τη φήμη του;

H iservices δημιούργησε την Hotelis, την πιο σύγχρονη εφαρμογή για κινητά και tablets σε περιβάλλον IOS και android. Δείτε τις δυνατότητες της εφαρμογής ή ζητήστε μας προσαρμογή στις δικές σας ανάγκες. 

​Διαφημίσεις για ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα το 2022

Μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να προωθήσετε τις μοναδικές προσφορές και υπηρεσίες σας. Ωστόσο, υπάρχει μια σειρά από διαφορετικές στρατηγικές επιλογές προωθητικών ενεργειών. Το καλύτερο είναι να συνδυάσετε αρκετές από αυτές, προκειμένου να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο marketing plan για το ξενοδοχείο σας. Σε αυτό το σημείο, θα αναλύσουμε τις διαφορετικές επιλογές που είναι διαθέσιμες και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να σας ωφελήσουν.

​ Διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εκτός από χρήσιμες πλατφόρμες για την εξυπηρέτηση πελατών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένα εξαιρετικό κανάλι για διαφημίσεις ξενοδοχείων.

Οι διοικούντες ένα ξενοδοχείο πρέπει να γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες και διαφορές που έχουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, από το Facebook και το LinkedIn, έως το Instagram και το Tik Tok. Αυτό που λειτουργεί σε μια πλατφόρμα μπορεί να μην λειτουργεί σε άλλη, καθώς διαφέρουν και το είδος κοινού και ο τρόπος λειτουργίας, επομένως η διαφήμιση πρέπει να είναι ειδικά προσαρμοσμένη και στοχευμένη. Εάν γίνει σωστά η διαφήμιση μπορεί να είναι εξαιρετικά επωφελής και να συμβάλει στην αύξηση των κρατήσεων.

​ Προώθηση σε μηχανές αναζήτησης

Στον σύγχρονη, παγκοσμιοποιημένη, διαδικτυακή εποχή, οι μηχανές αναζήτησης διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη σύνδεση των χρηστών με τις επιχειρήσεις και ένας μεγάλος αριθμός ατόμων που αναζητούν ξενοδοχεία θα στραφούν πρώτα σε search engine όπως είναι το Google. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διαφήμιση (Google ads) στις μηχανές αναζήτησης αποτελεί τόσο σημαντική προϋπόθεση για την προσέλκυση τουριστών. Επιτρέπει στα ξενοδοχεία να αυξήσουν την προβολή τους στις σελίδες αποτελεσμάτων (της Google) και κατ’ επέκταση να αυξήσουν τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα και κατ’ επέκταση τις κρατήσεις τους.

Email Marketing

Πολλές διαφημιστικές καμπάνιες ξενοδοχείων περιλαμβάνουν και το email marketing, έναν γενικό όρο που περιλαμβάνει τα ενημερωτικά δελτία (newsletter), επιστολές πωλήσεων, διαφημιστικούς καταλόγους και διάφορες άλλες μορφές διαφημιστικού περιεχομένου που στέλνονται με email.

Όταν οι καμπάνιες email οργανώνονται και εκτελούνται σωστά, με συνέπεια και τακτική επανάληψη, εμπλουτισμένες με υλικό στο οποίο είναι πιθανό να ανταποκριθούν όσοι λάβουν το email, μπορεί να αποδειχθούν μια από τις πιο αποδοτικές τεχνικές προωθητικών ενεργειών και μάλιστα με τη βέλτιστη σχέση κόστους/απόδοσης.

Online Travel Agencies

Είναι προφανές ότι αν δεν σας πειράζει να πληρώνετε ποσοστά από τις κρατήσεις στους Online Travel Agencies, τότε καλά θα κάνετε να εγγραφείτε στις βασικότερες πλατφόρμες κρατήσεων, αναλόγως του είδους της μονάδας σας και του πελατειακού κοινού στο οποίο στοχεύει (γεωγραφικά, ηλικιακά, οικονομικά). Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όλα τα παραπάνω συνεχίζουν να ισχύουν. Διότι ο μεγαλύτερος αριθμός των χρηστών των Online Travel Agencies, συνηθίζουν να αναζητούν πληροφορίες για την μονάδα και εκτός πλατφόρμας. Πιθανότατα θα επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας, θα σας αναζητήσουν στα social media και θα θελήσουν να βρουν σχόλια από προηγούμενους πελάτες σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι εκτός από τις πλέον γνωστές πλατφόρμες Online Travel Agencies (booking.com, expedia, hotel.de κα), υπάρχουν αρκετές δεκάδες μικρότερες αλλά ίσως απολύτως κατάλληλες αν επιδιώκετε να προσελκύσετε απολύτως στοχευμένο κοινό. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστείτε έρευνα για την επιλογή κατάλληλων OTA (Online Travel Agencies) με βάση τους δικούς σας στόχους.

Όλοι οι παραπάνω τρόποι προώθησης σε συνδυασμό με ένα εμπεριστατωμένο marketing plan, μπορούν συνδυαστικά να εκτοξεύσουν τις κρατήσεις σας. 

Ακολουθεί λίστα με πιο μικρά βήματα, που είτε το καθένα ξεχωριστά είτε συνδυαστικά θα βοηθήσουν αισθητά στην ισχυροποίηση της διαδικτυακής παρουσίας σας και την αύξηση των κρατήσεων σας.

​​Βελτιώσεις – Προσθήκες στην Ιστοσελίδα

Είναι μερικά σημεία που αξίζουν ιδιαίτερης προσοχής όταν δημιουργούμε ένα νέο site ξενοδοχείου. Ακόμα κι όσοι έχετε ήδη έτοιμη τη ξενοδοχειακή σας ιστοσελίδα διαβάζοντας την ακόλουθη λίστα θα μπορέσετε να εντοπίσετε τι λείπει από τη δική σας και ποιες κινήσεις πρέπει να κάνετε ώστε να δείτε τις κρατήσεις σας να πληθαίνουν.

​ Δημιουργία Blog

Τα ιστολόγια – blogs είναι αναμφίβολα από τα αποδοτικότερα “όπλα” στη φαρέτρα μιας στρατηγικής μάρκετινγκ ξενοδοχείου. Ωστόσο για να είναι αποδοτικά, πρέπει να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο των άρθρων τους είναι επίκαιρο, πρωτότυπο, ποιοτικό και προσφέρει πραγματικής αξίας πληροφορίες στους επισκέπτες. Όσο ποιοτικότερο και πρωτότυπο είναι το περιεχόμενο τόσο μεγαλύτερη αξία έχει για το SEO της ιστοσελίδας. Και όσο καλύτερο και εμπλουτισμένο με πληροφορίες είναι, τόσο περισσότεροι θα το διαβάσουν και μένοντας ικανοποιημένοι θα αυξηθεί η πιθανότητα να γίνουν πελάτες σας. 

​ Εύκολα προσβάσιμες κριτικές

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το TripAdvisor, το 96% των χρηστών ελέγχουν τις κριτικές του ξενοδοχείου προτού κάνουν την κράτησή τους ενώ περισσότεροι από τους μισούς, από αυτούς, λένε ότι δεν θα έκαναν κράτηση σε ξενοδοχείο που δεν έχει κριτικές.

Αυτό που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας είναι τα σχόλια – κριτικές των πελατών σας να βρίσκονται σε εμφανές σημείο, να είναι εύκολο για κάποιον να αναρτήσει τη δική του κριτική κι εσείς με τη σειρά σας να βρείτε κάποιον άμεσο τρόπο να ζητάτε από τους πελάτες σας να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους και να σας αφήνουν reviews. Εννοείτε βέβαια ότι πρέπει να φροντίσετε να είναι πράγματι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας ώστε τα θετικά σχόλια να είναι πραγματικά και όχι “μαϊμού”.

​ Βελτιώστε την ποιότητα των φωτογραφιών

Κάθε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου γνωρίζει τη μεγάλη σημασία των φωτογραφιών στην ιστοσελίδα τους και στο διαδίκτυο γενικότερα. Είναι το μέσο για να εντυπωσιάσετε τους τουρίστες, να τους δημιουργήσετε έντονα συναισθήματα, να τροφοδοτήσετε τα όνειρά τους, ώστε να τους πείσετε να γίνουν πελάτες σας.

Οι εικόνες πρέπει να είναι εντυπωσιακές, άριστης ποιότητας αλλά και να μην δημιουργούν ψευδείς εντυπώσεις. Σίγουρα γνωρίζετε πως υπάρχουν εργαλεία με τα οποία μπορείτε να κάνετε τα δωμάτια να φαίνονται μεγαλύτερα, την πισίνα να φαίνεται ωραιότερη κλπ. Όμως αποδεδειγμένα ένας επισκέπτης που θα νιώσει εξαπατημένος είναι πιθανό να αφήσει σε πολλές πλατφόρμες αρνητικά σχόλια και το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά θετικό θα είναι.

​ Ανταμείψτε τις απευθείας κρατήσεις

Λέγοντας απευθείας κρατήσεις εννοούμε όσες γίνονται μέσα από το δικό σας site. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δε χρειάζεται να μοιράζεστε μέρος των κερδών σας με τρίτους. Δικός σας στόχος είναι να πείθετε τους επισκέπτες σας να κάνουν την κράτησή τους μέσα από τη δική σας ιστοσελίδα κι όχι μέσω κάποιας άλλης πλατφόρμας (πχ. Booking, tripadvisor κλπ.) Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να το πετύχετε είναι να τους δίνετε το κατάλληλο κίνητρο μέσω κάποιων επιβραβεύσεων.

Μπορείτε να τους επιβραβεύετε με χαμηλότερες τιμές (αλλά σε αυτό μάλλον θα αντιδράσουν κάποιες πλατφόρμες), ειδικές εκπτώσεις, αναβαθμίσεις δωματίων ή ακόμα και ένα μικρό δώρο καλωσορίσματος στο δωμάτιό τους ή ένα κουπόνι για κάποια παροχή υπηρεσίας. Ό,τι κι αν αποφασίσετε, έχει σημασία να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν ξεχωριστοί, ώστε να επιλέξουν και την επόμενη φορά την απευθείας κράτηση ή ακόμα και να προτείνουν σε φίλους και γνωστούς την ίδια τακτική, αφού έτσι θα νιώθουν και ότι ωφελούνται και ότι δημιουργούν δεσμούς με το ξενοδοχείο σας.

Διαβάστε το αναλυτικό μας άρθρο «Ιστοσελίδα ξενοδοχείου: Τι χρειάζεται για να αποδίδει»

​Προσθήκες στο marketing plan του ξενοδοχείου σας

Εκτός από τους προσεγμένους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις διαφημίσεις στις αντίστοιχες πλατφόρμες ή στο google Ads, υπάρχουν επιπλέον αρκετά σημεία που μπορείτε να προσθέσετε ή να βελτιώσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε.

Γνωρίζετε καλά το κοινό σας;

Η επιτυχία μια διαφημιστικής καμπάνιας στηρίζεται κατά μεγάλο ποσοστό στη στόχευση του σωστού κοινού. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζετε καλά τα χαρακτηριστικά των πελατών σας ή του κοινού που θέλετε να προσελκύσετε. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ξενοδοχείων που οι πελάτες μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ανά γλώσσα, ηλικία, ενδιαφέροντα κλπ. Οι διαφορές μπορεί επίσης να αφορούν τα χρηματικά ποσά που θέλουν να διαθέσουν για τη διαμονή τους. Εσείς πρέπει να εντοπίσετε αυτές τις ομάδες, να τις κατηγοριοποιήσετε και να βρείτε διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης κάθε μίας αλλά και τρόπους να κάνετε πιο ευχάριστη τη διαμονή τους.

Είναι λάθος τακτική να χρησιμοποιείτε το ίδιο κείμενο και να προσεγγίσετε το κοινό για μια σουίτα και ταυτόχρονα για ένα οικονομικό δωμάτιο που το διαθέτετε σε προσφορά.

Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να χρειαστεί να χωρίσετε το κοινό σας σε δύο, τρεις ή ακόμα και τέσσερις ξεχωριστές καμπάνιες για να διασφαλίσετε ότι στέλνετε το σωστό μήνυμα στον κατάλληλο υποψήφιο πελάτη, τη σωστή στιγμή!

​ Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που δίνει το Remarketing

Το remarketing είναι μια εξαιρετικά αποδοτική τεχνική τόσο για τα ξενοδοχεία όσο και για τις περισσότερες επιχειρήσεις που ωφελούνται από διαφημιστικές καμπάνιες.

Ουσιαστικά με το remarketing μπορείτε να δημιουργήσετε μια ελκυστική διαφήμιση όπου θα προβάλετε ιδιαίτερες υπηρεσίες ή θα προσφέρετε κάποια έκπτωση και θα τη βλέπουν μόνο άτομα που έχουν ήδη δείξει κάποιο ενδιαφέρον για το ξενοδοχείο σας. Βέβαια πρέπει να διαπιστώσετε στην πράξη πως λειτουργεί αυτό στο ειδικό κοινό που θέλετε να απευθυνθείτε καθώς το remarketing μπορεί κάποιους να τους εκνευρίζει.

​ Συμμαχείστε με συντοπίτες

Προφανώς το ξενοδοχείο σας περιτριγυρίζεται από άλλες τοπικές επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουριστικό κλάδο. Είτε πρόκειται για εστιατόρια ή καταστήματα σουβενίρ ή ρούχων ή κοσμηματοπωλεία ή στούντιο γιόγκα, πρέπει να γνωρίζετε τους γείτονές σας. Όλοι στην περιοχή έχετε τον ίδιο στόχο. Να έρθουν όσο περισσότεροι τουρίστες στην περιοχή όπου βρίσκεστε. 

Είναι γεγονός πως μια ομάδα με καλούς συνεργάτες μπορεί να αυξήσει τις κρατήσεις σ’ ένα ξενοδοχείο ταχύτατα. Εάν είναι εφικτό δημιουργήστε πακέτα – προσφορές για τους κοινούς πελάτες σας και κάντε κοινές δημοσιεύσεις στα social ή στις ιστοσελίδες σας για να ενημερώσετε τον κόσμο. Ή δημιουργήστε συνεργασίες και ειδικές προσφορές. Σε ότι αφορά την περιοχή σας μη χάνετε την ευκαιρία να την διαφημίζετε και να προωθείτε τα ατού της είτε πρόκειται για μνημεία, είτε για παραλίες, είτε για διασκέδαση.

Προφανώς δεν ισχύει πάντα, αλλά κατά κανόνα οι τουρίστες επιλέγουν έναν προορισμό και στη συνέχεια το ξενοδοχείο. Οπότε οφείλετε να τους πείσετε ότι βρήκαν το μέρος που αναζητούσαν.

Διαβάστε το αναλυτικό μας άρθρο «Toυριστικό Digital Marketing: Στρατηγικές και εργαλεία για περισσότερες κρατήσεις»

Η αύξηση των κρατήσεων σ’ ένα ξενοδοχείο, πολλές φορές στηρίζεται σε λεπτομέρειες. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, διαφορετικοί στόχοι που πρέπει να επιτύχετε και τάσεις που πρέπει να ακολουθείτε. 

Η iservices βρίσκεται δίπλα σας σε κάθε στάδιο. Η πολυετής εμπειρία μας στο digital marketing και στο web developing μας επιτρέπει να παρέχουμε αποτελεσματικές διαδικτυακές υπηρεσίες, υψηλής ποιότητας. 

Δείτε περισσότερα άρθρα μας